הרשמה

שינויים ב-Diablo 3

בבליזארד ממשיכים לעבוד ולשנות מאפיינים מרכזיים ב-Diablo 3
ad banner
ad banner

 דיאבלו 3 עדיין לא מוכן: במהלך סוף השבוע פורסמו מספר ידיעות שמעידות על כך שבבליזארד עדיין עובדים על המשחק הגדול הבא שלהם, שצריך לצאת במהלך החודשים הקרובים. לפי הידיעות, בחברה שינו לחלוטין את מערכת הכשרונות, וכעת זו פועלת בצורה שונה ממה שהוצג בגירסת הבטא של המשחק.

בנוסף, במהלך סוף השבוע הודיע סטיב פארקר, המפיק הבכיר של המשחק, כי הוא עוזב את בליזארד ונוטש את דיאבלו 3. "היי טוויטר", כתב פארקר בחשבון הטוויטר שלו", "אני לא עובד יותר בבליזארד או בדיאבלו 3. היו לי חמש שנים נהדרות והחבר'ה האלה הולכים לעשות עבודה נהדרת עם דיאבלו".

לא ברור מדוע החליט פארקר לפרוש, ומה משמעות הדבר בכל הקשור למשחק עצמו ולתאריך היציאה שלו. בבליזארד כבר פרסמו הודעת דרושים במטרה לגייס מפיק שיחליף את פארקר.

 

ad banner

ומה לגבי השינויים במשחקיות עצמה? במאי המשחק ג'יי ווילסון פרסם פוסט מפורט בבלוג של המשחק, שמספר בקצרה על חלק מהשינויים עליהם עובד הצוות של דיאבלו 3 בימים אלה. מבלי להכנס לפרטים ספציפיים, אחד הדברים שברורים מקריאת הפוסט הוא שמי שחשב שגירסת הבטא של המשחק אומרת שבבליזארד כבר כמעט מוכנים עם הגירסה הסופית טעה ובגדול - ונראה שהגירסה שתגיע לחנויות תכלול שינויים רבים.

"כשאנחנו עובדים על דיאבלו 3 אומרים לנו שאנחנו מתעסקים יותר מדי עם כל המערכות, שהמשחק הוא מספיק טוב כמו שהוא ושאנחנו פשוט צריכים לשחרר אותו. אני חושב שמדובר בטיעון הוגן, אבל אני לא חושב שהוא נכון. העבודה שלנו היא לא רק לשחרר משחק כלשהו - היא לשחרר את משחק הדיאבלו הבא", כתב ווילסון.

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:13 22.01.2012 | רועי רועי (אורח)

    שייצא כבר!

  2. 2

    15:02 22.01.2012 | thebearjew thebearjew

    ימח שמם, הוציאו לנו את המיץ עם המשחק הזה
    אם לא הייתי כזה חלש הייתי עושה עליהם חרם :)

  3. 3

    15:09 22.01.2012 | uogiya uogiya

    לדעתי בליזארד מתדרדרת באיכות, אבל אני מכווה שאני טועה, עדין אחת החברות הטובות ביותר שיש

  4. 4

    15:18 22.01.2012 | nod13 nod13 (אורח)

    אני חושב דווקא שבליזארד צריכים לקחת את הזמן כדי ליצור משחק מלוטש וכיפי ולא משחק גרוע מלא בבאגים שיהפוך את כל הזמן שחיכינו לסתם.
    בליזארד אחרי VALVE היא מפתחת המשחקים האהובה עלי כי היא לוקחת את הזמן שלה ליצור את המשחק בצורה הטובה ביותר שהוא רק יכול.

  5. 5

    15:23 22.01.2012 | ל2 ל2 (אורח)

    ימח שמך יא עמלק!

  6. 6

    18:10 22.01.2012 | איתי איתי (אורח)

    מסכים עם 4.
    צריך להפסיק ללחוץ עליהם ולתת להם את כל הזמן שהם צריכים כדי ליצור יצירת אומנות ולא לנסות למהר כדי להוציא את המשחק בזמן.

  7. 7

    18:19 22.01.2012 | הגר הגר (אורח)

    דיאבלו 2 הוא קלאסיקה שאנשים עדיין נהנים ממנה 12 שנים אחרי שהיא יצאה. זה הישג מאוד מכובד. אם זה הסטנדרט של בליזארד לדיאבלו 3 - לא כזה משנה לי אם הם רוצים עוד כמה חודשים. גם ככה יש לי רשימה של משחקים שאני צריכה להשלים ועוד לא נגעתי בהם.

  8. 8

    20:04 22.01.2012 | עידן עידן (אורח)

    יאללה מתחנחנים שכמותכם - דיאבלו 1\2 היו משחקי מופת
    אבל זמן פיתוח של למעלה מ 4 שנים למשחק , הוא באמת הגזמה לכל הדעות , ולא יעלה על הדעת שחברה בסדר גודל כמו בליזארד תעשה את המעשים שהיא עושה עם גרירת שחרור המשחק בצורה הזו!

