הרשמה

ביקורת: Battlefield 3

משחק הפעולה הגדול של EA כבר כאן: איך הסינגל, איך המולטי והאם יש לו סיכוי נגד MW3?

 
Battlefield 3
פיתוח: DICE הפצה: EA
פלטפורמות: PC, PS3, X360
תאריך יציאה: 25.10.11

באטלפילד 3 הוא אחד ממשחקי הפעולה הטובים של השנה, אבל רק כשמשחקים בו באינטרנט עם אנשים אחרים

"פזצט"א", צועק המדריך בגדנ"ע או בטירונות. "פול, זחול, צפה, טווח, אש". מדובר בבלוף – אף אחד לא באמת יורה עליכם, זוהי רק הצגה, אימונים תיאטרליים במיוחד, מהסוג שמדריכים אותם פוגשים בתחילת השירות הצבאי מאוד אוהבים. ואם כבר עברתם צבא, כנראה שאתם מודעים גם לכך שבאופן לא ברור לגמרי, התיאטרון הזה עובד. גם אנשים בעלי חשיבה ביקורתית מפותחת ובוז בריא כלפי סמכות מאמינים, אפילו אם זה לכמה רגעים בודדים, שהם ממש חייבים ליפול ולזחול.

גם ב"באטלפילד 3" יש רגעים כאלה, סצינות בהן אתם מבינים שמדובר בתיאטרון אך אין לכם אלא להתרגש באמת. זוהי אמנות אותה שכללה דווקא הסדרה המתחרה – קול אוף דיוטי – עם הנראטיב הסינמטי שלה, אבל בבאטלפילד לוקחים את הרגעים האלה צעד אחד קדימה. והדוגמה הטובה ביותר לכך היא השלב השלישי במשחק, אותו אתם מתחילים על נושאת מטוסים. חוץ מרמת הפירוט הגרפי הלא-פחות-ממדהימה, שנשמרת לכל אורך המשחק, הרגע בו המטוס הוירטואלי ממריא והלב האמיתי שלכם צונח לבטן, הוא אחד המרשימים ביותר, בכל הקשור למכירה של אשליה לצופה לפחות, בהיסטוריה של הגיימינג המודרני.

וזה בדיוק מה שהופך את המערכה לשחקן יחיד של באטלפילד 3 לגרועה כל כך.

מי זרק פצצת סרחון?

החשד הראשוני לכך שמשהו מסריח בממלכת באטלפילד מתעורר כבר בשלב ההקדמה של המשחק, שמתחיל בצורה שכנראה אמורה להיות אפית ומרשימה, אבל מצליחה להיות מגוחכת למדי. הרושם הזה מתעצם בתחילת השלב הראשון, ואחרי שתי דקות אתם כבר מבינים מה הבעיה: פזצט"א. המשחק הזה מצפה מכם לקחת כל פזצט"א ברצינות גמורה.

זה מצב קצת אבסורדי. הלינאריות של המשחק הזה כה קשיחה, עד שאתם נאלצים לא רק ללכת במסלול שנקבע לכם מראש, אלא גם בקצב שנקבע. וכשאתם עם חיילים אחרים, הנשלטים על ידי המחשב, זה הופך למגוחך באמת. אלה משחקים חיילים, מדברים להם בקשר, משתמשים בתרגילי פריצה והשתלטות. ואתם? אתם עומדים ליד ורק רוצים לירות במשהו. אם אתם זוכרים שמדובר במשחק עם מנוע Frostbite 2, שמסוגל להפוך כל קיר לשביר, זה עוד יותר מתסכל – כאן קירות קורסים רק כחלק מסצינות מתוסרטות.

מטרת המערכה לשחקן יחיד של באטלפילד 3, כך נראה, היא להוביל אתכם ממקום למקום ולהראות לכם סצינות מתוסרטות מראש – לא לגרום לכם ליהנות ממשחק פעולה. החטא הגדול ביותר בנושא הזה הוא אפילו לא לינאריות יתר, כי אם האינטליגנציה המלאכותית של האויבים.

במקום להפוך אותם לחכמים, החליטו ב-EA להפוך אותם למדוייקים. וכך, הם לא באמת זזים ממקום למקום, ובכל פעם שתשחקו בשלב הם יתנהגו בצורה דומה, אבל לפגוע בכם הם יוכלו בקלות, אפילו ממרחקים לא הגיוניים. זה אמנם גורם לכך שתלכו בקצב של הצוות שלכם, אבל יוצר חווית משחק מתסכלת.

אפילו השלב המדובר שמתחיל ברגע של "וואו" כשהמטוס ממריא, מתדרדר לאחר ההמראה מהר מאוד. כל מה שאתם נדרשים לעשות בו זה לכוון ולירות, לירות ולכוון. אין לכם שום שליטה על המטוס, והתסריט של הקרב ידוע מראש. אין בזה הרבה אתגר, אין בזה הרבה עניין.

אה, ומה עם העלילה? היא גרועה. זה כל מה שצריך להגיד עליה.

חדל קשקשת על מצב הרשת

המקום בו באטלפילד 3 כן מצליח להצדיק את רכישתו הוא מצבים מרובי המשתתפים. כאן מדובר באחד ממשחקי הפעולה הטובים ביותר של השנים האחרונות, אבולוציה הגיונית של "Bad Company 2", ומשחק שמתעלה בקלות על Call of Duty הקודם. איך הוא בהשוואה ל-Modern Warfare 3 החדש? נראה בעוד כשבוע.

יצירת חווית משחק מקוונת, בייחוד עבור סדרת באטלפילד שכוללת גם כלי רכב וטיס, היא עניין קשה. המפות צריכות להיות מאוזנות, הארסנל צריך להיות מאוזן, ושחקנים חדשים צריכים להיות בעלי יכולת להתקדם גם אם הם מגיעים למשחק חודשים לאחר השקתו, כשבסביבתם אנשים ברמות גבוהות. באטלפילד מקבל ציון "עובר בהצטיינות" בכל אחד מהתחומים האלה, וכולל גם כמה חידושים מרעננים לז'אנר.

קחו, למשל, את מנגנון אש הרתק – ירי לכיוון האויב במטרה לגרום לו להתחבא. בבאטלפילד 3 הוא מיושם בצורה מעולה: כשיורים לכיוונכם הראיה שלכם מטשטשת והרבה יותר קשה לכוון. זה אמנם מעצבן כשאתם אלה שסובלים מאש הרתק, אבל הופך את תפקיד המאגיסטים בקבוצה להרבה יותר חשוב.

חידוש נוסף הוא הוספת רמה של ריאליזם לכלים "טכניים" כמו פנס וכוונת לייזר. הפנס בבאטלפילד 3 לא רק מאפשר לכם לראות יותר טוב במקומות חשוכים, אלא גם מעוור אויבים שבאים לכיוונכם. מנגד, אנשים עם פנס דולק בולטים יותר גם במקומות מוארים. כוונת הלייזר מגבירה את דיוק הירי מהמותן, אבל אם תכנסו איתה בין כוונות ותכוונו על אויב, הוא ישים לכך לב. למעשה, גם קרן הלייזר מעוורת, אבל פחות מפנס, ולכן היא מתפקדת יותר כמערכת התראה מוקדמת עבור האויב מאשר כלי התקפי.

קשה בחיבורים - קל בקרב

תשע מפות יש בבאטלפילד החדש, וחמישה מצבי משחק, שהעיקריים בהם הנם Rush ו-Conquest. כמו במשחקים הקודמים בסדרה, Rush הוא מצב בו קבוצה אחת מגנה על שתי נקודות והשניה מתקיפה אותן, וכך מספר פעמים על מפה ענקית; Conquest הוא מצב בו שתי הקבוצות נלחמות על שליטה בשלוש נקודות. כאן המפות קטנות יותר, ומותאמות יותר לריצה אינסופית מנקודה לנקודה. כאמור, כל זה תוך איזון מופתי.

