הרשמה

ביקורת: Vanquish

מהירות היא שם המשחק.

       

מפתחת: PlatinumGames
מפיצה: Sega
תאריך יציאה: 19.10.10
פלטפורמות: PS3, X360

מאת: Core Oxide

Vanquish הוא משחק עם רקע בלתי שגרתי. הוא נוצר על-ידי מפתחת יפנית מתוך כוונה מראש להתאימו לקהל מערבי - שזה בערך כמו שגבר ממוצע יכתוב ספר בישול. עם זאת, ולמרות הדעות הקדומות, Platinum Games (מפתחת באיונטה ו-MadWorld) עשתה עבודה לא רעה בכלל.

אם אתם כמוני, ולא שמעתם יותר מדי עד כה על המשחק – מדובר ב-Shooter מגוף שלישי טיפוסי, שמשאיל הרבה אלמנטים מהרבה משחקים אמריקאים. אם בזמן משחק יהיו לכם פלאשבקים מ-Halo או Gears of War – אין סיבה לבהלה. זו תופעה צפויה ונורמטיבית לחלוטין, אין שום בעיה בראש שלכם.

 

הטוב:
  • משחקיות מהירה, מלאת אדרנלין
  • נראה טוב ורץ מעולה
  • משחק פעולה מערבי עם אווירה יפנית 
  • עבודת מצלמה מצויינת
הרע:
  • קמפיין ליניארי, לא ארוך במיוחד, ללא שום אפשרויות אונליין, Co-Op או תוכן לפתיחה
  • קרבות בוסים קשים מאוד (אולי לחלקכם זה יכול להכנס ליתרונות) 
  • מוזיקה מעצבנת
ו... מה קרה?
  • לפעמים המשחק פשוט יותר מדי מהיר....

הרוסקים אותם הרוסקים

מסתבר שגם במאה ה-21, אחת הדרכים הכי טובות להתחבר לצד האמריקאי שבכם הוא להתחיל לשנוא רוסים. גם במשחק שלפנינו, שליט רוסי רשע יותר מסטלין מנסה להשתלט על העולם, והאמריקאים הגיבורים יוצאים להציל את המצב. למדתי לעכל כמעט כל סטריאוטיפ, אבל כאן הם גסים במיוחד. חדר אפל, כיסא שתלטני, אורות אדומים ברקע, ובחור לבוש בבגד גוף שחור עתידני, עם ברזלים בצוואר, מדבר במבטא רוסי תוקפני. ישר מקומיקס של ימי המלחמה הקרה.

בסרטון הפתיחה תראו את סאן-פרנסיסקו מושמדת בעזרת קרן לייזר מהחלל (אדומה, כמובן, גם היא). מתברר שאותו בחור רוסי מפחיד מתכוון לאיומים שלו, ואם זה לא מספיק – מדען אמריקאי האחראי על פיתוח מקורות אנרגיה חדשניים נעלם, אותו מדען שהמציא גם את מקור האנרגיה המתחדש המניע את חליפת הקרב המשוכללת שתעטו במהלך המשחק.

  

דבר אחד שבולט בסיפור הוא שלאמריקאים יש... נשיאה. היפנים בונים על הילרי קלינטון? אתם תשחקו בתור סאם, בחור אמריקאי קשוח טיפוסי שנבחר ללבוש את החליפה המשוכללת המקנה לו יכולות מיוחדות, קצת כמו חליפות הנאנו של Crysis, רק יותר אופנתי.

We Speak no Americano

כמו המשחק הקודם של פלאטינום, גם Vanquish מעוצב ומסוגנן עד לאפס מקום, והמגניבות פשוט נשפכת ממנו בליטרים - כל עוד לא אתם לא סובלים מתגובה אלרגית חריפה למקורות האנימה שלו. תוכלו לראות חיילי מרינס שריריים שלובשים על עצמם טנקים שלמים בתור שריון-חזה, ולצידם צבא שלם של רובוטים בכל הגדלים. טוב, לפחות אין פה ילדים עם שיער ארוך וחרבות שאפשר לחתוך בעזרתן פיל מהבטן לגב.

