הרשמה

God of War: Betrayal

God of War: Betrayal

שהמסך הקטן והגראפיקה הדו-מימדית לא יוליכו אתכם שולל - גירסת הסלולר של GoW עונה על הציפיות.

דו-מימדי או לא דו-מימדי, מסך קטן או לא מסך קטן, כשתשחקו God of War: Betrayal תרגישו את אותה תחושת God of War נעימה ממשחקי ה-PS2: להבים משתוללים, אויבים נטבחים בסיטונות, ומפלצות מיתולוגיות שמופיעות בקול רעם כדי לספק לקראטוס, הגיבור חובב הקרביים, תירוץ להפגין את יכולותיו בקריעת איברים.

הנשקים והקסמים שבידי קראטוס, וסגנון הלחימה מבוסס הקומבואים שלו, הם שעתוק בזעיר אנפין של משחקי God of War לקונסולה. בעודי מוביל את הגיבור המקולל לשעבר ואל המלחמה בהווה (אבל לא לזמן רב) להתקפה רצחנית על ממלכת כרתים, הקפאתי את אויבי במבטה המאבן של המדוזה, נלחמתי ביצוריו של האדס בעודי תלוי על חבל בין שמים וארץ, נמלטתי ממלכודות מכניות אכזריות בעור שיני וחיפשתי תיבות שיכילו שדרוגים לבריאות, לקסם ולנשקים שלי.

לא נפקד מקומן של שאר המכניקות המוכרות מהמותג של סוני. כדי להביס אויבים גדולים במהירות ניתן לחזור על רצף חיצים שמופיע מעל ראש המפלצת, דבר שיזניק את קראטוס לתנועת חיסול ברוטאלית במיוחד. הקרבות מלווים בקטעי פלטפורמה דמויי נסיך פרסי מסוים, ובפתרון פאזלים סביבתיים כדי לאפשר לקראטוס לפתוח שער נעול או להגיע אל מדף אבן גבוה. באף רגע לא הרגשתי שאני משחק במתיימר שאינו ראוי לשם - המפתחים מקבלים ציון עשר על הפיכת God of War הסלולרי לחבר בזכות באחת מסדרות הפעולה המצליחות של השנים האחרונות.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/251107/God_of_War__Betrayal.flv[/vod]

עשר על ההרגשה, אבל המשחק מאבד נקודה על חסרון אחד עיקרי: רמת הקושי. ניתן לסלוח לו על כך שהצורך להשתמש בתנועות החיסול המיוחדות הרבה פחות מורגש מבאחיו הגדולים - גם המפלצות הגדולות לא קשוחות כאן מספיק כדי להפוך זאת לטקטיקה חיונית. גם עם אויבים פחות קטלניים, God of War: Betrayal עדיין יכול להרוג ברגע של אי תשומת לב על ידי ריכוזים גבוהים של מפלצות, החלקות לתהום ומשורי גלגל מושחזים. אלא שבהחלטה מוזרה, המשחק לא משתמש במערכת צ'קפוינטס כדי להעניש אותך מעט ולהחזיר אותך אחורה כשאתה נופל שדוד. במקום זה הוא מחיה אותך עם בריאות וקסם מקסימליים שניה לפני הרגע הקטלני, ובעצם, מאחר ואינך מוגבל במספר מיתות פר משחק או שלב, הופך את המוות לנטול חרדות וחסר משמעות מעבר לעיכוב קצרצר.

מעבר לזה המשחק ארוך (אם כי לא ארוך כמו שהוא היה צריך להיות אם המוות היה מכשול מהותי יותר), עיצוב השלבים טוב מאוד והגרפיקה איכותית, בעיקר האנימציה - למרות שהיא לא משתווה להדר הדמויות הגדולות והרקעים המפוארים של Assassin's Creed. אבל אחרי שתגמרו להתנקש בצלבנים בעכו, בהחלט כדאי לשקול לעבור לביתור מינוטאורים בכרתים.

ציון: 8.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:06 25.11.2007 | ShmilS ShmilS

    משחק מעולה!

    אחד הטובים ביותר שיצא לי לשחק. גם אחרי שמסיימים את המולטי יש שלב ארנה שבו פשוט מחסלים אויבים באופן שיטתי. די כיף, אפילו שזה חוזר על עצמו.

  2. 2

    17:42 26.11.2007 | 12ziv21 12ziv21

    המישחק לא כל כך קל אבל יפה מאוד

  3. 3

    12:39 29.03.2009 | מיתר מיתר (אורח)

    ישרלילות

  4. 4

       | פורסם ע"י