כאן, בניגוד למערכה לשחקן יחיד, גם נכנס לפעילות גם המנוע הפיזיקלי של המשחק, שהופך פריטים רבים לשבירים. לא מצליחים להטמין פצצה על מתקן שנמצא במחסן כי הכניסה מוגנת מדי? פוצצו את הקיר האחורי באמצעות מטול. האויב מאחורי מחסה בטון? כמה טוב שיש לכם טנק.

שתי בעיות קשות יש עם המצבים המקוונים של באטלפילד 3 כיום. הראשונה היא בעיות השקה: בכל שלוש הגרסאות של המשחק – פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 והמחשב האישי קיימים קשיי התחברות לשרתי EA, כשעל המחשב יש גם באג שזורק אנשים מהשרת בלי סיבה נראית לעין.

הבעיה השניה אופיינית לכל משחק פעולה פופולרי שלא דורש דמי מנוי – אם אתם לא משחקים במסגרת מאופיינת עם אנשים שאתם מכירים, יש לא מעט סיכוי שבקבוצה שלכם יהיו שחקנים מעצבנים שינסו להרוס את הכיף עבור אחרים. וכיוון שבאטלפילד 3 הוא אחד המשחקים הפופולריים ביותר כיום, אחוז המעצבנים עדיין גבוה יחסית. בקרוב הם יעברו למשחקים אחרים, אבל בינתיים הם מציקים מאוד.

ואם כבר באנשים עסקינן, המצב השלישי במשחק מיועד לשני שחקנים, וכולל 6 משימות. זו חוויה הרבה יותר טובה מהמערכה לשחקן יחיד, אבל לא מספיק כיפית כדי לגרום לכם להתעכב עליה למשך יותר משעה-שעתיים.

החלק האחרון אותו כדאי להזכיר בנושא באטלפילד 3 הוא ה-Battlelog – מערכת מבוססת דפדפן שפותחה עבור המשחק. אם אתם משחקים בגרסת המחשב, תוכלו למצוא באמצעותה שרתים ולהצטרף למשחק, אבל גם אם אתם משחקים בבאטלפילד 3 בקונסולה היא ממש לא מיותרת.

Battlelog עוקבת אחר כל המתרחש אתכם במצבי המולטיפלייר של המשחק – אילו כלי נשק כבר קיבלתם, מהי הסטטיסטיקה שלכם, אילו מדליות יש לכם. את כל אלה, שמתעדכנים בזמן אמת, תוכלו לשתף עם חברים, וגם לראות בצורה טובה את ההתקדמות שלכם.

השורה התחתונה

באטללוג איננה סיבה לקנות את באטלפילד 3, ואם אתם רוצים אותו רק כדי לשחק במערכה לשחקן יחיד, היא גם לא ממש רלוונטית. מצד שני, אם אתם רוצים רק לשחק במערכה לשחקן יחיד, קשה להמליץ לכם לקנות אותו בכלל – הסינגל פלייר של המשחק לא מצדיק את הכסף שתתבקשו להוציא עליו.

אם, לעומת זאת, אתם אוהבים לשחק ברשת, או מעוניינים להתחיל לשחק עם אנשים אחרים, זהו המשחק הטוב ביותר שתוכלו לקנות היום למטרה זו.

הטוב
  • משחק הפעולה ההמוני הטוב ביותר בשוק כרגע.
  • מנוע גרפי מדהים.
  • Battlelog ירכז לכם את הסטטיסטיקות של המשחק - ובניגוד ל-CoD כאן זה בחינם.
הרע
  • קמפיין לשחק יחיד קצר ומאכזב.
  • בעיות קשות בחיבור למשחקי רשת.
והשאלה הגדולה
  • האם יש ל-Battlefield 3 את מה שצריך כדי להיות מוצלח יותר מ-Modern Warfare 3?

 ציון סופי: 90

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:44 01.11.2011 | ליאור ליאור (אורח)

    אתה ממש מזלזל בערכו של הקמפיין. בתור אחד שאהב רק COD עד היום , אני יכול להגיד שהמצב קמפיין ליחיד מצויין ואף עולה על על COD. לאחר טריילרים רבים של COD3 אני בספק שהוא יעקוף את BF3. המינוס היחידי שאני יכול לתת לBF3 זה שאין לו SPLIT SCREEN. וזוהי הסיבה היחידה שאני אעדיף לרכוש את COD3 על פני BF3.

  2. 2

    13:45 01.11.2011 | shaythan shaythan (אורח)

    הזמנתי ב pre order מ game.co.uk ועדיין לא הגיע...

  3. 3

    13:47 01.11.2011 | WarFox89 WarFox89

    OMG כמה שהביקורות בישראל מושפעות מביקורות של חו"ל...
    כל כך צפוי ומאכזב ! ( הביקורת ! )
    אפילו בלע לקרוא אותה ישר על ההתחלה ידעתי שהסינגל יהיה רע,
    המולטי מצויין - והמיון בסביביות ה - 90.
    אחרי שקראתי את הביקורת זה ביוק מה שמצאתי.
    פשוט מאכזב.

  4. 4

    13:47 01.11.2011 | Negreanu Negreanu

    הסינגל חרא יותר מידי קטעים ערוכים.. המשחק נטו למולטי..

  5. 5

    13:55 01.11.2011 | sd sd (אורח)

    שניצרל יותר טוב מזה עם פירב

  6. 6

    14:03 01.11.2011 | שי שי (אורח)

    3- צא מהבועה שלך שהוא מושפע מביקורות בחו"ל.
    למה הסינגל טוב תגיד לי? הוא ממוצע, הסינגל לא סיבה מספיק טובה לקנות את המשחק אלא האונליין.

    הוא אמר את מה שנכון, כמו שעוד מלא אנשים חושבים כמוהו.

  7. 7

    14:04 01.11.2011 | itamar050 itamar050

    מדובר על משחק יריות מגוף ראשון, לא על קווסט או עוד המשך לרד פאקשן. משחק יריות מגוף ראשון שמתהדר בעולם פתוח, חייב לכלול בתוכו יותר מאשר משימות צבאיות (ע"ע Borderlands).

    לדעתי, ואני מדבר בתור אחד שקונה משחקים בעיקר עבור מצב השחקן היחיד ולא עבור מולטיפלייר (לא חובב גדול של מולטיפלייר), מצב הסיפור די טוב, נהניתי מהשלב המדובר עם המטוס (גם לכוון ולירות, תוך כדי תנועה ורעידות ,זו לא משימה פשוטה) ובאופן כללי המשחק אתגר אותי והסב לי הנאה.

    Battlefield , CoD ודומיהם לעד יציגו סיפור לינארי והמון קטעים מתוסרטים, אבל מי אמר שזה רע?

  8. 8

    14:05 01.11.2011 | pwnd pwnd

    חחחחחח לא פלא, דייס מעולם לא ידעו ליצור מערכה לשחקן יחיד עם עלילה ואיכות. סדרת באטלפילד היא 99% מולטי 1% סינגל.

  9. 9

    14:07 01.11.2011 | אמריקאים = נאצים אמריקאים = נאצים (אורח)

    סוף סוף קמפיין שיש בו רוסים טובים!!!

  10. 10

    14:10 01.11.2011 | RED RED (אורח)

    הסינגל לא מספיק טוב כדי לקנות את המשחק. אני מסכים, אבל במילים אחרות אתה אומר שהסינגל של COD כן מספיק? קמפיין חמש שעות של אקשן ילדותי ולא ריאליסטי שבסוף יסתיימו בכך שמקרוב בורח שוב ושוב ושוב לא ממש נחשב למשהו לשצדיק שישים דולר.
    ובנוגע לרשת אין מה לתווכח בכלל, BF3 הרבה יותר טוב, COD זהה כל כך 2003

  11. 11

    14:12 01.11.2011 | tom1187 tom1187

    כמה הערות:
    הסינגל, מאכזב ברמות, מרגיש כמו סינגל של cod ולא סינגל של bf
    המולטי מהיר מידי, כמו ב-cod, ולי בתור אחד ששיחק בו הרגיש ממש לא נוח, ואני מדבר בתור fanboy של bf.
    bad company 2 היה משחק היריות הטוב ביותר בשנים האחרונות, ו-bf3 פשוט איכזב אותי ברמות.
    מדהים איך האתרים הגדולים מתרשמים מהמשחק רק בגלל טריילר טוב...

