ההמשך של Oblivion הוצג כזכור בסרטון טיזר בדצמבר, ולמדנו עליו מספר פרטים כלליים:
- הוא יקרא The Elder Scrolls V: Skyrim
- הוא יתרחש, בהתאם לשמו, בממלכת Skyrim החורפית והקודרת של האימפריה
- הוא משתמש במנוע גרפי חדש
- המשחק מפותח ל-PC/Xbox360/PS3
- הוא יגיע בתאריך הנאה 11.11.11
עכשיו הגיעה כתבת בקרוב מקיפה ראשונה על המשחק במהדורה האחרונה של Game Informer המודפס, ושערי המבול נפתחו.
עלילת Skyrim נפתחת 200 שנה לאחר Oblivion. הדרקונים חוזרים לעולם, וכבעל דם דרקון, השחקן הוא הכוח היחיד שיכול לעצור את הדרקון-האל שמוביל אותם.
הנה רשימה ארוכה של שינויים ותוספות ביחס למשחקים קודמים של סדרת התפקידים:
- מערכת ההתקדמות תבוסס על דרגות מיומנות. יהיו 18 מיומנויות ניתנות לפיתוח (מול 21 ב-Oblivion ו-27 ב-Morrowind), והדרגה הכללית של הדמות תהיה סך דרגות המיומנות שהיא צברה. לא תהיה דרגה כללית מקסימלית, ניתן יהיה להמשיך לפתח כל דרגה ספציפית למקסימום שלה, אבל ההתקדמות, בהתאם לדרגה הכללית, תלך ותאט.
- אחד מדגשי הפיתוח הוא ליצור קרב דינמי וטקטי יותר.
- העולם יהיה יותר דינמי. דוגמאות: אם זורקים חפץ ברחוב, הוא צפוי להיעלם בשלב כלשהו,יש אפשרות שנמצא שני אנשים שרבים מי מצא אותו קודם; אם הורגים בעל חנות, קרוב משפחה שלו יעבור לנהל את העסק ויהיה עוין כלפינו.
- התאמת רמת ואבזור המפלצות לכוחו של השחקן, שב-Oblivion הייתה לא פחות ממגוחכת, מותנה מאוד, כך שלא ניתקל יותר, ניתן לקוות, בשודדי דרכים פשוטים חמושים בציוד שלפני חמש דרגות היינו צריכים לעבור גיהינום בקומה התחתונה של מבוך מרוחק כדי למצוא מאחורי דלתות נעולות ואויב בוס.
- עולם משחק עם חמש ערים מאסיביות.
- מבוכים יותר מגוונים, במקום ה-3-4 סגנונות של Oblivion.
- ניתן להשתמש בכל שני נשקים במקביל, אחד בכל יד - קנסות לסיכוי לפגוע בהתאם לנשקים שנבחרו ויכולות הדמות.
- ניתן להזמין כל NPC לדו-קרב.
- פעילויות חדשות -חוואות, בישול, כריה. חטיבת עצים.
- אי אפשר לרוץ מהר כל-כך אחורה ולהילחם בשיטת הארנב.
- תנועות סיום יחודיות בהתאם לסוגי נשק ואויבים.
- ילדים הצטרפו לעולם Elder Scrolls.
- מים זורמים, שלג ומפלים דינמיים, פני דמויות מפורטים ומונפשים יותר.
המידע מוצה מסריקות של המגזין על ידי חברי פורום NeoGAF, ומשם נלקחו גם התמונות, כך שנצטרך לחיות בשלב זה עם דגימות גרפיקה באיכות נמוכה.
תגובות
1
18:07 08.01.2011 | דודי (אורח)
במילה אחת - AWESOME
2
18:15 08.01.2011 | FUCK YEAH (אורח)
!!!!
3
18:20 08.01.2011 | BiA
גרר. אובליביון היה משחק אדיר, ויעידו על כך מאות שעות המשחק שלי והשמירה המושלמת, אבל היו לו הרבה בעיות שיש מקום לשפר.
4
18:24 08.01.2011 | snake (אורח)
ואו כמה שיפורים. כול השיפורים האלו גורמים לי לרצות להתחיל לשחק בסדרה. כדי לשחק בכול משחקי הסדרה, או רק במשחק הזה?