לגבי הכוחות הלוחמים, דווקא הרוסים משתמשים ברובוטים, בעוד האמריקאים שולחים בשר תותחים לקרב. מוזר, הייתי בטוח שבעתיד המצב יהיה הפוך. אולי המפתחת ציידה את דווקא את הרוסים ברובוטים כדי להדגיש עד כמה הם איבדו את אנושיותם.

 

על מנת לאזן קצת את העניינים  הצד האמריקאי צוייד בהרבה משפטים קשוחים שמתוכננים להרוג בשורה אחת, ובאים בדרך כלל אחרי קטע אקשן מגניב, כמו עישון אחרי סקס. בסרטון הפתיחה, למשל, מפקד אחת הספינות עליה במקרה נמצא סאם כמעט ועורף לגיבור את הראש, רק כדי לומר לו שאסור לעשן בספינה.

מהמוזיקה היפנים המעצבנת המפתחים, עם כל כוונותיהם הטובות, לא הצליחו להפטר, ואתם תשמעו הרבה טראנס יפני קופצני בדרך להצלת העולם החופשי, כולל יפן, שבה ממציאים את הרובוטים המטורפים האלה שאחרי זה אפשר להאשים את הרוסים שהם מתכננים להשתלט בעזרתם על העולם.

מי ששולט בחלל שולט בעתיד

לאחר מספר שלבים מוקדמים הלחימה תעבור למושבת חלל. בני האדם החליטו שנמאס להם מאדמה תחת הרגליים ובנו תחנת חלל עצומה בצורת טבעת. מדובר בתכנון פיזיקלי יעיל של מבנה בתנאי אפס כוח משיכה, ולמבנים בצורת טבעת יש מסורת ארוכה ומכובדת במדע הבדיוני, אז אלו מכם שפוזלים עכשיו לכיוון Halo, תפסיקו עם זה.

באותם שלבים תלמדו צעד אחר צעד איך להשתמש בכל יכולותיה המופלאות של החליפה. תוכלו להשתמש במדחפים המובנים בה על מנת לשייט בשדה הלחימה במעין "מצב גלשן", להאט את הזמן או לחזק את המגינים. אם גם זה נשמע לכם מוכר, זה רק בגלל שאתם משחקים יותר מדי משחקי מחשב.

 

 

טוב, מחלקה א'... איפה היינו?

מייד תשימו לב למשחקיות המהירה, האינטנסיבית באופן יוצא דופן של המשחק. לא יעבור רגע מבלי שמשהו יתפוצץ לידכם או שרובוט ענק ירדוף אחריכם למעוככם כקופסת שימורים. תוכלו לתפוס מחסה מאחורי אובייקטים, מה שלכאורה אמור להאט את המשחק, אבל הוא לא מעודד אתכם לעשות זאת לעיתים תכופות.

השליטה הדוקה ומגיבה במהירות ובדיוק רב, מה שקריטי לשליטה על ההתרחשויות המהירות. עבודת המצלמה מעולה אף היא, ותמיד הראתה לי את מה שרציתי לראות באותו רגע. אם יש בעיה היא אחרת: לא פעם נתקלתי במצבים בהם היו כל כך הרבה דברים על המסך שפשוט לא הבנתי מה קורה סביבי. לפעמים הכל נגמר בסדר, כשאיכשהו הגעתי לצד הנכון של המחסה והתעשתתי על עצמי. פעמים אחרות סיימתי בתור צעצוע בידיו של רובוט עצום. בקיצר, אם לפעמים אתם מקבלים סחרחורת ממשחק פעולה בקצב רגיל יותר, היזהרו מ-Vanquish.

  

תיצמד לתסריט!

על כל רגעיו היפים, לא תוכלו שלא לשים לב לעובדה שהמשחק מתוסרט עד מאוד. זה לא בהכרח דבר רע, תתקלו בהרבה קטעים מתוסרטים עוצרי נשימה, כגון ספינות חלל ענקיות שיתרסקו ברקע, או ממש על הראש שלכם. החיסרון הוא שהמשחק בנוי כך שהוא לא מספק הרגשה של המשכיות עלילתית או קוהרנטיות של עולם המשחק. המשימות אמנם יתקדמו בצורה הגיונית, אבל כל אחת מהן די קיימת בפני עצמה. המשחק מחולק לאיזורים. "סצינות", אם תרצו. סצינה ראשונה – חיילי המארינס פולשים לספינה. סצינה שנייה – החיילים כובשים את ההאנגר. סצינה שלישית – נלחמים נגד רובוט ענק, וכו'.

