הרשמה

Metal Gear Solid 5 לדור הבא

קוג'ימה מחפש אנשי צוות שיעזרו לו ליצור משחק Metal Gear לדור הבא

 סוליד סנייק: הדור הבא - אולפן המשחקים Kojima Productions, שאחראי לסדרת משחקי Metal Gear Solid פרסם מודעת דרושים, בה נחשף שהמשחק הבא בסדרה יהיה מיועד לקונסולות הדור הבא.

מודעת הדרושים, שמיועדת למפתחי משחקים שעתידים לבקר בכנס המפתחים GDC, מציינת כי באולפן מחפשים "מהנדסי פרוייקטים בשביל המשחק החדש ביותר בסדרת Metal Gear Solid, שמיועד לקונסולות מתקדמות ולמחשב האישי". בנוסף, האולפן מחפש  "מהנדסים שיעזרו לפתח טכנולוגיות דור הבא למנוע משחק, שיוכלו להכנס אל תוך מנוע FOX (המנוע הגרפי עליו רצים משחקי הסדרה. -א.ר)".

קוג'ימה אמר לאחרונה שהוא מתכוון להתחיל לעבוד בקרוב על Metal Gear Solid 5, ושרעיון לעלילת המשחק כבר נמצא אצלו בראש זמן רב. אם מחברים את דברים אלה להודעת הדרושים החדשה נקבל את הרושם שהפיתוח על המשחק ועל המנוע שיריץ אותו אוטוטו מתחילים, ושגיוס העובדים לפרוייקט החדש כבר התחיל.

 

בנוסף לפרטים על אופי העבודות, הודעת הדרושים של קוג'ימה כללה גם בונוס קטן: ציור של מעטפה עליה כתוב בגדול "מסווג" - ובתוכה ציור קונספט של סנייק ומאחוריו כלב גדול (אותו ציור שמופיע ממש מעל הפיסקה הזאת). האם מדובר בפיסת האמנות הראשונה מהפרוייקט החדש שנחשפת לקהל הרחב?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:22 22.02.2012 | h h (אורח)

    לעזאזל עם קוג'ימה זה היה צריך להסתיים בMGS4!

    ולדעתי זה ביג בוס בתמונה לא סנייק

  2. 2

       | פורסם ע"י