הרשמה

בקר טאבלט גם ל-Xbox 720?

מיקרוסופט בעקבות נינטנדו? דיווח חדש טוען שה-Xbox הבאה תכלול בקר-טאבלט

 ה-Wii U מאחורייך: לפי דיווח חדש, במיקרוסופט בודקים אפשרות להוסיף ל-Xbox הבאה בקר-טאבלט שיהיה דומה לזה שנינטנדו מתכוונת לכלול בקונסולת ה-Wii U. הדיווח, שהופיע במגזין Xbox World Magazine, טוען שבמיקרוסופט בודקים בקר שיהיה דומה בגודלו לקונסולת ה-Vita של סוני, ויכלול מסך מגע איכותי במרכזו.

הרעיון לשלב בין טאבלט לבקר משחקים הוצג על ידי נינטנדו כשזו חשפה את קונסולת ה-Wii U שלה בתערוכת E3: הקונסולה תכלול בקר ייחודי, שבמרכזו ישולב מסך מגע גדול בן 6.2 אינץ' (בנוסף לכפתורי שליטה סטנדטיים). המסך יאפשר לשלוט במשחקים בצורה לא סטנדרטית, כמו גם "להעביר" משחקים ממסך הטלוייזיה הגדול אל מסך הבקר הקטן ולהמשיך לשחק גם אם מישהו אחר צריך להשתמש בטלוויזיה.


כזה, רק עם X גדול באמצע 

במיקרוסופט ככל הנראה העריכו את הפונציאל הגדול שיש ברעיון, ואם הדיווח נכון נראה שהם מנסים למצוא דרך לשלב בקר כזה גם בקונסולה הבאה שלהם. יש לציין שלפי הדיווח החברה "מתנסה" ברעיון בלבד, ועדיין לא החליטה סופית האם לשלב את הבקר המוזר בקונסולה הבאה או לגנוז את הרעיון. 

אם הרעיון כן יבשיל, יוכל הבקר-טאבלט לשמש את בעלי ה-Xbox לא רק כאמצעי שליטה במשחקים, אלא גם ככלי עזר בשלל דברים נוספים: הטאבלט יוכל להפוך לשלט רחוק לטלוויזיה, לדפדפן אינטרנט מלא, ל-Xbox ניידת שאפשר יהיה לקחת לכל מקום ועוד. עם זאת, סביר להניח שאם הבקר הזה אכן יהפוך למציאות, הוא גם יעלה באופן משמעותי את מחיר הקונסולה הבאה של מיקרוסופט (או שיהיה אביזר נלווה בלבד, ולא יגיע באריזה אחת עם הקונסולה עצמה). 

מיקרוסופט ידועה כחברה שלא ממש מתביישת "לשאול" רעיונות של חברות אחרות לתוך המוצרים שלה. לאחר שנינטנדו הציגה לראשונה את בקר התנועה של ה-Wii, אמרו במיקרוסופט שאם הרעיון של נינטנדו יעבוד הם פשוט יוסיפו אותו בשלב עתידי לקונסולה שלהם - מה שהם עשו, פחות או יותר, עם ה-Kinect.

ה-Wii U של נינטנדו צפוייה לצאת לחנויות לקראת סוף השנה הנוכחית. הגירסה הסופית שלה תוצג בתערוכת E3 בעוד כחצי שנה - אז גם אולי תוצג לראשונה ה-Xbox הבאה של מיקרוסופט. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:18 12.02.2012 | guy guy (אורח)

    מייקרוסופט היו תמיד ללא רעיונות משלהם ....
    חבורה של חסרי רעיונות ידע ...

  2. 2

    14:33 12.02.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    באמת מיקרוסופט? אתם רציניים? אני חושב שהם צריכים למצוא דרך להשתמש בקינקט ושלט רגיל ביחד כדי ליצור חווית משחק ייחודית משלהם לשם שינוי זה יהיה הרבה יותר טוב עם הקונסולות יהיו שונות אחת מהשנייה ככה שיהיה יותר גיוון והמפתחים יוכלו להיות קצת יותר יצירתיים

  3. 3

    15:12 12.02.2012 | שי שי (אורח)

    1- מייקרוסופט תמיד היו ללא רעיונות משלהם? בזכותם אתה עכשיו כותב פה יטמבל..

  4. 4

    15:18 12.02.2012 | טום טום (אורח)

    ל-1
    אתה דפוק....
    קודם כל בזכותם היום יש לך מערכת הפעלה.
    בזכות רעיונות של מייקרופוט הFPS-ים היום הם כל כך טובים.
    אתה חושב שבזכות סוני?
    בזכות HALO.
    בזכות מייקרופט משחקי יריות בגוף שלישי הם כל כך טובים.
    בזכות סוני?
    בזכות gears of war
    בזכות מי המשחקי מירוצים נראים כל כך טוב?
    בזכות gotham racing project
    להמשיך?
    ממי סוני העתיקה את בקרי התנועה?
    נינטנדו.
    ממי סוני העתיקה את הקונסולה הניידת?
    נינטנדו.
    ממי סוני העתיקה את littlebiplanet karting?
    מנינטדנו

  5. 5

    15:34 12.02.2012 | le tom le tom (אורח)

    חסר חיים

  6. 6

    15:55 12.02.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    4 למרות שאני לא מסכים עם 1 זה לא מיקרוספט ששיפרו את משחקי היריות מגוף ראשון או מגוף שלישי עם אתה רוצה לקחת את גירס והיילו בתור דוגמאות אז זה בנג'י ואפיק מיקרוסופט עצמם לא פיתחו את המשחקים האלה לגבי המחשב כן אתה צודק

  7. 7

    16:40 12.02.2012 | שגש שגש (אורח)

    האמיתי ולאב היא שהתחילה את הקטע עם אלף ליף קונטר
    והלו עוד לפני שהפך למשחק של מיקורוסופט

  8. 8

    17:19 12.02.2012 | גדש גדש (אורח)

    4
    Counter strike
    ממי מיקרוסופט העתיקה את המצלמה?
    מסוני
    כל שאר הדברים הם לא קשורים, הם לא חידושים וסוני לקחה את הקונסולה הניידת ועשתה אותה פי 1000 יותר טוב מכל מה שלנינטנדו היה.