 

איפה ההדק על הדבר הזה?

אם יש משהו מקורי ב-Vanquish זו מערכת הנשקים ושידרוגם. הנשקים שלכם "יווצרו" מהחליפה עצמה, ותוכלו להחליף כהרף עין בין רובה סער, שאט-גאן ורובה צלפים לפי הצורך. את כל הנשקים תוכלו לשדרג באחת משתי דרכים – בעזרת קוביות שידרוג אותן יפילו האוייבים מעת לעת, או בעת הרמת תחמושת לנשק, כאשר המחסנית של אותו נשק ספציפי כבר מלאה.

הנשקים הם לא הדרך היחידה שלכם להחזיר למפעל מחזור המתכות את אלפי האוייבים בהם תתקלו במהלך המשחק. קרבות פנים מול פנים ומהלכי סיום ראוותניים תמצאו כאן בשפע. תוכלו אף לשלב יכולות על מנת להוציא מהשרוול מהלכים מטורפים לחלוטין. אני אישית אהבתי לטפל ברובוטים הקשוחים יותר בעזרת הפעלת מצב האטת הזמן, גלישה מהירה אל עבר האיום, לחבוט בו מספך פעמים ומייד להחליף לשאט-גאן או רובה טילים ולפוצץ אותו מטווח אפס בעודי מנתר אחורנית בסטייל.

עוד דבר מגניב - וגם הוא בעצם די מקורי - שתוכלו לעשות בזמן שתאטו את הזמן הוא לצלוף בקליעים בעודם עושים את דרכם אליכם, ואפילו להפנות טילים ממסלולם ולקבוע להם מסלול חלופי, עדיף ישירות אל חיקו של אותו רובוט שהחליט לשגר אותם לעברכם מלכתחילה.

 

מהיר זה הרגיל החדש

הקצב המהיר של המשחק לא יאט בשבילכם גם כשאת מקומם של הרובוטים הזעירים יותר יתפסו בוסים עצומי-מימדים. עדיין תצטרכו להמלט מהיריות שלהם ולכוון לנקודות חלשות בדיוק רב. הבוסים גם אוגרים מספר מהלכי Instant Kill שיהרגו אתכם מהר יותר מלוף, מה שמוסיף לתחושת הפחד וחסר האונים שאותן מכונות ענקיות יוצרות, בשונה מתחושת העליונות האלוהית שתיווצר אצלכם על-פני הרובוטים הקטנים יותר.

לא מפתיע אז שקרב הבוס הראשון שלי גם היה הנקודה הראשונה במשחק בה הגעתי קרוב מאוד למוות. במצב Near-Death שכזה המשחק עובר אוטומטית למצב האטת זמן, על מנת לתת לכם סיכוי טוב יותר להגיע למחסה.

בזמן כל האקשן הזה, מרשים לראות שהמשחק ממשיך לרוץ חלק. הטקסטורות אמנם לא הכי מפורטות שיכולות להיות, וגם הבינה המלאכותית לא תפענח את סודות הגנום האנושי – אבל כמשחק פעולה, הכותר מרשים טכנית.

 

השורה התחתונה

למרות יחודיותו של המשחק בקצב וסגנון, אני מתקשה להמליץ על Vanquish כרכישה במחיר מלא. יש לו קמפיין של כשבע שעות בלבד, כך שסביר להניח שתסיימו אותו בסוף-שבוע אחד. המשחק לא מכיל שוב מצב Co-Op או רשת. הוא אמנם יציג לכם ניקוד בסופו של כל שלב, אבל אני לא רואה שוב דבר מעניין שתוכלו לעשות עם הניקוד הזה, מלבד לרשום אותו על דף ולהשוות אותו עם חברים בבית-הספר. בתור השכרה או במחיר מבצע, מצד שני, הוא יספק את הסחורה.