5
18:29 08.01.2011 | ... (אורח)
ל-4 שחק באובליביון
6
18:30 08.01.2011 | BiA
snake: אין בין כל המשחקים קשר ישיר, אבל כדאי לך לשחק בהם משתי סיבות:
1. ללמוד קצת על העולם של Tamriel, היבשת העצומה בה מתרחשים אירועי המשחקים.
2. הם פשוט משחקים מצוינים. אם אתה יכול, תתחיל במורווינד השלישי, אבל הוא פחות פשטני מאובליביון (האחרון) ולכן שחקנים שמשחקים בו אח"כ נוטים לאהוב אותו פחות.
7
19:03 08.01.2011 | InterAl
נחמד. מקווה שהם ישפרו את הכתיבה והעלילה, שתמיד היו החלקים החלשים יותר של הסדרה הזאת.
8
19:20 08.01.2011 | kild
חזקקקקקקקקקקקקק
9
19:46 08.01.2011 | DobiDoberman
וואו נראה קטלני ברמות
10
20:12 08.01.2011 | ערן (אורח)
והרי לכם הסיבה שתרבות המערב עליונה על כול תרבות אחרת, כי רק קפיטליזם חזירי הוא תמריץ חזק מספיק לכול חברה מסחרית להתעלות על קודמיה ברמת המוצרים ואיכותם ולחתור לשיפור מתמיד.
מת לשים ידי על המשחק.
11
20:28 08.01.2011 | ori96
באלי לשחק!!!!1111
12
20:52 08.01.2011 | 123 (אורח)
בתור מישהו שלא משחק בהרבה משחקי תפקידים אני חייב להגיד שElder scrolls 5 נשמע מעולה ^_^
13
20:54 08.01.2011 | Itay_pro
10 לפעמים קםיטליזים גורם לחברות להוציא את אותם משחקים שוב ושוב ללא שינו רק בגלל התמריץ הזה לדוגמא COD
יופי שיש ילדים אבל בטח לא יהיה אפשר להרוג אותם
14
20:58 08.01.2011 | GDI
bthesda הם חברה מעולה שניתן לסמוך עליהם שהם ייצרו כותר תפקידים שידהים את כולנו!
15
21:30 08.01.2011 | noonameleft
שינויים מעולים הם בהחלט יודעים מה הם עושים.
16
22:05 08.01.2011 | TheYeIIowDucK
שינויים מבורכים שציפינו להם כבר הרבה זמן! במיוחד השיפורים במערכת הקרב
17
22:59 08.01.2011 | Oblivion (אורח)
אני חייב עוד מידע/תמונות/סירטונים - אני חייב לשחק בזה!!!!
18
23:28 08.01.2011 | וח (אורח)
פשש ממש מגניב, סטייל פייבל
19
11:02 09.01.2011 | B (אורח)
אז פעם היו 27, אחר כך 21, עכשיו 18
אה כן, בקהל הרחב יותר...
20
14:54 09.01.2011 | נקווה לטוב. (אורח)
אני שמח שהם הבינו שכמות זה לא איכות.
אני מקווה ומצפה מהמשחק הזה להיות הטוב הראשון בסידרה :)
21
15:35 09.01.2011 | R_man
אני כבר מת לפתוח גנב ולשים בכל יד שתי סכינים! גררררררר...
22
15:51 09.01.2011 | noonameleft
ל-19 המון סקילים לא בהכרח אומר שהפיתוח דמות יהיה מורכב יותר\מגוון יותר.
יכול להיות שעכשיו יהיה הרבה יותר דגש על כל סקיל וחלק מהסקילים המיותרים יוסרו.
23
16:17 09.01.2011 | noonameleft
חוץ מזה ב-oblivion כמעט חצי מהסקילים היו פשוט תחומים שונים של קסם שחולקו לסקילים נפרדים.
24
19:28 09.01.2011 | גגג (אורח)
איזה כיף לראות שכל כך הרבה אוהבים את המשחק הזה אני ממש נהנתי מ - OBLIVION וחשבתי שהמשחק מחתרתי כזה
ול23 - הערה לעניין
אני הכי מקווה שהם ימשיכו לתת את האופציה ליצור נשקים וקסמים אגדיים כי ממש חקרתי שם את כל האופציות.
