קבוצה של אנשים מתארגנת ומאחדת כוחות בישביל מוד חדש?
כבר שמענו את הסיפור הזה פעם, DoD:Source Promod, עבודתה של
הקהילה האירפואית, המוד הוצא בישביל לתקן את סגנון המשחק בDoD:Source
המוד היה דיי קטן לעומת מה שקורה בקהילת Source האמריקנית.
הקהילה האמריקאית היא אחת מהגדולות בעולם (אם לא הכי גדולה) בכל מה שנוגע לCounter-Strike, כבר לפני מספר שנים חשבנו שראינו שינוי גדול המגיע לCS:Source כאשר אירגון הCPL
הודיעה שטורניר הקיץ השנתי שלה יכלול את CS:Source, מספר חודשים לאחר מכן קבוצת Team3D עברה לCS:Source והשתתפה בWCG 2005 ואף זכתה בו, הקבוצה חזרה לCS 1.6
והעניינים המשיכו בדרכם.
לפני מספר חודשים נאספו מספר מתכנתים יחד עם מוחות גדולים בקהילה האמריקנית והחלו לעבוד
על CS Promod עד היום אנשים רבים לא שמעו על זה אולי רק כ"אגדה" קטנה בקהילה, אז היום אני יאסוף את כל המידע שנמצא על המוד הזה, מה הוא הולך לעשות ואיך הוא הולך להיראות זה רק חלק מהדברים שאני יענה בישבילכם.
מהי סיבת התחלת הפיתוח לCS Promod?
סיבת התחלת הפיתוח למוד זה היא העובדה שכבר לחלק גדול נמאס מהCS הישן והטוב, 6 שנים, אינספור קבוצות ותחרויות.
כשהגיע Source שהיה אמור להשתלט להזיז את הקהילה של CS1.6 הלאה, אבל מה קרה שזה לא הלך? - Source מפוצץ באגים, בעיות, ללא יכולות לתחרויות של הקהילה המקצועית, כאן מגיע התשובה לכל הבעיות הללו - CS Promod
Valve הזינחו את קהילת Source עם באגים ישנים ומאוד ידועים - באג הפלאש, אחד האנשים אשר החל לעבוד על המוד תוך מספר שעות תיקן את הבעיה הזאת!
איך CS Promod הולך לעבוד?
המוד מבוסס לחלוטין על מנוע הHalf-Life2, הבסיס לפיתוח המוד עצמו הוא CS 1.6/1.5
ומטרתו להפוך את CS:Source למשחק תחרותי יותר, נוח לצפוים בו ומראה חזותי חדש ומושך עין.
1. CS Promod בשום פנים ואופן לא מסלק או מחליף את CS 1.6 או Source מלהיות משחק לשחקני כיף. פרוייקט זה נוצר להציע הזדמנות לכל השחקנים מקצועיים או חובבנים יחדיו, למרות זאת
המוד נעשה יותר לכיוון המשחק התחרותי.
2. CS Promod רצונו להתבסס כמדוייק כבצורה אנושית אפשרית עלCS1.6/1.5, כל היבט במשחקיות שלו תהיה לכיוון CS1.6/1.5, זה כולל את כל המפות, המודיולים של השחקנים, צלילים וכל דבר אשר גרם לCS1.6 להיות המשחק הדומיננטי.
3.במשך התהליך הפיתוח, קבוצה של אנשים בקהילה יאספו בכדי לעבור,לעבוד ולתת את דעותיהם לגבי מהם הדברים אשר נדרשים להיעשות לדוגמה הDelay של הAWP הולך להיעשות בידיוק כמו של CS1.6.
4.דברים אשר קשורים לצד השרת יהוספו רק לאחר הוצאת הגירסה הראשונה של CS Promod
ולאחר מכן יכללו פקודות ושינויים בצד השרת למשל - sv_awaydelay.
5.כל השינויים אשר יעשו לגורם החזותי של המפות והמודיולים יהיו ניתנים לשינוי, ההיקף החזותי ישתנה למען הרגשת משחק נוחה יותר כמו בCS1.6 וגם לגרום למשחק לרוץ בקלות רבה יותר כדי לגרום פחות בעיות FPS (=אף.פי.אס גבוהה יותר).
כאשר תעלו את החזותיות של המשחק, המשחק עצמו יראה דומה מאוד למה שהיום אנו רואים בCS:Source, אבל יחד עם זאת המפות יראו כמעט אותו דבר.
איך המוד עומד להיראות?