  משחקיות (8) - מהירה ומהנה, אבל מעט מונוטונית.
  גרפיקה (8) - המשחק נראה טוב, אם כי עבודת הטקסטורות הייתה יכולה להיות טובה יותר.
  סאונד ופסקול (6) - טראנס יפני FTW?
  טכני (9) - רץ חלק באופן מפתיע, עבודת מצלמה מעולה.
  אורך חיים (6) - קמפיין לשחקן יחיד בלבד, באורך סטנדרטי.
   

 ציון סופי74

 - הציון הממוצע של המשחק כרגע, לאחר 39 ביקורות, הוא 84. לציטוטים מביקורות אחרות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:26 29.10.2010 |  (אורח)

    אין לך מושג, זה משחק של 9 לפחות...הפתעת השנה.

  2. 2

    17:38 29.10.2010 | pavel831 pavel831

    COMMIT YOUR SELF TO ASYLUM

  3. 3

    17:57 29.10.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    לפי מה שכתוב בביקורת, הציון אמור להיות מקסימום 60 בגלל חוסר מקוריות. הדבר הכי חשוב במשחקים בתקופה הקשה בה אנו חיים זה תוכן מקורי

  4. 4

    17:59 29.10.2010 | veet veet

    אני מתכנן לקנות אותו כשהוא יעלה בסביבות ה 100 ומשהו
    תודה וכל הכבוד על הביקורת , תמשיכו כך.

  5. 5

    18:04 29.10.2010 | Dodge1 Dodge1

    משחק עם גיימפליי מערבי ואווירה יפנית? נשמע כאילו ההפך הוא הכיוון הנכון...

  6. 6

    18:13 29.10.2010 | ??? ??? (אורח)

    ציון נמוך מדי, הייתי נותן לו לפחות 90-85, המשחק הזה פשוט ענק, מעולם לא חשבתי שהוא יהיה כזה טוב.

  7. 7

    18:36 29.10.2010 | tkui tkui (אורח)

    אני מסכים עם 6 זה משחק ענק והבוסים לא כאלה קשים אתה פשוט צריך לדעת איך לשחק :P

  8. 8

    18:43 29.10.2010 | מישהו שסיים תמשחק מישהו שסיים תמשחק (אורח)

    היום סיימתי אותו אחרי חרישה של כמה ימים! משחק ענק אין מילים באמת זה כמו גירס רק עם תוספות כאלה קטנות שמוסיפות ממש !!
    משחק מהיר ומלא אקשן בוסים מטורפים שמאתתגרים את המשחק ממש וגרפיקה מדהימה !
    קיצר משחק חובה לכל גיימר ! ציון 9 =]

  9. 9

    18:54 29.10.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    לפי התיאור שנתתם "מהירות היא שם המשחק" ציפיתי לראות ציון יותר גבוה...

  10. 10

    18:58 29.10.2010 | 3 צודק 3 צודק (אורח)

    מקוריות זה הדבר הכי חשוב במשחקים!!

  11. 11

    19:06 29.10.2010 | אפיפית אפיפית

    מקוריות זה הדבר הכי חשוב במשחקים? הרשו לי להגיד חה.
    אנצ'רטד 2- משחק השנה הקודמת ומה מקורי בו בדיוק?
    הלו ריץ' -משחק מאוד טוב ומה מקורי בו?

    להמשיך? (:

  12. 12

    19:46 29.10.2010 | קובי קובי (אורח)

    רגע רגע, זה המבקר שכתב על היילו ריץ' שהוא עם הגרפיקה הכי יפה על כל פלטפורמה שקיימת, ואותו אחד ש"כתב" ביקורת על MOH ופשוט תירגם את הביקורת של IGN בלי להביא דעה משלו??

    אם כן, אז כל הביקורת הזאת שווה לתחת.
    לך הביתה, איפה אלכס גרבוב??

  13. 13

    19:48 29.10.2010 | עידן עידן (אורח)

    קרבות בוסים קשים מדי? בן אדם, זה לא שזה קשה אתה פשוט גרוע.. לא היה קרב בוס אחר שהייתי תקוע בו יותר מ-2 דקות.