    עדיף היה לשחרר 2 משחקים , בתקופה הזו אשר משתדרגים כל פעם מחדש בעוד ועוד שינויים כאלו ואחרים ולא להמתין בציפיה אין סופית למשחק שמוציא לנו את המיץ.

    פשוט מזכיר לי את DUKE NUKEN והסיפור העצוב של המשחק הזה.
    רק שלא יאכזב כמו שהוא אכזב בצורה כל כך קשה, והמשחק יהיה אולי לא גרוע כמו דיוק , אבל מאכזב לא פחות מהציפיות שיצרו לו עד כה עם כל הפרסומים בנושא.

    ל 6 - להפסיק ללחוץ ? , אחרי תקופה כל כך ארוכה בטח ילחצו ועוד איזה ילחצו כל האוהדים של המשחק ! המעשה הזה הוא ביזיון לאוהדים ולדעתי גרירת הרגליים היא עניין של השקעה ותקציב המפתחים שהוא נמוך יחסית לחברות בענף,
    אם היו מכפילים את הצוות , התהליך היה נגמר מזמן וכולנו היינו לועסים ויורקים את המשחק הזה בלי סוף במקום לרשום כאן תגובות על עוד הודעה שמודיעה לכולנו שיש עוד עיקוב -

    ושסביר להניח שהמשחק ישוחרר לקראת הרבעון ה 3-4 של שנת 2012 אם בכלל!

    אז מי אשם ? השחקנים ? או החברה שקמצנית בתקציב ורוצה לגרוף כמה שיותר כסף ללא התחשבות כלל בשחקנים ובאוהדים שמחכים כבר יותר מידי זמן למשחק הזה!.

    שוב הסיפור של DUKE NUKEN כל כך דומה - רק נקווה שהתוצאה לא תיהיה דומה ומאכזבת כמוהו.

    ול 4 - לא הספיק לך להמתין יותר מ 4 שנים למשחק מרגע ההכרזה על פיתוחו ? שלא לדבר על למעלה מעשור מרגע שחרור המשחק השני בסדרה? אם זה לא מספיק לך , אז כנראה אתה לא באמת מכיר את המשחק על בוריו וסביר להניח שאתה בן 20 לכל היותר. שכאשר דיאבלו 2 יצא אתה עוד הצבעת בכתה ג' ושאלת את המורה איך לאיית את המילה WHAT -
    לך הבית ! ,

    גם כן , ילדים שלא מכירים בכלל את המשחק מא-ת' נותנים כאן ביקורות על זמן הפיתוח ובכלל לא יודעים מה עומד מולם ולא מכירים בחשיבות המשחק כלפי השחקנים ששיחקו עוד בחלק הראשון שעשה להם את השנה לאחת הטובות בחייהם. (וכן משחק מחשב - וזה היחידי שאני יכול להעיד עליו , יכול לעשות את החיים הרבה יותר טובים).

    בתור אחד שלעס את המשחק הראשון והשני בלי סוף ופרץ אותו אונליין ואופליין בלי סוף ופשוט סחט את המיץ שלו עד תום - הציפייה פשוט מוציאה אותי מדעתי, לפטופ חדש קניתי רק בשביל המשחק הזה לפני חודשיים - בידיעה שהוא יוצא תוך 3-4 חודשים לכל היותר. עכשיו אני ימתין עוד ועוד! והמחשב עלה לי 10000 ש"ח! (QOSMIO של טושיבה הדגם האחרון).

  9. 9

    07:01 23.01.2012 | thebearjew thebearjew

    מסכים עם עידן לחלוטין, ואני עוד אחד המעריצים של בליזארד...
    אבל יש גבול לכל תעלול, אני חושב שכל ההתנהלות של בליזארד בזמן האחרון זה חלק מהמיזוג עם אקטיויזיון...

    ול 5...מה אתה רוצה יא חתיכת אוטיסט?!...צומי?! לך תאונן עם נייר זכוכית..

  10. 10

    13:47 23.01.2012 | victor ostrin victor ostrin

    אז מה רציתם שאכשיו יצא משחק כמו COD שיצא כל שנה וכל פעם חרטה מלאה? כדי להתחיל לילחוץ עלהם עוד חצי שנה כי גם ככה המפיק הבכיר שלהם פרש והיה אכשיו בעיות בדיאבלו .........

  11. 11

    15:17 23.01.2012 | אהרון אהרון (אורח)

    למען הגילוי הנאות יאמר מראש אני חובב גדול של ברצלונה ובכל זאת אני בהחלט מנסה לדון בנושא בראייה אוביקטיבית גרידא.

