באתר של Rockstar עלו יומני פיתוח שמתארים בקצרה את תהליך ההפקה המפרך שנדרש כדי לשחזר את לוס-אנג'לס של שנות הארבעים-חמישים במותחן הפעולה המתקרב LA Noire.
מפתחי המשחק ב-Team Bondi טסו מאוסטרליה ללוס-אנג'לס וצילמו בפרוטרוט כל סנטימטר במבחר מבנים ישנים שעמדו על תילם עוד לפני שישים שנה. הם השתמשו בדגימות צבעים שהיו בשימוש באותן שנים כדי לקבוע את הטון והטקסטורה המדוייקים הדרושים לבניית המודלים של העיר הוירטואלית.
לכל מבנה הוקדש קלסר מיוחד שמכיל בתוכו צילומים, שרטוטים, פרטי חומרים, תוכניות בניין ותאורה, ולשם יצירת המשחק הוכנו 140 קלסרים כאלה.
כדי ליצור תלבושות תקופתיות מתאימות, הם עבדו בשיתוף פעולה עם מחסן התחפושות Western Costumes הקליפורני, שסיפק תלבושות לסרטים כמו "חלף עם הרוח", "הסנדק" ו"סודות LA", וסרקו בתלת-ממד מאות פריטי לבוש, כדי שאפשר יהיה בעזרתם להלביש את מאות דמויות המשנה של המשחק פלוס ניצבים אקראיים.
כל העבודה הזו, שמתוארת בינתיים בשני חלקי יומן מתוך שלושה מתוכננים, מצטרפת כמובן גם לטכנולוגיית סריקת הפרצופים של המשחק שכבר הודגמה לנו, ותפקידה לספק לדמויותיו הבעות פנים דקות ואמינות.
המשחק, עם תסריט באורך 50,000 מילים שמתאר את מרדפו של בלש אחרי רוצח סדרתי, יוצא לקונסולות ה-HD ב-17 במאי.
תגובות
1
18:59 02.02.2011 | עסף לוץ (אורח)
ראשון
(אסף לוץ)
2
19:10 02.02.2011 | שי (אורח)
נראה כמו גרסה מוצלחת למאפיה 2
3
19:10 02.02.2011 | ברי צקלה (אורח)
שני
(ברי צקלה)
4
19:11 02.02.2011 | אמנון (אורח)
רק מוכיח שרוקסטאר יודעים לעשות משחקים
5
19:12 02.02.2011 | יואב (אורח)
דברים כאלה הם משהופך את משחקי הווידאו לאומנות
6
19:33 02.02.2011 | gt (אורח)
הוא יוצא גם למחשב??
7
20:14 02.02.2011 | מוטי לוכים (אורח)
שביעי
(מוטי לוכים)
(:
8
20:15 02.02.2011 | אלי קופטר (אורח)
שמיני
(אלי קופטר)
אני זה 7-8
9
09:00 03.02.2011 | AMIT ROMEM (אורח)
AMIT ROMEM
10
10:20 03.02.2011 | שרה טבעות (אורח)
שרה טבעות
11
12:03 03.02.2011 | adartzt12 (אורח)
המשחק הולך להלצליח
יש הרגשה שהם משקיעים
רק מקווה שה PS3 לא יקבל פורט ויקבל גירסא שפיתחו אותה בנפרד
א\ אני יקנה
12
12:36 03.02.2011 | היי (אורח)
Rockstar the best
13
15:16 03.02.2011 | שמחה גורא (אורח)
שלוש עשרה
(שמחה גורא)
14
21:32 05.02.2011 | CrysisGamer23 (אורח)
14
(מארי חואנה)
15
| פורסם ע"י