- כל המפות יראו בידיוק אותו הדבר כמו בCS1.6 כל פיקסל ופיקסל יתן תחושה שאתם משחקים בCS1.6 עם גרפיקה טובה יותר.
- הנשקים יראו אותו הדבר כמו בCS1.6 (גראפית) עם אפשרות להחזיר אותם כמו בSource היום (אם אתם תשתמשו בהגדרות הגבוהות)
- מודיולי השחקנים יראו אותו דבר כמו CS1.6 עם שיפורים.
- מודיולי הפיצוץ/זריקה של רימונים וכו'... יראו אותו דבר כמו CS1.6.
- תזוזה/קפיצה/התכופפות זהה לCS1.6.
- טעינת נשקים, זמני יריעה וריקיול כמה שיותר זהים לCS1.6.
- בתוך משחק הודעות ע"י אדמין והשרת יהיו זהים לCS1.6 (admin say) יהיה באותו מקום כמו ב1.6.
- משחקיות נוחה יותר לתחרויות, דברים מיוחדים למשחקים כמו LIVE IN 3 וכל דבר הקשור בדברים שלפני משחק.
- סטטיסטיקות משחק משופרות שעובדות יחד באותו הזמן עם השרת עם אפשרויות רבות.
- מערכת אשר תעבוד כזהה לHLTV של CS1.6.
- משחקיות טובה יותר, ללא ריקיול תקוע, החלפת נשקים איטית וכו'...
- הורדת פקודות רבות אשר אינם שימושיות במשחקים רישמיים, פקודות אשר לא ידועות לשחקנים (כל מיני פקודות אשר לא יודעים מה הם עושים).
אלה הם רק חלק מהדברים, לרוב הדברים תיהיה אפשרות להיראות כמו Source כיום (שימוש בגרפיקה הגובהה ביותר תגרום לזה).
שימו לב, אלה הדברים שהפרויקט מנסה לעשות, אני מתאר לעצמי שהם יעשו הכל אבל אל תצפו שהכל יהיה כלול, אולי חלק מהדברים אינם בעלי ביצוע.
CS Promod at CEVO
הCS Promod יהיה משומש כבר בעונה הקרובה של CEVO, המפות שיהיו תחת המוד הם
csp_train, csp_nuke, csp_inferno, csp_dust2(כרגע רק המפות ללא תוכן המשחק)
ועכשיו אני מנחש שהרבה חיכו - תמונות של המפות!
csp_nuke
csp_inferno
התמונה הזאת הוקטנה, לחץ כאן לצפייה בתמונה בגודלה המקורי (800x600, 86KB)
התמונה הזאת הוקטנה, לחץ כאן לצפייה בתמונה בגודלה המקורי (1024x768, 704KB)
לינקים נוספים -
http://www.cspromod.com/templates/v2...s/inferno4.jpg
http://www.cspromod.com/templates/v2...s/inferno5.jpg
http://www.cspromod.com/templates/v2...s/inferno6.jpg
http://www.cspromod.com/templates/v2...hots/nuke2.jpg
http://www.cspromod.com/templates/v2...hots/nuke4.jpg
*שימו לב שחלק מהלינקים תחת עומס/בעיות בשרת, בחלק של הלינקים הנוספים הם בקושי נטענים (לוקח הרבה זמן), חכו כמה זמן שהתמונות בדף זה יעלו!
מה דעתם על CS Promod? יאללה תתחילו לתת תגובות ולדון בנושא..
בקרוב זה גם יגיע אלינו!
כל הזכויות שמורות לולדי 'wizz' אפשטיין
תגובות
1
13:26 19.01.2007 | asus
שונא תמפות האלה מי שרוצה לשחק ככה שילך לשחק אחד שש
לא סתם אנשים קנו סורס בישביל לשחק עם איכות לא עם מפות ליפני 6 שנים
2
18:28 20.01.2007 | Spride
זה הורס את כל היחודיות של המשחק
3
20:56 10.02.2007 | d1v
שיגיע!
דווקא אני מצפה לזה כי זה יביא המון אנשים לסורס וגם יש fps
4
22:17 11.09.2008 | gambota (אורח)
זה עובר קירות?, אני גם לא בטוח שהמחשב שלי יחזיק אתזה
זה עובר קירות? כי אם כן מגניב (אני לא וולק או משהו בסיגנון, פשוט זה מגניב יותר) , אני גם לא בטוח שהמחשב שלי יחזיק את זה
1.6 החזיר טוב כי הגרפיקה לא משהו ולהרבה אנשים אין מחשב מי יודע מה. אבל זה נראה בן זו...
5
| פורסם ע"י