  12. 12

    14:16 01.11.2011 | 1 1 (אורח)

    COD זה גועל נפש פשוט, אף בן אדם אינטלגנטי שעבר צבא גם אם זה צבא וותיקן לא ירצה להתקרב אליו בכלל, מסוק עף בגובה 10 מטר באמצע שדה קרב?! TAR-21 בשימוש הצבא הרוסי?! המםתחים נראה לי לא סיימו כיתה ו'

  13. 13

    14:17 01.11.2011 | KILER242 KILER242

    BF3 יותר טוב מMW3

  14. 14

    14:18 01.11.2011 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    מי קונה משחק בשביל סינגל?
    המולטי של BF3 מצויין ויותר טוב מכל משחק FPS אחר שיצא השנה.

  15. 15

    14:26 01.11.2011 | fddf fddf (אורח)

    צריך להתכוננן למלחמת הפנבויז הגדולה ביותר בתולדות ויגיימס.בעוד כמה שעות תראו פה מלחמת פנבויז ענקית

  16. 16

    14:28 01.11.2011 | tom1187 tom1187

    ל-12
    למי איכפת שהרוסים משתמשים בורבים האלה? cod פחות מסובך\ יותר מהיר, יותר קליל ופשוט יותר כיף לקונסולות.
    למחשב BC2 הוא משחק היריות הכי טוב שיצא אי פעם, bf3 פשוט לא

  17. 17

    14:32 01.11.2011 | ghg ghg (אורח)

    11 זה רק מראה שעל טרילרים לא תסתמכים כי בסוף תקבלו בולבול לפרצוף

  18. 18

    14:37 01.11.2011 | shmonz shmonz (אורח)

    למה קמפיין גרוע? אני מרגיש שיש לך יותר מדי חיבה ל-COD, או שיש לך דעה קדומה על Battlefield. כשאתה מסקר משחקים, ולא רק משחקים אתה חייב להיות אובייקטיבי. הקמפיין היה בסדר גמור, אולי יותר מדיי QTE, אבל ניחא.

  19. 19

    14:50 01.11.2011 | Jiddu Jiddu

    3 אתה FANBY אז STFU...
    THX.

  20. 20

    15:01 01.11.2011 | רון רון (אורח)

    אולי לך יש בעיות התחברות, לי אין... 8mb אינטרנט.. בזק..

  21. 21

    15:03 01.11.2011 | zziivv zziivv

    3 - או שאתה צודק או שכולם חושבים ככה כי זה ככה.
    אבל אתה בטח צודק!

  22. 22

    15:06 01.11.2011 | דעשעשדע דעשעשדע (אורח)

    השאלה הנכונה זה האם לMW3 יש סיכוי נגדו חחחחח

  23. 23

    15:08 01.11.2011 | vGaMeR_360 vGaMeR_360

    שחכת להוסיף את הלינק לקהילה:

    http://forum.vgames.co.il/forumdisplay.php?f=87

  24. 24

    15:12 01.11.2011 | yossi465 yossi465

    לקחת את זה מוואלה ועשית טיפה שינויים
    הכתב של וואלה הוא פאן בוי של COD והוא אמר שBF לא כזה טוב ורואים שהכתבות בערך אותו דבר

  25. 25

    15:20 01.11.2011 | Jiddu Jiddu

    24 FAIL!
    הכתב שכתב בוואלה זה הכתב שכתב את זה...
    LOL
    והוא סה"כ אמר את האמת בפרצוף, אם הוא היה FANBOY הוא היה אומר שהמולטי גם גרוע...
    קיצר אתה FANBOY של BF3.

  26. 26

    15:23 01.11.2011 | tom1187 tom1187

    ל-18
    ככה זה נראה אבל זה לא נכון.
    יש לי את כל סדרת bf למחשב, ו-cod אין לי אפילו מקורי אחד.
    bf זה משחק מחשבה, משחק לשחק עם חברים. bf3 לא.
    הם הרסו את אחד המשחקים הכי טובים שהיו ויהיו, בישביל למכור יותר עותקים.
    החיבה שלי היום, אחרי שהמשחק יצא, היא ל-cod

  27. 27

    15:45 01.11.2011 | מנחם בן מנחם בן (אורח)

    אתם צריכים להבין שעלילת המשחק מתרחשת 5 שנים לאחר סיום אירועי המשחק Call of Duty 4. למרות מאמצי הכוחות האמריקאים והבריטים, הלאומנים השתלטו על רוסיה, וזאקייב (האנטגוניסט מהמשחק הקודם) הוכרז שם כגיבור. אחד מסגניו של זאקייב, ולדימיר מאקארוב מפקד על חוליות טרוריסטים באירופה.

    המשחק מתחיל באפגניסטן, כשחייל רנג'ר אמריקאי, ג'וסף אלן מסייע בקרב מול המורדים. מורשם מלחימתו גנרל שפרד שולח אותו להתחבר לחוליה של מאקארוב כסוכן CIA ביחידה TASK FORCE 141, תחת השם הבדוי: אלכסיי ברודין. בזמן זה, מק'טאוויש (הפרוטגוניסט מהמשחק הקודם) ורואץ' (הדמות שנשלטת על ידי השחקן בשלב זה) חודרים לבסיס רוסי כדי לחלץ ACS (קיצור של Attack Characterization System) מלוויין שנפל. לאחר מכן שפרד מבקש מאלן להשתתף בפיגוע ירי עם חוליית הטרור של מאקארוב בשדה תעופה על שם זאקייב במוסקבה, והשחקן עובר לשלוט על אלן במהלך הפיגוע. לפני שהטרוריסטים נמלטים באמבולנס מהאזור מאקרוב יורה בראשו של אלן ומשאיר את גופתו במקום כדי שכוחות הביטחון של רוסיה יחשבו שארצות הברית אחראית לטבח.

    כנקמה, רוסיה מבצעת פלישה לארצות הברית. ומכיוון שה-ACS הועתק על ידם הם מצליחים להיכנס מבלי להתגלות. השחקן עובר לשחק את טוראי ג'יימס ראמירז (מהריינג'רס) שמשתתף עם פלוגתו בהדיפת הכוחות הרוסים בפרבר צפוני בוירג'יניה תוך כדי התקדמות לוושינגטון די סי שם מתרחש הקרב העיקרי.

