הרשמה

P-ינת ה-PSP: הדלפות ופיראטים

מאת: מתי שמוקלר

לגו+פיראטים = ???

מסתבר שלמפתחים ב-Traveller's Tales משעמם, או שמשלמים להם מספיק כדי להמשיך בפרוייקט שלהם להפוך כל מותג ידוע לקוביות לגו, כי הם בדרך לדחוס גם את שודדי הקריביים למימד המרובע. לא נחשפו פרטים על המשחק חוץ מהעובדה שהוא יושק במאי 2011, כולל גרסת PSP.

למרבה הפלא באותו חודש גם יוצא הסרט הרביעי בסדרה, "על מי גאות זרים" (התרגום הליטרלי לא ממש עובד), ואם כל זה לא מספיק לכם, באותה תקופה גם יצאו ערכות לגו השטות תחת דגל הגולגולת והעצמות. בדיוק כשחשבתם שבטוח לצאת אל הים...

מכוניות מתחת לרדאר

ככה, בלי יותר מדי רעש, דיסני שיחררו פורט PSP של משחק המירוצים שלהם, Split Second, רק שפה הם הוסיפו את המילה Velocity, אתם יודעים, כדי לגוון טיפה. גרסת ה-PSP קיבלה בינתיים צון 8.3 מ-GameTrailers, לא רע בכלל. סוף סוף יש מתחרה ל-GT על הקונסולה הניידת, אפילו אם זה רק פורט.

PSP2 חדש-ישן

החדשות הגדולות של השבוע הן התמונה המודלפת של ערכת הפיתוח של הדור הבא למשפחת ה-PSP הצעירה. לפי VG247 הדגם שמופיע בצילום הוא גרסת פיתוח לא מעודכנת, הדגם שדווחו בו בעיות של התחממות יתר לפי קוטאקו לפני מספר שבועות. עוד הם מספרים שלא מזמן שחרה סוני ערכת פיתוח שדומה יותר לעיצוב של ה-PSP המקורי, "בסגנון ה-PSP1000".

סוני, החברה שדולפת כרשת דייגים, סירבה להגיב על התמונות במשפט הקבוע שלה - "סוני אינה נוהגת להגיב לשמועות וספקולציות". התמונות, ככל שאיכותן נמוכה, נראות די אמיתיות מפה, איפה הספקולציה?

- לחצו פה לתמונת החזית של ה-PSP2
- ופה לתמונה של הצד האחורי עם משטח המגע

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:33 23.11.2010 | zziivv zziivv

    omg ראשון

  2. 2

    18:22 23.11.2010 | 2eitaling0 2eitaling0 (אורח)

    זה לא נכון גם על גרסת המחשב יש velocity

  3. 3

    19:27 23.11.2010 | danik107 danik107

    2 צודק
    לנושא:
    עם לגו יתחילו ליצור משחקי HALO וGOW אני כבר לא יהיה מופתע XD
    ואני לא רוצה PSP2
    איןלי כוח לקנות משהו חדש...
    אבל יותר חשוב...
    WHERE THE HELL IS PATAPON?!

  4. 4

       | פורסם ע"י