הרשמה

Updates from Steam Client

אישור לאורחים - בעלי משחקים שנרכשו בחנות או מהאינטרנט באמצעות כרטיס אשראי יקבלו הזמנות שאותן הם ישלחו לאקונט כלשהו (או מרשימת החברים, או לפי מייל) ומי שיקבל הזמנה כזאת, יוכל לשחק במשחק, למרות שלא רכש אותו לזמן מוגבל. המשחק הראשון שיחנוך את הפיצ'ר הזה עוד השבוע, הוא: "day of defeat source" . אז מי שרכש את המשחק, כדאי שיעקוב אחרי רשימת המשחקים שלו, יחכה שהאישור יצוץ וישלח אותו לחבר.

הדבר הבא הוא:

 

עדכונים ברקע - עד עכשיו הסטים תמיד עדכן את עצמו עם ההפעלה של התוכנה. החל מהעדכון הקרוב, הסטים יעדכן את עצמו ברקע, וכאשר יסיים להוריד ולהתקין את העדכונים, הוא ישאל אותך אם אתה מעוניין לאתחל את הסטים. כמו כן, סטים ימשיך לעדכן אותך מתי ישנם עדכונים חדשים ומה הם יכללו.

משחקים מועדפים: בזמן האחרון, רשימת המשחקים של סטים גדלה לא מעט. בכדי ליצור מעט סדר שיקל על המשתמש לאתר את המשחקים המועדפים עליו, החל מהעדכון הקרוב תוסף לשונית "מועדפים"! מהרגע שתבחר לסמן משחק כמועדף הוא יהיה נגיש תחת הלשונית בראש הרשימה. אתה תוכל לסמן גם אם אתה מעוניין שסטים תציג ברשימת המשחקים רק את המשחקים שהותקנו, רק את המועדפים שסימנת או את כולם.

והאחרון חביב: המראה החדש - סקין חדש בחמישה צבעים שונים

תמונות:

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:31 09.01.2007 | taz taz

    ze ose li et ha update now

    זה בדיוק עכשיו עושה לי תעדכון:>

  2. 2

    13:35 09.01.2007 | bloodysky bloodysky

    asiti kvar ta update , yatza nice :)

  3. 3

    13:44 09.01.2007 | taz taz

    נחמד מאוד הסקינים החדשים.

  4. 4

       | פורסם ע"י