    בינתיים, ה-TASK FORCE 141 מגיעים לפאוולות של ריו דה ז'ניירו לפי מידע מודיעין כדי למצוא את אלחנדרו רוהז, האיש שסיפק תחמושת לפיגוע. הם תופסים את אלחנדרו שמספר שהאויב הגדול ביותר של מאקארוב כלוא בגולאג. מק'טאוויש מחליט לשחרר את האסיר כדי שיעזור להם נגד מאקארוב. TASK FORCE 141 עם עזרה מאריות הים ומחיל הנחתים האמריקני משחררים את האסיר שמתגלה כקפטן פרייס מהמשחק הקודם. קפטן פרייס מסכים לעזור אך אומר שיש צורך באמצעים קיצוניים וכדי לשכנע את ארצות הברית לסייע לו הוא פורץ לצוללת רוסית ומשגר ממנה טיל בליסטי בין-יבשתי לוושינגטון די סי. הטיל מתפוצץ ליד תחנת החלל הבינלאומית (הפגיעה מוצגת מעיניו של אסטרונאוט במהלך פעילות חוץ רכבית). כתוצאה מהפיצוץ נוצרת קרינה אלקטרומגנטית שמשתקת את שני הצדדים הלוחמים בוושינגטון. קבוצתו של ראמירז שמסוקה הופל דקות ספורות לפני פגיעת הטיל מוקפת בחיילים ומסוקים רוסיים, אבל בעקבות הפצצה האלקטרומגנטית כל המערכות מושבתות והמסוקים והמטוסים הרוסיים מתרסקים. בעקבות אובדן העליונות האווירית של הרוסים, רמירז ופלוגתו חוזרים ללחימה. העיר כולה מוחשכת, וכל מכשירי הקשר והכוונות האופטיות מושבתים. לאחר שהם מוצאים קבוצה נוספת של חיילים אמריקאים בעיר, הם מגיעים לבונקר הגרעיני של הבית הלבן ומשם הם מגיעים אל מול הבית הלבן, שעדיין יש בו חשמל, אבל הוא נמצא בשליטה רוסית. לאחר שהם מפלסים את דרכם בלחימה לתוך האגף המערבי הם שומעים בקשר הודעה שאומרת שהפיקוד האמריקאי הניח, בעקבות אובדן הקשר עם הבירה, שוושינגטון נפלה בידי הרוסים, והם עומדים לשלוח התקפה אווירית שתשמיד את העיר. הדרך היחידה לעצור את המתקפה היא לסמן, בעזרת עשן ירוק על גג הבית הלבן ושאר הבניינים החשובים בעיר שבהם עדיין עובד החשמל. לאחר לחימה קשה, מגיעה היחידה לגג ומצליחה לסמן ממש לפני שהמטוסים מפציצים את העיר. בנוסף, הם רואים עשן ירוק על שאר הבניינים המפורסמים בעיר, מה שמצביע על כך שהיא נותרה בשליטה אמריקאית.

    על מנת לבדוק את כל מקומות המסתור שמאקרוב יכול להמצא בהם, ה-Task Force 141 מתפצלים: פרייס ומק'טאוויש הולכים למגרש גרוטאות של חלקי מטוסים באפגניסטן, ורואץ' וגוסט הולכים לבקתה של מאקארוב בהרי הקווקז. הקבוצה השנייה מוצאת מידע שמקשר בין מאקרוב לטבח בשדה התעופה. הם הולכים למסוק של גנרל שפרד אך הוא מתגלה כבוגד, יורה בהם, לוקח את הראיות ושורף אותם. פרייס ומק'טוואיש מגלים את הבגידה ובורחים בסיועו של ניקולאי, איש מודיעין שבורח בזמן שקבוצתו של מאקארוב וגנרל שפרד נלחמים. מכיוון ש"האויב של האויב שלי, הוא חבר שלי", מאקרוב מגלה להם את מקום המסתור של גנרל שפרד באפגניסטן ופרייס ומק'טוויש מגיעים לשם, אך לאחר מרדף סירות שפרד מצליח להמלט ולעלות על מסוק, אך שנייה לפני שסירתם נופלת במפל פרייס מצליח לפגוע מהסירה בטייס המסוק והמסוק מתרסק. לאחר התאוששות קצרה מהנפילה מק'טוויש שעדיין מטושטש מוצא את גנרל שפרד ומנסה לדקור אותו בעזרת סכין אך שפרד חוסם אותו, לוקח את הסכין ומצליח לתקוע את הסכין במק'טוויש. הוא מוציא את אקדחו במטרה לירות במק'טאוויש. לפני שהוא מספיק לירות במק'טאוויש, פרייס מגיע, מפיל את שפרד ונאבק בו. בזמן שפרייס ושפרד נאבקים מק'טוויש זוחל לכיוון האקדח של שפרד, אך שפרד שם לב ובועט את האקדח. מק'טאוויש מתטשטש ועוצם את עיניו. הוא פוקח אותן ורואה את פרייס ושפרד נאבקים. מק'טאוויש מוציא בשארית כוחותיו את הסכין מחזהו ומשליך אותה על שפרד, הסכין פוגעת לשפרד בעין והורגת אותו. פרייס קם מהגופה של שפרד והולך למק'טוויש, הוא מיד עוזר למק'טוויש ללכת ובדיוק מגיע ניקולאי במסוק ומעביר את מק'טוויש ופרייס למסוק.
    סיפור מסגרת: השנה 1968, גיבור המשחק: אלכס מייסון, חייל ביחידה מיוחדת של הCIA מתעורר כאשר הוא קשור לכיסא, מייסון מבין שהוא בשבי ותחת חקירה, אין לו מושג איך הגיע לשם, איפה הוא ומי הם שוביו. החוקרים דורשים לדעת איפה תחנת המספרים, מייסון במשך כל החקירה ממשיך להסביר להם שהוא לא יודע על מה הם מדברים.

    על מנת לשכנע את מייסון שהוא אמור לדעת איפה התחנה הם מתחילים לתשאל אותו אודות מבצעים שונים שמייסון השתתף בהם, תוך כדי כך מייסון שנמצא במצב פסיכוטי מקבל פלשבק על כל אחד מהמבצעים הללו.

    פלאשבק: 1961 מייסון, ושני חיילים נוספים: וודס ובומאן, מנסים להגיע לפידל קסטרו על מנת לחסל אותו בזמן הפלישה למפרץ החזירים, הם מצליחים לחסל כפיל וחושבים שהצליחו במשימה, בזמן הבריחה מקובה מייסון נתפס על ידי פידל קסטרו האמיתי שמחליט "לתת" אותו במתנה למפקד רוסי בשם ניקיטה דרגוביץ'(Nikita Dragovich). מייסון נמצא כמעט שנה בשבי הרוסי במחנה העבודה וורקוטה (Vorkuta) שם הוא מכיר את מי שיעזור לו להימלט: ויקטור רזנוב (Victor Reznov) דמות שהופיעה גם במשחק world at war, רזנוב ומייסון מובילים מרד אסירים שמאפשר להם להימלט, אבל הם נפרדים כאשר רזנוב מחליט להתפצל על מנת לאפשר למייסון להימלט. המשימות השונות ממשיכות לעקוב אחרי מבצעים שונים של מייסון בזמן המלחמה הקרה ובזמן מלחמת וייטנאם, במרכז העלילה ישנו מרדף אחר נשק כימי שפיתחו הנאצים: גז עצבים בשם "נובה 6" שנפל בסופו של דבר לידי הצבא האדום. במהלך המשחק מגלים שרזנוב בעצמו השתתף בעבר במבצע שנועד להשיג את אותו נשק כימי, אבל הפך בסוף המבצע לשפן ניסוי, למזלו כוחות מיוחדים בריטים תקפו את הכוחות הסובייטים ובמהומה שנוצרה הוא הצליח להימלט, מאז רזנוב ממתין להזדמנות לנקום במדען הגרמני שפיתח את נובה 6: פרידריך שטיינר, ובמפקד שלו: דרגוביץ'.

    במשימות נוספות מייסון מאחד כוחות עם רזנוב שוב מפני שלשניהם יש מטרות משותפות, רזנוב מעוניין בנקמה ומפקדיו של מייסון מעוניינים לעצור את נובה 6, אותו דרגוביץ' מפתח בעזרתו של המדען שטיינר. בסופו של דבר מייסון ושותפיו מצליחים לאתר את פרידריך שטיינר, ותוקפים בסיס סודי בו מפתחים את הנובה 6, מייסון ורזנוב מגיעים בכוחות עצמם ובנפרד לכוחות האמריקאים, הם מצליחים למצוא את שטיינר, רזנוב הורג אותו בעוד מייסון מביט בהם מהצד.

    סיפור מסגרת: החוקרים של מייסון מתעקשים שזה לא מה שקרה, רזנוב לא הרג את שטיינר.