  14. 14

    20:02 29.10.2010 | רוסיי! רוסיי! (אורח)

    עוד פעם הרוסים רעים??? לא מיצינו כבר את זה במשחק אחר???
    למה שלא יעשו את עצמם רעים?! אין להם בושה ליפנים האלה. משחק זבל שבזבלים

  15. 15

    20:19 29.10.2010 | ערן ערן (אורח)

    אני מסכים עם כל חלקי הביקורת, האיזון בציונים נכון, רוב הביקורות למשחק באתרים המקצועיים הן סתם מתלהבות - נחמד לראות של-Vgames יש דיעה משלהם ולא סתם דבקות למיינסטרים.

  16. 16

    20:20 29.10.2010 | היי היי (אורח)

    משחק חרא שיחקתי בדמו משעמם ברמות על
    אי אפשר לדעת מי אויב ומי חבר שלך
    אפשר לראות שהמשחק בכללי לא מושקע
    זה כמו metal gear solid רק חרא

  17. 17

    20:32 29.10.2010 | אציו אציו (אורח)

    ל-14 זה לא רק Vanquish . למה למה למהההההההההההההההההההה
    למה תמיד הרוסים הם רעים זה הדבר השלישי הגרוע במשחק הזה.
    השני היא המוזיקה היפנית למה אין אפשריות לשינוי מוזיקה ???.
    והראשון הוא שהלארי קלינטון היא הנשיאה??? חוץ מזה משחק מצויין. היפנים עשו עבודה טובה בראבו!!! :)

  18. 18

    20:41 29.10.2010 | אברהם אברהם (אורח)

    זה בגלל שאנחנו אתיופים,
    תמיד דופקים את האתיופים

  19. 19

    21:14 29.10.2010 | אציו אציו (אורח)

    19 מה הקשר בכלל. לך תשיר את זה במחזמר "מלך האריות בלונדון".

  20. 20

    21:41 29.10.2010 | ל-19 ל-19 (אורח)

    איזו נוסטלגיה עוררת אצלי עכשיו

  21. 21

    22:22 29.10.2010 | אקונה מטטה, זה משפט כה מדהים אקונה מטטה, זה משפט כה מדהים (אורח)

    20 לך תזיין את אל-מועלים אין כמו אקונה מטטה

  22. 22

    22:26 29.10.2010 | מנחם בן מנחם בן (אורח)

    מלך האריות הוא הסרט המצויר ה-32 של חברת וולט דיסני, ואחד מהמצליחים ביותר של החברה. הסרט יצא לאקרנים ב-15 ביוני 1994.
    סקאר, המיועד המקורי לירושת המלוכה, מאוכזב מהולדת אחיינו סימבה ש"גונב" ממנו את המועמדות, ומנסה להתנקש בו על ידי שליחתו לבית הקברות לפילים, מקום מושבם של הצבועים. ברגע האחרון מגיע מופסה ומציל את בנו.
    אחרי הנסיון הכושל של ההתנקשות בסימבה בעזרת הצבועים, מחליט סקאר למשוך את סימבה לעמק צר (בטענה שלמופסה יש הפתעה לסימבה) ומבקש ממנו להתאמן על שאגה. סימבה שואג ובזמן הזה בעזרת הצבועים מבריח סקאר לעמק עדר של גנו (מה שגורם לסימבה לחשוב שבגלל השאגה הגנו נבהלו וברחו). סקאר קרא למופסה, מופסה הציל את סימבה וניסה לטפס על הסלעים אבל סקאר מפיל אותו (רגע לפני הנפילה, סקאר לוחש למופסה את משפט המחץ: "יחי המלך החדש") ומופסה נהרג (סימבה רק רואה את אביו נופל).
    סקאר מנסה לשכנע את סימבה שמותו של מופסה קרה באשמתו ומעודד את גור האריות המסכן לברוח ולהגלות את עצמו מהמקום. סקאר מודיע כי מופסה וסימבה מתו ב"תאונה". כעת סקאר הוא יורש העצר החוקי והופך להיות המלך, הוא נותן לצבועים זכויות שוות לאלו של האריות בתמורה לכך שעזרו לו במזימתו אך בכך פוגע בסדר התקין של גלגל החיים (הצבועים אוכלים יותר ממה שהם צריכים והטרף מדלדל).
    לאחר שנדד זמן רב במדבר, סימבה הקטן מתיידד עם סוריקטה ושמו טימון וחזיר יבלות ושמו פומבה. לאחר שגדל עם טימון ופומבה, חברת הילדות של סימבה - נלה, מוצאת אותו במקרה. היא רבה איתו ומנסה לשכנע אותו לחזור לצוק התקווה ולהילחם על המלכות, אך הוא מסרב. לאחר שהבבון החכם רפיקי מראה לסימבה שנשמתו של מופסה עדיין קיימת בתוכו, סימבה חוזר לצוק התקווה להביס את דודו סקאר ואת הצבועים כדי שהוא יוכל למלוך על הממלכה.
    הסרט מסתיים במעמד הדומה לסצנת הפתיחה - כשהבבון רפיקי מניף את הצאצא החדש שנולד לסימבה ונלה.
    העלילה מזכירה במובן כלשהו את המחזה של שייקספיר - המלט.

