הרשמה

Bumper Car City

Bumper Car City

הפכו לאזרחי "עיר המכוניות המתנגשות", באחד ממשחקי הסלולר הקלילים והמרעננים ביותר בשוק.

Digital Chocolate הפינית, לשעבר Sumea, עשתה לעצמה שם בשנים האחרונות כמפתחת מיוחדת. במקום ללכת על מותגים ואופנות, כמו רוב המפתחים הסלולריים, היא הוציאה סדרה שלמה של משחקים מקוריים, שמשלבים פשטות ועומק בצורה אלגנטית, מהנה ויחודית.

Tower Bloxx, למשל, דרש מאיתנו לבנות ולאכלס עיר שלמה, מגדל אחר מגדל, על ידי זריקת בלוקים ממנוף. Tornado Mania, מצידו, נתן לנו לשלוט בסופה משתוללת, "לאכול" בתים, כבישים ופרות ולהקיא אותם בחזרה בצורה מסודרת כדי ליצור עולם אוטופי קטן. Rollercoaster Rush מיקם אותנו על הבלמים של רכבת הרים משתוללת במטרה לספק חוויית כמעט-מוות מספקת לנוסעים על גבול הירידה מהפסים (אבל לא מעבר).

Bumper Car City הוא לא המשחק המקורי ביותר של החברה, ובוודאי לא הטוב ביותר שלה, אבל גם הוא שומר על הרעננות והחינניות שהם סימן היכר לכותריה. המטרה כאן היא להפוך לאזרח "עיר המכוניות המתנגשות", מעמד בלעדי ששמור לנהגים מובחרים בלבד. לשם כך צריך לזכות בהמלצותיהם של חמישים מאזרחי העיר, וכדי לעשות זאת צריך להצטיין בכעשרה משחקוני נהיגה.

המסע לאזרחות נפתח כאשר רק אזור אחד של העיר פתוח (מתוך שישה), ורק שני סוגי משחק. בתחושת נהיגה חמאתית מתחילים לנהוג, וצריך להשתמש רק בשני מקשים - ימינה ושמאלה. כל השאר אוטומטי. מאחר והמכונית עובדת על חשמל, וזמן הבטריה מוגבל, גם זמננו מוגבל. בזמן הזה צריך להתנגש באזרחי העיר כדי לקבל מהם משימות. סמל המשימה נזרק מתוך המכונית המטלטלת, ומעבר עליו מתחיל משחקון נהיגה. בין המשחקים: התנגש במקסימום רכבים תוך 20 שניות, ברח מרכבים שמנסים להתנגש בך, אסוף מספר מקסימלי של חרוטי תנועה, הגע ראשון לנקודה מסויימת על המפה וקרב אלימינציה.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/271107/file-362136113.flv[/vod]

ביצועי השחקן במשימה יכולים לזכות אותו בבין אפס לחמש המלצות. עם איסוף ההמלצות פותח המשחק בפנינו אזורים חדשים, סוגי משחק חדשים ובונוסים שונים לאיסוף. עם זאת שאף אחד מהמשחקונים לא מקורי במיוחד, מספרם והתוספות שנחשפות עם הזמן נותנים ל-Bumper Car City תחושה מגוונת, ולשחקן רצון להמשיך ולשחק - לפחות עד פתיחת כל התוכן הנעול.

יש שלא יתנו ל-Bumper Car מבט שני, כי הסגנון הקליל וה"חמוד" שלו לא יהיה לטעמם. לגיטימי. טענה יותר רצינית נגדו היא שלאחר שמשחקים את כל סוגי המשחקונים ופותחים את כל האזורים, לא נותר עוד הרבה כדי למשוך אותך בחזרה אליו, אלא אם אתה מאלה שרודפים אחרי ניקוד. ומאחר שאי אפשר ממש להיכשל במשימות, רק להצליח יותר או פחות וכך להתקדם לאט יותר או מהר יותר, המשחק לא ממש דורש מהשחקן לשפר את יכולת המשחק שלו. זה אומר שהשחקנים הגרועים יכולים להישאר גרועים, בעוד הטובים יזכו באזרחות תוך שעה וחצי וימצו את העסק.

בכל זאת אין לסתור את תחושת הכיף שבבסיס המשחקיות פה, ואת רמת הליטוש הגבוהה הרגילה של החברה. מומלץ לשחקנים קז'ואלים ואוהבי נהיגה קלילים יותר, לא לאלה שמחפשים חוויית מירוץ הרד-קור.

ציון: 7.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י