    פלאשבק: השחקן משחק את אותה משימה שוב: התקיפה של הבסיס הסודי שנועדה ללכוד את פרידריך שטיינר, הפעם משחקים את הדסון, אחד השותפים של מייסון. המשימה היא לתפוס את שטיינר בעודו בחיים על מנת לחקור אותו ולנסות למנוע מתקפה סובייטית על ארצות הברית בעזרת נובה 6, הדסון מוביל את הכוחות ומספיק להגיע לשטיינר לפני שרזנוב הורג אותו, השחקן זוכה לראות את אירוע הרצח מזווית הראיה של הדסון: רזנוב כלל לא נמצא בחדר, מייסון שבטוח שהוא בעצמו רזנוב, הורג אותו לבדו. שטיינר מבקש שמייסון יקח אותו אל דרגוביץ'.

    סיפור מסגרת החוקרים של מייסון מאבדים את הסבלנות, הוא מנסים לשכנע אותו שהוא דמיין את רזנוב כל השנים הללו, רזנוב נהרג לאחר שהוא ומייסון ברחו מוורקוטה. מייסון במהלך השבי שלו היה נתון ל שטיפת מוח שנועדה להפוך אותו לתא רדום שיום אחד, כאשר תועבר הפקודה מתחנת המספרים יתנקש בנשיא ארצות הברית ג'ון קנדי, כתוצאה מאותה שטיפת מוח ובהשפעת רזנוב, מייסון דמיין את רזנוב לצידו והרג את שטיינר למרות שניתנו לו פקודות לתפוס אותו בחיים, שטיפת המוח היא הסיבה לחקירה: מכיוון שמייסון הוא תא רדום בעצמו, הוא אמור לדעת לפענח את הקודים של המבצע ויכול לעזור לחוקרים שלו לאתר את תחנת המספרים. מייסון למרות זאת לא מצליח לפענח את הקודים, החוקר שבנקודה זו של המשחק, מתגלה כהדסון, מחליט כצעד אחרון לשחרר את מייסון מהכיסא, מייסון תוקף אותו ולאחר מספר דקות של בריחה מצליח לפענח את הקודים, הוא נזכר בספינה שראה בקובה בשם "Rusalka" הוא מבין שזו תחנת המספרים, הדסון ממהר לארגן מתקפה חפוזה על הספינה.

    מייסון והדסון מתקיפים במסוקים את הספינה, לאחר שהם משתלטים עליה, הם מבינים שתחנת הממסר אכן נמצאת שם, אבל לא על הספינה אלא מתחת למים בתחנת צוללות סובייטית, מייסון מחליט שהוא חייב לוודא שדרגוביץ' ימות ומחליט לתקוף את התחנה למרות שהדסון כבר פקד על הצי האמריקני להפציץ מיד את התחנה על מנת שזו לא תספיק לתת את הפקודה לתחילת המתקפה הכימית על ארצות הברית. מייסון מצליח למצוא את דרגוביץ' ושני אלא מתחילים להילחם זה בזה, כשידו של מייסון על העליונה הוא מתחיל להטיח בדרגוביץ' האשמות, האחרונה שבהן היא "אתה ניסית לגרום לי לרצוח את הנשיא שלי!", דרגוביץ' משיב "ניסיתי!?" ואז נחנק למוות. הדסון מספיק לברוח לפני שהמקום מתפוצץ אבל המילים האחרונות של דרגוביץ' לא נותנות למייסון מנוחה.

    סרטון סיום אישה מקריאה מספרים לתוך מיקרופון, קולו של מייסון מפענח אותם על רקע צילומי ארכיון של יום ההתנקשות בג'ון קנדי: "טקסס" (המדינה בה נרצח קנדי) 6.5 מ"מ (סוג הנשק ששימש את רוצחו של קנדי) , "הפעלה". הסרטון מסתיים בכך שהצילום מתמקד בפרצוף אחד בקהל שמריע לקנדי, הפרצוף מטושטש אבל הוא מזכיר את מייסון. סרטון הסיום יחד עם עלילת המשחק מרמזים על כך שלמעשה מייסון הצליח במשימה שניתנה לו במהלך שטיפת המוח, הוא היה שותף לרצח קנדי (שלדעת רבים לא פוענח מעולם).

  28. 28

    15:54 01.11.2011 | מיק מיק (אורח)

    מה ניסית להראות? שהסינגל יותר טוב וVF חרא.העיניים בFPS זה המולטיפלייר ולא להרוג בוטים מסכנים יא פאנבויס של COD.
    אני לא פנבויז של שני המשחקים.

  29. 29

    15:55 01.11.2011 | tom1187 tom1187

    חחח איזה תגובה אחי

  30. 30

    15:56 01.11.2011 |  (אורח)

    וואו חלק גדול מהאנשים פה מפגרים:
    3-זה שהוא חושב אותו דבר כמו אנשים אחרים רק מחזק את הטענה שלו זה לא אומר שהוא הושפע מאנשים אחרים
    7-BORDERLANDS הוא משחק RPG בכלל אז הוא לא קשור פה
    11- מה זה סינגל של COD מה כאילו אם הסינגל הוא של COD אז הוא בהכרח גרוע רוב שסינגלים שלו היו די טוביםץ וגם BC2 היה עם מולטי בקצב מהיר מאד ואני לא חושב שמשהו הישתנה בקצב שלו מאז
    12- מה אכפת לנו שזה לא ריאליסטי אם הינו רוצים ריאליסטי היינו באמת הולכים לצבא או לומדים היסטוריה
    14- המון אנשים כמעת כולם למען האמת
    16-COD בכלל לא יותר מהיר הוא אחד מהמשחקים היותר איטיים ואין בו שום דבר יותר פשוט
    18- זה הדעה שלו אולי הוא שיחק במשחקים עם סינגל הרבה יותר מספק מאשר זה והוא משווה את זה אליהם.
    לסיכום יש פה המון מפגרים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם וסתם יצאו מטומטמים ואני מסכים עם המבקר ראיתי חלקים מהסינגל והוא נראה די מעפן אין שום גיוון אין כמעת כלי רכב שהם אחד מהדברים שעושים את BF למשחק אדיר והכל היה ממש לינארי

  31. 31

    16:09 01.11.2011 |  (אורח)

    אה יופי בזמן שכתבתי התווספו עוד אידיוטים:
    24- כל אדם שאומר ש-BF לא טוב הוא לא אוטומטית FANBOY יה מטומטם הוא יכול סתאם להעדיף את COD
    26- איזה הרסו מה שינו בסך הכל הוסיפו מטוסים ורכבים חדשים החליפו בין התפקיד של התקיפה לתפקיד של הרופא ועכשיו אתה צריך להשתמש בנשק כדי להשיג את התוספות שלו אז מה
    27- מה לעזאזל הקשר שלך פה לא דיברנו על הסיפור של COD ולמה בזבזת זמן על לכתוב את כולו פה
    28-אתה פשוט מעיין של טימטום מה שאתה לא חושב עליו זה שהוא נתן כרגע ציון 9 לBF רק על המולטי. העניין בFPS זה לא המולטי כמעת אף פעם והנה כמה דוגמאות: BORDERLANDS- לא היה לו מולטי בכלל רק קו-אופ שאנשים היו יכולים לעזור לך בסינגל,RAGE-המולטי שלו לא היה חשוב בכלל לדעתי אפילו רוב האנשים לא שיחקו במולטי שלו,FALLOUT-אין לו מולטי והוא אחד המשחקים הטובים ויש עוד רבים אחרים אז תסתום.

  32. 32

    16:16 01.11.2011 | שראגא שראגא (אורח)

    דחוף לי יותר חזק שראגא. טוב גם אתה בוריס בו אין לך מה להתבייש אה אה אה אה! חרמן בולבולים
    נ"ב אני בת דוחפת ריסים ללגו

  33. 33

    16:28 01.11.2011 | martin1997 martin1997

    32 אתה אידיוט גמור!

    אם אתה מתחרמן מ FPS סימן שאת או את מפגרים ברמות

    וזה לא המקום שלך לדבר ככה סתם...

