הרשמה

Dragon Age, Mass Effect - "עסקים כלל-שנתיים"

ad banner
ad banner

ל-EA יש שלושה עקרונות באסטרטגיה החדשה שהיא הציגה בשיחת סיכום השנה שלה: שניים מתרכזים במעבר לשוק-מבוסס-שירותים שפונה לקהל מקוון; השלישי הוא הפיכת ה-IPs גדולים שלה לכלל-שנתיים ("year-round").

לפי ג'ון ריצ'יטלו, מנכ"ל החברה, "FIFA, Madden, Battlefield, Need For Speed, Dragon Age ו-Mass Effect יהיו עסקים כלל שנתיים שיובילו את הז'אנרים שלהם על פני מגוון פלטפורמות".

לא ברור האם בזה מתכוון ריצ'יטלו ש-Mass Effect ו-Dragon Age גם יצטרפו בזאת לשורת המשחקים שיוצאות להם מהדורות שנתיות קבועות, או שהכוונה היא רק ש-DLC וחומרים נלווים נוספים יושקו למותגים האלה באופן רצוף, דבר שכבר קורה בשנים האחרונות.

לגבי המעבר ממוצר לשירות, הכנסות התוכן הדיגיטלי של EA גדלו כמעט פי 1.5 ביחס לשנה לפני כן ועברו את ה-800 מיליון דולר (מתוך הכנסות של 3.6 מיליארד). "הצרכן השתנה. מ-200 מיליון שחקני קונסולות עברנו לשוק של 1.5 מיליארד צרכנים על מבחר פלטפורמות... במשך השנים הקרובות נהפוך את EA מחברה של מוצרים ארוזים לחברת שמציעה שירותי בידור דיגיטלי אינטגרליים".

ad banner

EA הפסידה 276 מיליון דולר בשנה האחרונה, שזה שיפור משמעותי ביחס להפסדיה בשנה הקודמת, 677 מיליון דולר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:25 05.05.2011 | snake snake (אורח)

    בהתחלה אמרת שהיא מפסידה פחות מהשנה שעברה אבל באמצע אמרת שהיא מרוויחה יותר. התכוונת שהמצב שלה גרוע פחות מהשנה שעברה או שההוצאות שלה קטנות יותר יחסית מהשנה שעברה ומצבה משתפר?

  2. 2

    15:26 05.05.2011 | veet veet

    הם צריכים לדעת מתי הגיע הזמן להפסיק לחלוב מותג ולנסות לעשות דברים חדשים ומקוריים.
    החזירות הזאת של החברות נהייתה מגעילה, אבל אי אפשר ממש להאשים אותם שהם רוצים כסף :S

  3. 3

    15:40 05.05.2011 | שאלה שאלה (אורח)

    איך חברות ממשיכות להתקיים אחרי הפסדים כאלה שנה אחרי שנה??

  4. 4

    15:43 05.05.2011 | iGame iGame

    אולי לא
    הYEAR-ROUND האלה הורסים את השוק!
    אם תוך שנה יצא משחק נוסף וחדש, למה למקום כל פעם את המשחק השנתי במחיר מלא של 50 דולר?
    אם הם הולכים על האסטרטגיה הזאת, שינמיכו מחירים
    אני גם פוחד מזה שהמשחקים יצאו נוראיים בגלל זמן פיתוח קצר. אבל לEA יש מליון ואחת אולפנים, אז לא יודע...
    NEED FOR SPEED יוצא בסדר (חוץ מזה שכולם רוצים UNDERGROUND) אבל מה עם BF? כל שנה עוד FPS ועוד FPS...

  5. 5

    15:57 05.05.2011 | orbiri orbiri

    ל-1: ההכנסות גדלו אולי, אבל יש גם הוצאות. אז סך כל יש הפסד למרות שההכנסות גדלו. קאפיש?

  6. 6

    16:00 05.05.2011 | snake snake (אורח)

    4 באטלפילד יוצא כול שנה בסדר גמור דווקא הבאטלפילד שהכי איכזב אותי היה באד קומפני 2 בעוד שבאד קומפני 1 היה מצוין. אבל באד קומפני 2 היה לא רע.

  7. 7

    18:18 05.05.2011 | a a (אורח)

    הפסד של 677m דול, אאוץ'

  8. 8

    18:44 05.05.2011 | אני אני (אורח)

    שואל כמו 3, איך החברות ממשיכות להתקיים עם ההפסדים הללו?

  9. 9

    20:46 05.05.2011 | lordbiscuit lordbiscuit (אורח)

    בעיקר בעזרת מימון ממשלתי הנחות מס וצמצומים ענקיים ועוד טריקים של רואי חשבון לכול חברה כזו יש בערך משהו כמו מאה מאתיים עורכי דין וכמות לא פחות קטנה של רואי חשבון
    הם גם לוקחים הלוואות ענק מבנקים וקונים חברות קטנות יותר כדי להגדיל את השוק שלהם וגם כדי להגדיל את המנייה שלהם אחריי כמה זמן הם סוגרים את האולפנים הלא מוצלחים בעיניהם מפטרים שני שליש מהאולפן ואת מי שנשאר משלבים בתוך החברה ea נמצאת בצרות
    בגלל פזרנות לא יעילה של כספים לא בגלל שהמשחקים לא מוכרים
    חוץ מזה מסכים אם ארבע

  10. 10

    20:58 05.05.2011 | veismeister veismeister

    גועל נפש מה שEA עושה פה!!! הם הופכים לתאגיד חזירי ומתמכרים לכסף יותר מדי- על חשבון השחקנים... הם אותו חרא בדיוק כמו אקטיוויז'ן ואפילו גרוע מכך: הם לוקחים מותגים עם נשמה ומתחילים למחזר אותם בדיוק כמו גיטר הירו וcod...למה bioware משתפים עם הזונות האלו פעולה?! זה הרבה מתחת לרמה שלהם...

  11. 11

    02:16 06.05.2011 | ל-0 ל-0 (אורח)

    bioware לא "משתפת פעולה" עם EA, היא שייכת לה.

  12. 12

       | פורסם ע"י