  9. 9

    17:29 12.02.2012 | tom1187 tom1187

    מסוני הם העתיקו את המצלמה?
    לא הבנתי מה ניסית להגיד
    אם כבר מ-valve ולא אמרתי שהם הראשונים, אמרתי שהם פיתחו את הושטרים למה שאתה מכיר היום

  10. 10

    17:39 12.02.2012 | הא?. הא?. (אורח)

    נינטדנו לשטלון!!! D:

  11. 11

    21:24 12.02.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    9 הוא התכוון לps2 eyetoy שזה היה כמו קינקט כזה והקינקט הוא די העתקה של המצלמה של הps2 עכשיו 8 איך בדיוק הקונסולות הניידות של סוני יותר טובות מאלה של נינטנדו? איזה משחקים יש לpsp או לויטה שהם יותר טובים ממשחקים כמו mario 3d land או metroid prime hunters או מריו קארט 7 ועוד הרבה אחרים

  12. 12

    16:54 13.02.2012 | ל1 המפגר ל1 המפגר (אורח)

    המשך לרשימה:
    בזכות מי התחיל כל עידן הסימולטורי טיסה?
    מייקרוסופט פלייט סימולטור
    בזכות מי קיים שירות אינטרנט בין קונסולות כולל דיבור דרך הרשת?
    מיקרוסופט

    ולעורך שגם לא משהו יצא בסדר:
    Kinect זה ממש לא העתקה של הווי, אלה לקחת צעד קדימה את הטכנולוגיה, משלט לעזוב אותו ולהשתמש בגוף האדם בתור שלט, אנ לא חושב שהחברה בנינטנדו יעלו על זה ב5 שנים הקרובות עם כל הכבוד אליהם.

  13. 13

    20:05 13.02.2012 | קרירין קרירין

    קודם כל תלמדו כמה דברים
    MS קנתה את מערכת ההפעלה הראשונה שלה ועם אני לא טועה הלקוח הראשון שהם מכרו לו היה IBM -יותר מאוחר הם מכרו לעוד הרבה לקוחות כי לIBM לא היתה בילעדיות (הם גילו את הטעות הענקית שהיה כבר מאוחר מידי )

    אחרי שאפל "השאילה" מערכת הפעלה וויזואלית שפותחה על ידי זירוקס עם אני זוכר נכון
    ואפל הכינו מערכת כזאת שתתאים למחשבים שלהם MS פיתחו את הWIN הראשון בהשראת המערכת של אפל שקופצים כל כך קדימה להילו -שוכחים בדרך הרבה משחקים שקדמו לו והילו הראשון וגם אלו שהגיעו אחריו רחוקים מלהיות קפיצה גדולה
    להילו הראשון קדמו משחקים כמו HL1\ גולדנאי\פרפקט דרק הראשון
    טורוק 2 ועוד הרבה משחקים שקידמו את הFPS חלקם בקונסולות חלקם בPC
    אפילו מאדל אוף אונר הראשון שזה האב הרוחני לCOD (צוות הפיתוח אבל מאוחר יותר לCOD ) פותח עוד לפני שהXBOX1 בכלל יצא העניין בהילו1 זה בעיקר שהוא יצא על פלטפורמה שלזמנה היתה מאוד חזקה וזה איפשר למפתחים לעשות יותר דברים
    היו יכולים לעשות גרפיקה טובה יותר עולם משחק גדול יותר
    יותר דמויות על המסך וכלי רכב

    גם במולטי האפשרויות היו יותר טובות המון בגלל החומרה
    אבל תזכרו שלהילו 1 לא היה מולטי מקוון עדין ,זה הגיע רק בהילו 2 ,וזה שלמשחקי FPS בPC היה אונלין המון זמן
    בעניין קינקט -כמו שאמרו האי טואי של סוני יצא הרבה הרבה לפני
    ועם תחפרו בעבר תיראו שאפילו בתקופת ה8 ביט (תיקראו לזה תקופת המאגסון בארץ )
    תיראו שהיה אביזר זיהוי תנועה עוד אז

    יותר מאוחר יצא גם זיהוי תנועה לגנסיס \מגדריבר

    גם בעניין האונלין בקונסולות -זה היה הרבה לפני שMS הוציאה קונסולה
    למעשה לסאטורן היתה אפשרות כזאת רק שזה לא תפס הרבה לקוחות
    והיו כל מיני שרותי רשת אפילו לפני
    אבל בדרימקסט זה באמת תפס חזק והוא פותח ויצא לפני הXBOX1
    (למרות שפה MS פיתחה לו את מערכת ההפעלה )

    בכל מקרה MS חברה ענקית וטיבעי שהיא קונה טכנולוגיות ומאמצת אותם

  14. 14

       | פורסם ע"י