  34. 34

    16:29 01.11.2011 | tom1187 tom1187

    ל-31
    ממש לא. זה שהוסיפו מטוסים לא הורס את המשחק
    אמור ליהיות להפך. אם היית משחק בכל הסדרה, ומבין ממש לעומק את המשחק הקודם, הייתר ואה כמה שהם הרסו פה בעצם, וזה לא משהו שאפשר להסביר

  35. 35

    16:53 01.11.2011 | אז רגע... אז רגע... (אורח)

    אם הכתב שכתב בוואלה הוא אותו אחד שכתב פה את הכתבה למה הוא שינה כמה פרטים? ובכלל למה כתב וייגיימס כותב בוואלה? חשבתי שזה אמור להיות בלעדי וכל אתר צריך להיות לו כתב משלו...
    כן הסינגל קצת מטוסרט מה לעשות אבל עדיין יותר טוב משל BFBC2 שהיה אומנם פתוח יותר אבל דיי משעמם יותר.
    עוד לא סגור איזה מולטי יותר טוב..

  36. 36

    16:53 01.11.2011 | WarFox89 WarFox89

    לכל מי שאומר שאני פאן-בוי או משהו בסגנון הזה -

    "כולם חושבים ככה " רק כי אתם חושבים מה שהביקורות אומרות לכם לחשוב.

    עד כמה יכול להיות טיפש הגיימר הממוצע ?!
    עד כדי כך שאין לו כבר דעה משל עצמו ...

    אני בטוח במיליון ואחד אחוז שאם הביקורות היו משבחות את המשחק - זה בדיוק מה שגם אתם היתם חושבים עליו.
    ואל תנסו להתווכח איתי - אני בטוח במה שאני אומר במיליארד אחוז,
    פשוט חבל על הזמן.

  37. 37

    16:53 01.11.2011 | tamirz12345 tamirz12345

    סיכום של ההשוואה שרק אנשים עם שכל יבינו:
    BF3 יותר טוב מ MW3 במולטיפלייר בגלל גרפיקות ,מנוע הרס, מטוסים ,מערכת שדרוגים, מערכת סטטוסים והתחברות למשחק חיננית (BATTLEOG) לעומת הקול אופ דיוטי אלית ועוד... לעומת קול אופ דיוטי שהוא ממוחזר . מי ישלם על מפות חדשות באותו מנוע זה נשמע DLC לא משחק.

    MW3 יותר טוב בסינגל פלייר כי זה פשוט אנדרנלין. הערה עם ספויילר לכאן יש בסוף *.
    בקואופ הם דאי אותו דבר.
    קניתי באטלפילד 3 ובלאק אופס שלא תקידו שאני פאןבוי אני לעומת רובכם אובייקטיבי.
    * - מי שלא רוצה ספויילר שיפסיק לקרוא.הסיפור מסגרת של באטלפילד 3 מועתק מזה של בלאק אופס חוקרים משהו והוא מספר על משימות צבאיות שלו ובמשימה האחרונה הוא בורח מהמקום שבו חוקרים אותו ומגיע לקרב מלא אקשן. אבל בבאטלפילד 3 זה כמעט בלי אקשן ויש בסך הכול מרדף מכוניות ומכות שהם להספיק ללחוץ על אות במקלדת או בקונסולות על איזשהו כפתור.

  38. 38

    17:08 01.11.2011 | רונן רונן

    תודה על הביקורת.

    אני שחקן של סינגל, לכן אדלג עליו בקלילות.

    CoD הוא בשבילי, בהנחה שלא תהיינה הפתעות שליליות בלתי צפויות.

    רונן.

  39. 39

    17:19 01.11.2011 | שלומי שלומי (אורח)

    כל מעריצי BF3 הנלוזים:
    תדברו סחור סחור עד מחר.
    תתרצו תירוצים עד שבוע הבא.
    איפה ההבטחות ל משחק מושלם שכולכם הללתם כשיצא הטריילר הראשון הא???
    אתם בלבכם יודעים(למרות שלעולם לא תודו) BF3 מאכזב!
    MW3 לא סופר אתכם ממטר הוא פשוט משחק הרבה הרבה הרבה יותר כייף מהקשקוש הזה שאתם נאלצים לאהוב רק בגלל יהירותכם ובורותכם!!!!
    הנאה זה שם המשחק ^^
    מולטי מטורף זה שם המשחק
    בקיצור כל מה ש BF3 לא! אז תקראו לי פאנבוי תקראו לי מה שבא לכם, תבלעו את הרוק כי האמת כואבת! ואני רבותיי אמיתי!

  40. 40

    18:43 01.11.2011 | חסוי חסוי (אורח)

    הקמפיין הוא בדיוק בלאק אופס אבל המולטי וה CO0OP אדירים!

  41. 41

    19:01 01.11.2011 | tamirz12345 tamirz12345

    לבאטלפילד 3 מולטייפלייר מושלם שאפשר להתעלם מתקלות קטנות בהתחברות , סינגל פלייר חרא וקואופ ממוצע. אבל העניין שEA לא יודעים למכור :
    1) אוריג'ן
    2) חוקים דרקוניים
    3) יום שבו מחלכים פוסטרים לקוני באטלפילד 3 לימיטד אדיתיון שזה במקרה היום (1.11.11) ועוד...
    לכן מודרן וורפייר 3 ימכור יותר עותקים. אבל באטלפילד 3 יותר טוב לשחקני המחשב כי זה סוף משחק שלא מזניח אותנו. אז שחקן XBOX שיגיד מ MW3 יותר טוב אני יבין אותו אבל שחקן PC שיגיד שמודרן וורפייר 3 יותר טוב סתם דבא. לנו בBF3 יש כלי רכב שונים לכם רק מדאי פעם מסוק מזדיין בגלל קיילסטריקים שהורס את האווירה. לנו יש פי 30 יותר נשקים ככה שרק בטבלת אקסל נוכל לעקוב אחרי השדרוגים. לנו אין טוספת של טשלום חודשי. לנו יש מערכת SPOTING. פזט"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מזכיר לי את של"ח.
    לסיכום בנוגע למחשב :זה שMW3 ימכור יותר לא אומר שהוא יותר טוב.

  42. 42

    19:20 01.11.2011 | Swat278 Swat278

    ישה לי טובה 39 הזיון שכל שלך מצחיק אותי MW3 זה MW2 רק סיפור אחק וקצת נשקים שונים שום דבר לא שינו BF3 משחק שבנו אותו מאפס והוא שילוב של BAD COMPANY וBF2 ועושה את זה בצורה מדהימה גם הרבה אנלוקים מעניינים גם משחקיות מהירה אבל לא יותר מידי בקיצור מאזן את זה בצורה מעולה.
    MW3 זה MW2 עם סרט מתנה ושם אחר ועוד אתם אוכלים את זה כמו ממתק עשה טובה שב ושתוק.
    וזו האמת!

  43. 43

    19:42 01.11.2011 | fg fg (אורח)

    ידעתי שיבואו פנבויז של Bf

  44. 44

    20:52 01.11.2011 | גבי גבי (אורח)

    מסכים אם כל מילה ,הקמפיין מנסה לחכות את COD ועושה את זה נורא. חוץ ממשימה אחת ממש נחמדה שאתם משחקים סוכנים רוסים חח

  45. 45

    21:03 01.11.2011 | ek355 ek355

    מי בכלל קונה את זה בשביל הסינגל? אני לא שיחקתי דקה בסינגל של הקודמים..

  46. 46

    21:07 01.11.2011 | gtsaf007 gtsaf007

    ממתי אמור להיות אכפת למישהו מהסינגל?
    BF משחק מולטי נטו

  47. 47

    21:08 01.11.2011 | אחד שמבין11 אחד שמבין11 (אורח)

    MW3 זה בדיוק אותו דבר כמו 2 לכל הנשקים יש את אותו קול מה ההיתלהבות ? אותו גרפיקה גיימפליי חרא לוקח לך 5 יריות להרוג מישהו מה כולם עפים על עצמם ?!