    1. ריאל מדריד צריך לזכור זה לא עוד מועדון ריאל ההיסטורית זכתה תמיד בתארים תוך כדי הפגנת עליונות מוחלטת במגרש .הקהל של ריאל הוא אנין טעם (מזכיר במקצת את הקהל המפונק של בית"ר בתקופת גוטמן. ) הוא לא קהל שמסתפק בנצחונות הוא רוצה הכי הכי.

    2. תזכורת קצרה מההיסטוריה הלא רחוקה .בשנת 2007 עצרה ריאל את ההוגמוניה של ברצלונה והצליחה לקחת אליפות תוך כדי מחיקת פער של 7-8 נק' במהלך העונה מברצלונה הגדולה של רייקרד רונאלדיניו דקו אנייסטה ,צאב'י ומסי .ברצלונה הגיעה כמו העונה לאחר דאבל תארים בספרד ובצמפיון ולאחר שני אליפויות רצופות.
    המאמן שהביא את התואר הנכסף באופן הכי דרמטי היה פאביו קאפלו .יום לאחר שקאפלו הביא את התואר המרשים הוא פוטר מריאל.
    למה ? כי בריאל הרגישו שזה לא זה הם העריכו אמנם את הנחישות אך הם לא יכלו לסבול סגנון משחק הגנתי ומתגונן.

    3. נחזור למוריניו מוריניו מביא אליפות באחוזי הצלחה מרשימים ביותר ואת זה בהחלט יש להעריך .אך מצד שני ריאל הנוכחית היא הקבוצה היקרה בהיסטוריה והגם שברצלונה מוכשרת ממנה היה ניתן לצפות ליותר מאשר התבטלוויות ,השפלות וחוסר ספורטיויות. אוהדי ריאל ההגונים תצאו קצת החוצה אל העולם האוביקטיבי ותפנימו איך אתם נראים ביחס ליריב המר מברצלונה.
    נכון ראמוס נוצח 6-2 בבית והלך.בלגריני הפסיד פעמיים אך זכה לאהדה ולהערכה בטח בהפסד בקאמפ נואו (0-1 זלטן) כי אז ריאל באמת היתה יריב כמעט שווה לברצלונה של פפ.
    אך מאז הגיע מוריניו לקבוצה אלו התוצאות וזה לא מקרה.
    משחק 1. תבוסה 0-5 בקאמפ נואו.
    משחק 2 תיקו 1-1 (בברנבאו)
    משחק 3 ניצחון 0-1 בגמר הגביע בהארכה. (ולנסיה)
    משחק 4 הפסד 2-0 בבית בחצי גמר הצמפיון.
    משחק 5 1-1 בגומלין. (בקאמפ נואו)
    משחק 6 2-2 בסופר קאפ הספרדי (בית)
    משחק 7 הפסד 2-3 בגומלין (חוץ)
    משחק 8 הפסד ביתי 3-1 בליגה העונה
    משחק 9 הפסד ביתי 2-1 ברבע גמר הגביע הראשון.

    עד כה השורה התחתונה היא ב9 משחקי מוריניו ריאל הבקיעה 9 שערים וחטפה 19 . ריאל ניצחה משחק אחד וסיימה 3 בתיקו ונוצחה ב 5 .
    בקיצור בטבלה וירטואלית מאזנה של ריאל היה נותן לה 6 נקודות מתוך 27 אפשריות. זה קצב צבירת נקודות שהיה מוריד את ריאל ליגה בכל מקום נורמאלי זה שווה ערך ל 22 אחוזי הצלחה .
    סליחה ברוב המקומות זה קצב נקודות שאפילו סוגרת הטבלה מתביישת בו.
    לא מאמינים הנה הדוגמאות מחמשת הליגות הבכירות ומהליגה השישית בטיבה ביבשת.....
    אנגליה סוגרת הטבלה וויגאן השיגה 15 נק מתוך 66 אפשריות שווה ל 23 אחוז (בעיגול) אחוז יותר מריאל .
    בגרמניה סוגרת הטבלה היא אוגסבורג האלמונית שצברה 15 נק מתוך 54 אפשריות שזה 28 אחוז הרבה יותר מריאל מול ברצלונה בעידן מוריניו.

    בצרפת צברה סוגרת הטבלה אזאקסיו 18 נקודות מתוך 60 אפשריות שזה 30 אחוז הצלחה.

    בספרד ריאל צברה אחוז הצלחה גבוה משל סארגוסה סוגרת הטבלה אך ויאריאל הלפני האחרונה השיגה אחוז טוב ממנה
    30 אחוז (16/54 )

    בליגה השישית .... אם מבטלים את הפחתת הנקודות על השולחן הירוק מקבלים כי ראשל"צ צברה הכי מעט נקודות כמה ? 16/66 שזה 24 אחוז יותר מריאל.