  23. 23

    22:43 29.10.2010 | לל לל (אורח)

    ללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל

  24. 24

    22:45 29.10.2010 | FoXie FoXie

    יש לי תחושה שkuta עושה את הביקורות האלו

    קהילת MW2 תבין למה

  25. 25

    22:46 29.10.2010 | BlacKp0inT BlacKp0inT

    ל1- איך זה יכול להיות משחק מדהים אם אין מולטי? סה"כ משחק מצויין אבל אורך החיים שלו הורס את הציון.

  26. 26

    23:19 29.10.2010 | WTF? WTF? (אורח)

    תגיד אני הסתכלתי על הציונים ומה ראיתי? סאונד ופסקול (6) - טראנס יפני FTW?
    זה יותר WTF? מה אמרתה לעזזל זה ממש לא חשוב עם זה טרנס יפני או טרנס צ'כי מיצידי גם יביאו טרנס רוסי אבל בתחלס בגלל סוג השיר והשפה בשיר חייבים להוריד????
    על זה עוד לא שמעתי!!!!

  27. 27

    23:32 29.10.2010 | ,,,, ,,,, (אורח)

    בסוף אמרת שוב במקום שום עם הניקוד הזה

  28. 28

    23:40 29.10.2010 | HeadChopper HeadChopper

    אני מסכים לגמרי עם אורך החיים של המשחק.
    אבל להגיד שהטראנסים נוראים?
    אני יודע מתי המוזיקה טובה במשחק וזה מתי שאני לא מקשיב לה... במילים אחרות, המוזיקה אמורה להעביר לך את המשחק בצורה יותר מהנה וברגע שאתה נהנה בלי לשים לב למה שאתה שומע ברקע סימן ששזה בסדר גמור, לפחות אצלי :)
    לגראפיקה מגיע 9 ביגלל שכל פעם שהרסתי את הרובוט עכביש הזה הוא מוציא מיליוני טילים קטנים שעפים לכל מקום.
    ברגע שאחד פוגע או שתיים זה עובר לך למצב איטי ואז אתה רואה את כל הטילים הקטנים עפים לאט לאט, ברגעים האלו אני נזכר כמה שהמשחק הזה יפיפה :)

    חוץ מזה ביקרות מעולה xD

  29. 29

    00:34 30.10.2010 | shahartal1996 shahartal1996

    "הציון הממוצע של המשחק כרגע, לאחר 39 ביקורות, הוא 84. "
    ואתם נתתם פחות?
    ביקורת גרוע.

  30. 30

    00:38 30.10.2010 | ניצן ניצן (אורח)

    מאז הביקורת האחרונה של Core Oxide החלטתי להפסיק לקרוא את הביקורות שלו.
    אני ממליץ בחום לעשות כמוני ^^

  31. 31

    01:45 30.10.2010 | d d (אורח)

    14 מה אתה חש!? איך 2 דקות!!?? למשל תבוס הראשון אחרי שאתה מוריד לו תראש הוא משנה צורה ואז צריך לפגוע לו בגנרטור הזה שיש לו באמצע אבל בשביל זה צריך להוריד לו יד\רגל.
    רק לכתוב את מה שרשמתי יותר מ2 דקות אז אל תחשוב תצמך מישהו אני בטוח שאתה עדיין תקוע בבוס הראשון.
    וביקורת גרועה זה משחק של 9 לפחות נמאס כבר מהביקורות המעפים שלכם תחזירו את יובל בירב
    !!!