  48. 48

    21:22 01.11.2011 | אני אני (אורח)

    כל כך אופייני ל EA - רעש וצילצולים וקישוטים מסביב כדי לעשות רושם, אבל תוכן ריקני למדי.

  49. 49

    21:40 01.11.2011 | בוקבוק בוקבוק (אורח)

    טוב שמעו אני לא פאנבוי של cod אבל היום שיחקתי bf3 והוא פשוט היה גרוע .. bc2 היה יותר טוב O:

  50. 50

    03:05 02.11.2011 | ShitTheEgg ShitTheEgg (אורח)

    כמה טוב שאתר נסגר בקרוב
    יהיה לי שקט מכל הספם שפה

  51. 51

    11:30 02.11.2011 | Oferikola Oferikola

    אני קניתי בשביל המולטי של הPC, מולטי הכי טוב שיש לדעתי.
    אני משחק במולטי של הסדרה מהמשחק הראשון BF1942, אח"כ BF וייטנאם אח"כ BF2 אח"כ BF2142 ןאח"כ BFBC II שהוא בכלל משחק של קונסולה שעבר המרה לPC.
    בBF3 הם חזרו למשחק PC נפרד מהקונסולות.
    ממש מזכיר את המשחקים הישנים מבחינת שליטה במקלדת ועכבר.
    ההיט-רג מצויין ולא כל כדור פוגע כמו בBFBCII.
    בקיצור לא צריך הרבה סקיל בBFBCII.
    בקשר לסינגל?
    אף פעם לא הבנתי למה הסינגל כלכך חשוב. עובריםא ותו פעם אחת\פעמיים. וזה נמאס. מה אחרי?
    המולטי הוא מה שקובע. זה משחק שישיכו לשחק בשנים הקרובות ולא בשבועות הקרובים.

    יום טוב

  52. 52

    12:50 02.11.2011 | אריה אריה (אורח)

    אחד הסינגלים ה יותר טובים ששיחקתי.
    לכל אלו שחוששים לרכוש מהביקורות השליליות פשוט תתעלמו.
    אני אישית לא חובב מולטי אז לכל חובבי הסינגלים אני מאוד ממליץ
    על המשחק. ועוד המלצה כדאי לשחק את המשחק אם כרטיס מסך חזק
    מינימום GTX 560 כדי לראות את כל מה שהמשחק מציע גרפית.

  53. 53

    13:50 02.11.2011 | ttohar ttohar

    תודה על הסיקור
    אני עדיין לא קניתי

  54. 54

    18:27 02.11.2011 | ... ... (אורח)

    אחת הביקורות היותר גרועות שקראתי בזמן האחרון

    לא הבנתי שום דבר מעבר לעלילה גרועה

  55. 55

    19:18 02.11.2011 | דגגדעדעד דגגדעדעד (אורח)

    גדעגכשדגעהשעדיגכעדגעדענהשגעדכעגעדגעגכהדגכע

  56. 56

    23:54 02.11.2011 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    ל -53, אני כרגע משחק בו (אתה הולך להתפלא) על מחשב בן 4 שנים, 8800GT מסך, DUO CORE 2.66GHZ ו2GIGA RAM, עכשיו בסינגל סיימתי אותו על איכות מדיום, במולטי הוא בשעות היום הוא רץ סביר על LOW ובלילה זוחל (אין לי מושג למה בלילה הוא זוחל, זו אותה כמות שחקנים) , בכל אופן אני תוהה אם כדאיי לי לקנות כרטיס מסך חדש או חייב - חייב להחליף את ה CPU , אני אסתפק גם בלהריץ אותו באופן טוב על מדיום-high....

  57. 57

    08:16 03.11.2011 | בעעע בעעע (אורח)

    באטלפיכס 3=מה זה הסאונד המעבן הזה לנשקים?
    משחק משעמם!
    יאללה דיאבלו 3 צא כבר!

  58. 58

    11:31 03.11.2011 | ל 58 ל 58 (אורח)

    אני מאוד אוהב את המשחק דיאבלו 3 אבל המשחק הכי טוב זה דילדו 3

  59. 59

    11:34 03.11.2011 | !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! (אורח)

    כוס אמא של כולכם מה האומו שלקח לי את השחור הגדול והענד המסריח שלי אהה ודרך הגב no.brain.dk
    אתם יכולים לקבל פה את הסקרים המרשימים ביותר על כול משחק מ1997 עד היום כל קונסלה כל דבר כנסו פשוט הכול הורדת מישחקים לינק אחד עוד 100 אחוד אני סיכוי שלא עוד פשוט אין סיכוי

  60. 60

    11:35 03.11.2011 | !!!!!!!!!! !!!!!!!!!! (אורח)

    סליחה זה היה no brain.dk

  61. 61

    13:27 03.11.2011 | foo fighter foo fighter (אורח)

    אתה מגזים. אפילו מאוד . הקמפיין מצויין אין איתו שום בעייה והוא מהנה מאוד . זה שציפית ליותר זה כבר משהו אחר. ובקשר למולטיפלייר אתם חייבים לקנות את המשחק הוא אחד הטובים ששיחקתי אם לא הכי טוב .

  62. 62

    14:25 03.11.2011 | אריה אריה (אורח)

    ל-57 איזה מערכת הפעלה יש לך?
    לגבי המעבד אין צורך בהחלפה מה כן אני ממליץ לך להוסיף
    עוד-2G זיכרון למערכת (צריך WIN7 64X) וכמו שאמרתי קודם
    לשדרג את כרטיס המסך אומנם המשחק נראה גם מצוין במדיום
    אבל כדי לקבל את כל מה שהמנוע הגרפי הזה מציעה צריך לשחק
    ב-HIGH.
    ואני לא מתפלא 8800GT כרטיס מסך מצוין היה לי בזמנו...

  63. 63

    21:49 03.11.2011 | dp dp (אורח)

    ביקורת נוראית
    ואני פאן בוי של BF3 XDD
    בערך חחח

  64. 64

    22:10 03.11.2011 | שפחתו של אדוני שפחתו של אדוני (אורח)

    שניהם מעולים.... חבל רק שBF יותר...

  65. 65

    09:52 04.11.2011 | NaNd0r NaNd0r

    עוד פעם נותנים לפאנבוי של COD לכתוב כתבה על BF...

    אני כבר יודע ש COD יקבל 95 ומעלה...

  66. 66

    11:06 04.11.2011 | מהה מהה (אורח)

    אני חושב שכול מי חושב ש BATTALFIELD זה משחק לא טוב אז יש לו מחשב שחור מיזדיין בתחת כושי הומו מלפני 7 שנים יא זונות

  67. 67

    20:56 04.11.2011 | יוני יוני (אורח)

    מעתיקנים קראתי הרבה כתבות על זה ואתם פשוט מעתיקים מכתבות אחרות בושה וחרפה!!!!

  68. 68

    09:47 05.11.2011 | rftr rftr (אורח)

    66
    הם אמרו משהו על Mw3?לא
    הם אמרו עליו דברים טובים?לא
    הוא אמר שהוא יותר טוב מbf3?לא
    איז איך?

