הרשמה

GameStop "מבטלת" את Last Guardian

רשת החנויות הודיעה ללקוחותיה ש-Last Guardian בוטל. סוני: לא היה ולא נברא

 זה לא חדש שחנויות מוכרות משחקים - אבל נראה שמעכשיו הן גם מבטלות אותם. רשת חנויות המשחקים הגדולה בארצות הברית, GameSpot, החליטה להתקשר ללקוחות שביצעו הזמנה מוקדמת ל-Last Guardian, המשחק המאוד מצופה ומאוד מסקרן של סוני - וסיפרה להם שהמשחק בוטל על ידי החברה.

בסוני, שקיבלו את החדשה בהפתעה, מיהרו להכחיש את הביטול, וציינו שמבחינתם Last Guardian צפוי לצאת כרגיל. ב-GamStop, שכנראה הבינו שהשיחות שלהם הופיעו בכל אתרי הגיימינג הגדולים בעולם, מיהרו גם הם להסביר שהמשחק לא בוטל, להתנצל על אי ההבנה, ולהסביר בצורה מפורטת יותר למה הם בחרו לבטל את כל ההזמנות המוקדמות שלו.

"The Last Guardian לא בוטל על ידי סוני כפי שדיווחנו בטעות בשיחות אוטומטיות ללקוחות שהזמינו את המשחק. מכיוון שלמשחק אין תעריך יציאה ספציפי, החלטנו ב-GameStop להוציא את המוצר מהמערכת שלנו בשלב זה. The Last Guardian יהיה זמין שוב להזמנה מוקדמת ברגע שתאריך היציאה הסופי שלו יהיה ידוע" - מסרה החברה.

 

ה"חדשה" על ביטולו של The Last Guardian צברה הד תקשורתי גדול, והפכה לאחת מהחדשות המדוברות ביותר בתעשיית המשחקים במהלך סוף השבוע - ככל הנראה בגלל שמדובר במשחק שגורלו לא ממש ברור: המשחק, עליו עובד אולפן המשחקים האיכותי Team ICO ששחרר את המשחקים ICO ו-Shadow of the Colossus לקונסולת הפלייסטיישן 2, נמצא ככל הנראה בקשיים.

במהלך החודשים האחרונים עזבו את סוני שני העובדים הבכירים ביותר באולפן המשחקים. אחד מהם נשאר לעבוד בו על תקן עובד חיצוני עד לסיום העבודה על המשחק, אך אחד אחר עזב לגמרי את החברה. בנוסף - The Last Guardian נעדר באופן מסתורי מכל תערוכות המשחקים הגדולות, ובסוני לא יודעים להעריך מתי בדיוק הוא יצא לחנויות המשחקים - מה שלא ממש תורם לתקווה שלנו לראות אותו כבר ב-2012 לגדול.

הידיעה על ה"ביטול" רק הוסיף שמן למדורת הספקות שהגיימרים כבר חשים בנוגע לגורלו של המשחק הזה. נותר רק לקוות שמדובר בטעות מצערת של רשת חנויות המשחקים ולא ברמז על העתיד לבוא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:01 25.12.2011 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    ראשון
    איזה קקה
    חחחחח

  2. 2

    16:48 25.12.2011 | אופק אופק (אורח)

    בפסקה השלישית כתבת תעריך יציאה תתקן את זה

  3. 3

    17:21 25.12.2011 | רונן רונן

    זה רק מוכיח את הילדותיות של הגיימר המצוי. שני בכירים עזבו את החברה ומיד הופצה שמועה שהמשחק בוטל.

    רונן.

  4. 4

    18:19 25.12.2011 | Makeyougg Makeyougg

    בשורה 2 כתוב GAMESPOTT... אתם לא רוצים להתבלבל עם האתר נכון?

  5. 5

    19:02 25.12.2011 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    ארז תוודא לגבי האיות כי אם לא אז יהיו עוד DUCHBAGS ששמים לב לכל דבר קטן

  6. 6

    22:33 25.12.2011 | Steinbergbaum Steinbergbaum (אורח)

    *Douchebags

  7. 7

    22:46 25.12.2011 | דנה דנה (אורח)

    כתבת בטעות "תעריך יציאה"...

    תודה על הכתבה.

    אני מקווה שהוא לא באמת יבוטל. כבר לא יכולה לחכות למשחק! ;);)

  8. 8

       | פורסם ע"י