  32. 32

    01:47 30.10.2010 | d d (אורח)

    סליחה 14 התכוונתי ל**13**

  33. 33

    02:07 30.10.2010 | alon116 alon116

    ניראה נחמד חוץ מהעובדה שזה עוד משחק יפני שהכל שמה זה פוזה כמו Ninja Blade, שזה בתכלס משחק בלי תוכן רק פוזות "ומגניבות" שאותי פשוט לא מושך

  34. 34

    03:09 30.10.2010 | nir115 nir115

    אתה הבחור שנתן לmedal of honor 6 רק בגלל ש ign וגיימספוט עשו אאת זה גם, קראתי את הביקורת ואחרי שיחקתי את המשחק, המשחק הזה ממש ממש טוב הביקורת לא מבוססת לחלוטין. ולחשוב שאני שחקן mmorpg ןזה הfps היחיד שנהנתי ממנו חוץ מ-cod

  35. 35

    09:52 30.10.2010 | Nojaw Nojaw

    34 moh באמת משחק מעפן, תתעורר כבר

  36. 36

    10:03 30.10.2010 | גכגעכי גכגעכי (אורח)

    וואוו נראה משחק מצויין חבל שאין אותו למחשב..

  37. 37

    10:20 30.10.2010 | eliya45 eliya45

    יש פה הרבה שאומרים אתה מזה צודק מישחק קקה ויש שאומרים שאתה טועה ובגדול...
    אני לא יכול להגיד מה דעתי כי אין לי אותו היתלבתתי בינו לבין אינסליבד כמו שאתם כבר יכולים לנחש לקחתי את אינסליבד ואני כל כך מיצאר האיתי כבר שומר את הכסף ולא קונה לא זה ולא זה מישחק עלוב ברמות שאי אפשר לתאר שעמום עד דמעות אז יש לי רק דבר אחד להגיד... אל תיקנו אינסליבד ל XBOX360! (אלה אים כן אתם אוהבים לבזבז את הכסף שלכם על כלום..)

  38. 38

    11:21 30.10.2010 | שחקן שחקן (אורח)

    מערכת הקרב והמשחק ממש ממששש דומה לMASS EFFECT, רק קצת יותר מהיר...

  39. 39

    12:05 30.10.2010 | Klayman Klayman

    רוב השפים הגדולים בעולם הם גברים, ככה שהאמירה שלך על גברים וספרי בישול לא מתאימה.

  40. 40

    21:59 30.10.2010 | HeadChopper HeadChopper

    13 אני מוכן להיתערב שאתה משחק על הרמה הכי קלה...

  41. 41

    16:36 31.10.2010 | Phantom Jaguar Phantom Jaguar (אורח)

    אני מאוכזב מהביקורת קשות, ובמיוחד מהמבקר עצמו:
    "כמו עישון אחרי סקס". אין לך שום מוסר?! (סתם ככה עישון הורס את הגוף והוא גם מגעיל ואתה משחק אותה גיימר דבה מתחרמן בחיים.) כל כך עשיתי טוב בביקורת חשבתי שתתן כבוד אבל 74?! גיימספוט נתנו 90. זה משהו. המשחק מצוין ועם כל הכבוד לך בתור מבקר, אני מאוכזב. דרך אגב, כותבים WTF ולא FTW.

  42. 42

    13:53 01.11.2010 | פחח פחח (אורח)

    WTF = what the fuck
    FTW = for the win

  43. 43

    21:11 02.11.2010 | ToMuSH ToMuSH

    3> Sega

  44. 44

    22:14 02.11.2010 | eizhak9 eizhak9

    גרוע ביותר חקוי עלוב ....

  45. 45

    12:26 04.11.2010 | B B (אורח)

    41 זה ששטפו לך את המוח כל החיים שסיגריות זה השטן זה בעיה שלך

  46. 46

    21:45 04.11.2010 | r r (אורח)

    rrfrfrf

  47. 47

    11:08 05.11.2010 | ל-41 ל-41 (אורח)

    משעשע שבאמת חשבת שכותבים WTF ולא FTW חחח....

  48. 48

       | פורסם ע"י