  69. 69

    21:40 07.11.2011 | עכי עכי (אורח)

    העלילה הייתה בסדר

  70. 70

    18:00 11.11.2011 | אור אור (אורח)

    על מה אתם מדברים???? באטפלפילד 3 משחק יוצא מן הכלל בסינגל פלייר יש משימות מצויינות ויש משימות גרועות אבל משימה 1 למשל מצויינת!!!! המולטיפלייר של מודרן וורפר לא מיתקרב לבאטלפילד 3 וחייבים להודות מודרן וורפר 3 כמעט אותה גרפיקה כמו 2 וכמעט אותו משחק באטלפילד עשה שיפור מדהים! בהתחלה שנאתי באטלפילד אבל כשראיתי את 3 ידעתי שהוא אחד המשחקים
    והכי טוב מי שיש לו כבר קול אוף דיוטי שייקנה באטלפילד ומי שיש לו באטלפילד שייקנה קול אוף דיוטי

  71. 71

    20:47 11.11.2011 | אורי אורי (אורח)

    5 תלמד לכתוב ואז תתלונן אל באטלפיד 3

  72. 72

    19:10 12.11.2011 | מחפש מישהוא לשחק איתו בבאטלפילד 3 מחפש מישהוא לשחק איתו בבאטלפילד 3 (אורח)

    אני עוד מעט קונה את באטלפילד3(בטח עד שתיראו את ההודעה אז יהיה לי כבר).אז בקיצור מחפש מישהוא ליצור איתו קבוצה ולצרף עוד אנשים וליהיות הקבוצה הכי גדולה בישראל!!!..אז סקייפ:yonif1997
    steam:yonif
    origin :אני עדיין לא בטוח אבל ניראה לי -yonifish
    אז בבקשה גם אם אתם לא רוצים לעשות איתי קבוצה לפחות שיהיה לי
    מישהוא לשחק איתו ושילמד אותי יותר על המישחק.
    תודה.

  73. 73

    23:56 13.11.2011 | igalvega igalvega

    יש אתר ישראלי??

  74. 74

    09:06 15.11.2011 | / / (אורח)

    לא יאומן.
    המשחק בבסיסו הוא קמפיין יחיד, הוא לא משחק רשת שמטרתו אונליין.
    ועל הקמפייין הכל כך גרוע אתם נותנים 90?!?

  75. 75

    19:58 16.11.2011 | Dexis Dexis (אורח)

    אמרת הרבה דברים רעים על המשחק, ולא הרבה טובים, איך הוא עדיין מקבל ציון 90? כי שי לו את האותיות B ו F בשם?

  76. 76

    17:19 20.11.2011 | קקי קקי (אורח)

    למה לריב MW3 טוב וBC2 טוב
    קקי

  77. 77

    15:34 24.11.2011 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    סוף סוף קמפיין שיש בו רוסים טובים!!
    BW:חרא משחק
    EA זונות

  78. 78

    11:45 26.11.2011 | אחד שיוכל לסכם לכם הכל :) אחד שיוכל לסכם לכם הכל :) (אורח)

    אני לא FANBOY של אף אחד מהמשחקים ובשיא הרצינות לא יצא לי לשחק
    באף אחד מהם
    אבל ראיתי את המשחקים ובהחלט BF3 לא רואה את MW3
    MW3 לא הראה שום שינוי אותו מראה שום דבר לא השתנה זה כמו לשחק MW2 או בלאק אופס אז בהחלט כל מי שמתלונן שהמשחק לא טוב בעיה שלו
    אבל בבירור BF3 הרבה יותר טוב מMW3
    אבל גם MW3 זה אחלה משחק אז זה מה שיש לי להגיד

  79. 79

    16:16 03.12.2011 | AnerchX AnerchX

    איזה FAIL זה משחק של DICE לא EA ! חח EA רק המפיצה לא היוצרת !

  80. 80

    13:16 08.12.2011 | זין זין (אורח)

    בלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלב

  81. 81

    21:16 24.12.2011 | אור אור (אורח)

    79 אתה כול כך צודק מודרן וורפר 3 דומה מאוד למודרן וורפר 2
    אותו מנוע גרפי וגם המשחק עצמו נשקים וכו'.באטלפילד 3 לא רואה את מודרן וורפר 3.וביכלל במולטיפלייר באטלפילד פי אלף על מודרן וורפר 3 .לי יש את באטלפילד ואני פשוט לא יכול להפסיק לשחק כול כך כיף המולטיפלייר!!! המטוסים,הטנקים,המסוקים וכמובן הטקטיקה,הגרפיקה והרובים החדשים. לסיכום מודרן וורפר משחק על הפנים דפוק.

  82. 82

    21:22 24.12.2011 | אור אור (אורח)

    מספר 39 אתה לא יודע על מה אתה מדבר תיראה בביקורות של אתרים בחו'ל באטלפילד לא רואה את מודרן וורפר 3 אז אל תעשה כאילו אתה מבין גדול כי מי שמקשקש כאן על משחק טוב זה אתה!
    mw3 משחק על הפנים באתרים מיקצועיים כמו ign,gamespot כתבו שבאטלפילד 3 זכה למשחק השנה ביריות מגוף ראשון תיכנס קצת לביקורות ליפני שאתה מלכלך על משחק שקורע את הזבל הזה שאתה משחק בו!

  83. 83

    21:29 24.12.2011 | ינויוירכוקיוכ' ינויוירכוקיוכ' (אורח)

    מודרן פראייר 3 חחחחחחח מסופר על מי שקונה את המשחק הזה!

  84. 84

    21:33 24.12.2011 | ערעקרעקרעקר ערעקרעקרעקר (אורח)

    66 מודרן פרייר 3 קיבל 90 ולא כמו שאמרת 95 ומעלה

  85. 85

    21:37 24.12.2011 | * * (אורח)

    27 מה אתה כותב את עלילת קול אוף דיוטי יא מיסכן לא מבין כלום מהחיים שלך אתה

  86. 86

    14:19 26.12.2011 | ישהו ישהו (אורח)

    כתבה גרועה של פאנבוייז. הסינגלפלייר שלו פשוט בדיחה בקצב של שבלול בלי סיפור וממש קל משעמם ומטומטם זה לא משהו שמורידים עליו רק 10 נקודות אני הייתי נותן לו 80 או המקרה הטוב 85 וזה רק בגלל המולטיפלייר שלו שחידש לנו לפחות משהו. Mw3 זה משחק מצויין בפני עצמו ולא צריך לחדש לנו כלום הוא מעולה אבל המולטיפלייר שלו פחות טוב מהבאטלפילד.
    אחרי כל מה הוא אמר על זה שהעלילה גרועה והמשחקיות מתסכלת אפשר לתת לו ציון כזה???

  87. 87

    17:20 09.01.2012 | bf3 bf3 (אורח)

    משחקקק גדוללללל!!!!
    יותר טוב פי 9999999 מ mw3 ההומווו

  88. 88

    17:46 01.10.2012 | תומר תומר (אורח)

    BF3 הוא משחק מעולה אבל אני מסכים אם הכותב בשני דברים, אחד: הסינגל קצר ומשעמם, שתיים: מספר הבעיות והבאגים בBF3 הוא כמעט אינסופי אבל זו לא הנקודה, אפילו שיש הרבה בעיות זה בסדר אם יש תמיכה טכנית טובה אבל זהו שאין, למשל לי יש בעיה עם BF3 כבר כמעט חודש וEA אומנם ענו לי כבר מספר פעמים אבל עוד לא פטרו את הבעיה בגלל "עומס במערכת התמיכה הטכנית" ולסיכום אפילו שאני מעריץ מושבע של BF בכלל וBF3 בפרט אני לא יכול להתעלם ומהחסרונות המשמעותיים של BF3. ולכן אני נותן לו ציון כללי של 90 כמו הכותב.

  89. 89

    08:45 21.11.2012 | drukpod drukpod

    אני ממש לא מבין את המלחמה המטופשת בין מעריצי BF ומעריצי COD, מה אתם רוצים להשיג?, "מדליית הערצת BF/COD", ציונים טובים למשחקים שאתם מעריצים? או אולי אתם סתם רוצים לעצבן את הצד השני בגלל שהחברות שייצרו את המשחקים האלה מתחרות?
    אני אישית אוהב יותר BF אבל גם COD היא סדרה מצוינת, המלחמה המטופשת בין המעריצים של שני הצדדים מיותרת ויותר מזה היא שטיפת מוח שהחברות עשו למעריצים ואחר כך המעריצים עשו למעריצים.

  90. 90

       | פורסם ע"י