    בקיצור התוצאות מדברות בעד עצמם באופן הכי חד משמעי שיש .
    אם הדבר הזה ימשיך ומוריניו לא ישיג ניצחונות ברבע גמר הגביע או בליגה הדבר רק יעצים זאת .בטח אם יהיה עוד מפגש או שניים בצמפיון.
    שורה תחתונה אליפות אמנם תביא הרבה שמחה במדריד ותפרוק הרבה תסכולים .אך ערכה יהיה מועט אם היא תמשיך בקצב "ההצלחות" הנוכחי מול ברצלונה . כשמוספים לכל זה את הסגנון המתפרס של ריאל מול ברצלונה ואת החוסר ספורטיביות (פפה פפה ועוד פעם פפה )
    ואת החוסר כבוד למנצחים (מוריניו מוריניו ועוד פעם מוריניו בטח לעומת הג'נטלמניות של פפ) מקבלים תמונה מוחלטת אצל אוהד הכדורגל האוביקטיבי. מזלה של ריאל שעדיין יש לה כמה סמלים אנושיים כמו למשל קאסיאס שמצילים במקצת את כבודה

  12. 12

    16:19 23.01.2012 | 8 8 (אורח)

    take a chill pill man

  13. 13

    18:44 23.01.2012 | א א (אורח)

    מה ההבדל הגדול בין diabolo ל wow ?

  14. 14

    19:41 23.01.2012 | DareDevil DareDevil

    13 - אתה רציני?

  15. 15

    20:18 23.01.2012 | Aldor Aldor

    "היא לשחרר את משחק הדיאבלו הבא", כתב ווילסון"
    יש משהו במה שהוא אומר, כמו כן מסכים עם 4, מצידי שישחררו משחק רק אחרי שהם מרגישים שהם סיימו לגמרי ואין הרבה בעיות והמשחק הוא כיפי ומכבד את הסדרה (תראו לדוגמא את ELDER SCROLLS 5 לקח לו 5 שנים לפתח אבל יצא משחק מופת פשוט מעולה!!)
    אז לי עד כמה שאני כבר מת לשחק והייתי רוצה שיוציאו כבר, לא אכפת לי שהם יעבדו על המשחק עוד כמה זמן כדי שיצא משחק טוב באמת

  16. 16

    15:56 24.01.2012 | האחד מפירנצה האחד מפירנצה (אורח)

    חחחחחחחח 11 מה לקחת תן גז

  17. 17

    21:06 24.01.2012 | ליאור ליאור (אורח)

    ל-8, מפתחים את דיאבלו 3 כבר יותר מ4 שנים, את starcraft2 פיתחו מ2004 כלומר 6 שנים.

  18. 18

    19:36 25.01.2012 | אני אני (אורח)

    ל-8
    הגזמת בטירוף. ואני לא מדבר על זה שקנית מחשב ב-10000 שקל, זה הגזמה מטורפת בפני עצמה, אלא על זה ש"נמאס לך לחכות" ושהעיכוב הוא "בזיון" כלשהו.
    אתה מדבר על גילאים, מציג את עצמך כאדם בוגר משהו, אבל יש לך השקפת עולם מאוד ילדותית. מה, בליזארד מחזיקים את הצנצנת של העוגיות גבוה מדי בשבילך?
    ואתה עוד מעלה את ההשוואה ל duke nukem, כאילו יש על מה לדבר שם בכלל. זה ספג עיכובים בגלל חבורה של קופים ששיחקו בקקי ודיאבלו מתעכב כי החברה, אותה חברה שהוציאה יצירת מופת אחרי יצירת מופת, רוצה ללטש אותו עוד קצת. משהו שהוא לא חדש להם, זמן הפיתוח כפי שכבר צויין הוא ארוך בכל משחק של החברה, והוכיח את עצמו מעל ומעבר בכל משחק של החברה.
    רק אתה, כמו מכור קשה לסמים, נתקף בעוויתות ובעצבים על הספק שלך.
    מזל שבליזארד לא משרתים אנשים מסוגך, אלא את הקבוצה השניה, הסבלנית, ורודפת האיכות.

  19. 19

    10:30 26.01.2012 | BrB BrB

    בליזארד חברה הגונה שרוצה לתת לנו משחקים באיכות גבוהה ולא לחרוש את המשחקים שלהם ולהשאיר הכל אותו דבר בלי שינויים.

    היום קשה למצוא חברות כאלה..

  20. 20

    01:07 28.01.2012 | עידן עידן (אורח)

    לאחר ניסיות אין ספור - באיחור מדעי משהו מצאתי את הדרך לראות לפחות את המשחק על המחשב שלי.

    הכל בזכות Wesko-MadCow-a128960

    והמבין יבין (לא פשוט , תקראו קצת על MOOEGE ותבינו הכל יותר בבירור).

    תהנו

  21. 21

       | פורסם ע"י