25
22:05 09.01.2011 | someboddy (אורח)
הורדת כמות הסקילים היא לא בעיה(למרות שהתאכזבתי לגלות שהם הורידו את החניתות בOblivion) - היא תסמין לבעיה. הבעיה היא שכדי שסדרה תהיה יותר נגישה לקהל הרחב, היא עוברת תהליך של Dumbing Down. בMorriwind היה עולם עשיר ומשימות שממש שאבו אותך לתוך העולם. בOblivion גם היה עולם עשיר, אבל המשימות היו יותר סינמטיות מאשר אימרסיביות.
דוגמה מאפיינת: המשימה הראשונה בMorrowind היא ללכת לאיזה עיר ולדבר עם איזה בן אדם. כדי להגיע לעיר, אתה צריך לשאול את האנשים בעיירה שבה אתה מתחיל איך מגיעים לשם, ללכת בדרך, לעקוב אחרי השלטים וכו'. העצלנים יכולים לשלם ולרכב לשם על Silth Strider(ובגלל שזו רק ההתחלה של המשחק מדובר על מסע אחד בלבד. הרבה פעמים כדי להגיע ממקום למקום צריך ליסוע דרך כמה תחנות, שכוללות Silth Striderים, סירות ו/או שירות טלפורטציה יקר של גילדת הקוסמים). כשהגעת לעיר, אתה צריך להיכנס לאיזה מועדון(לא לפני שאתה מברר עם האוכלוסיה המקומית איפה הוא נמצא), לשאול שם את האנשים איפה גר הבחור שאתה מחפש, וללכת לבית שלו.
ודרך אגב, אם מתחילים את המשחק עוד פעם, או עוקבים אחרי מדריך - אפשר לדלג על כל זה וללכת ישר לפגוש אותו. פשוט המשימה הזאת - כמו שאר המשימות במשחק - בנויה בצורה כזאת שאתה צריך לחקור כדי לדעת איך להשלים אותה.
גם בOblivion המשימה הראשונה היא ללכת לאיזה עיר ולדבר עם איזה בן אדם. כדי למצוא את העיר, אתה צריך לעקוב אחרי הסמן במצפן. העצלנים יכולים להיכנס למפה ולעשות Fast Travel לשם. כשאתה מגיע לעיר, אתה צריך לעקוב אחרי המצפן, ומצאת את הבן אדם.
בלי עומק, בלי חקירה... לצערי, כנראה שגם המשחק החמישי יהיה ככה...
26
13:41 10.01.2011 | gdi (אורח)
אני מקווה שהם יפצלו בכל זאת את הסקילים של קסמים (חוץ מALTARTION שאינו שימושי).אך בסך הכל זה לטובה,בOBLIVION היו לא מעט סקילים מיותרים לגמריי ואלה שכן שימושיים לא עמוקים מספיק כדי לדרבן אותך להמשיך ולחקור אותם.
27
16:14 12.01.2011 | InterAl
25 - שטויות, הקווסטים של מורווינד היו סופר רדודים ורפטטיביים בטירוף. מורווינד הוא כמו MMORPG, רק שמשחקים אותו למגרי לבד. עד כמה שאהבתי אותו בזמנו, הוא לא יכול להתחרות עם הקווסטים המצוינים של אובליביון, והעולם שלו מרגיש שומם ומת לחלוטין.
28
16:21 12.01.2011 | מישהו (אורח)
ל 25
נכון לגמרי, שונא מה שנהיה מ elder scrolls...
אני עוד זוכר את הימים שכשאמרו לך למצוא משהו אמרו לך ללכת מערב לעיר ההיא וזהו, לך תמצא את זה.
וגם כמה Guilds היו בMorrowind... היו איזה 10 ובOblivion יש 4 וחצי... אין, פשוט עושים את זה נגיש לקהל הרחב והורסים לכל מי שבאמת אוהב RPGs
29
13:30 13.01.2011 | גג (אורח)
18 מסכים זה הולך קצת לכיוון פייבלי אבל בפייבל שודדי הדרכים גם חזקים מדי אני שמח שהם מחלישים אותם
28 ו25 morrowind ללא ספק היה הטוב בסדרה אבל אובליביון הוא לא פחות מגאוני והחברה צריכה להרוויח כסף איכשהו
30
15:40 14.01.2011 | מישהו (אורח)
ל29 אני מסכים שOblivion משחק גאוני, אבל עדיין. מעצבן אותי שזה Morrowind רק פחות טוב
31
| פורסם ע"י