הרשמה

סיכום אירוע "משחקים בהוד השרון"

כ-5,000 חובבי משחקים וגיימרים השתתפו באירוע משחקי הוידאו הגדול והמושקע ביותר שהתקיים עד כה בישראל.

ביום רביעי האחרון (25/8) התקיים אירוע משחקי הוידאו "משחקים בהוד השרון" אשר משך מעל ל-5,000 גיימרים וחובבי משחקים להוד השרון. האירוע סוכם כאירוע משחקי הוידאו הגדול והמושקע ביותר שנערך אי פעם בישראל, והיה תוצר של שיתוף פעולה מוצלח בין אתר המשחקים Vgames שהפיק את האירוע ועיריית הוד השרון אשר יזמה את הפעילות והרימה את הדגל לפעילויות דומות שיתקיימו בעתיד, ונותני החסות אשר הצטרפו כשותפים במטרה לתרום להצלחתו.

אירוע "משחקים בהוד השרון" התקיים במתחם חטיבת עתידים בהוד השרון, החל בשעות הצהריים של יום רביעי והסתיים ב-3:00 בבוקר עם סיומם של משחקי הגמרים האחרונים במסיבת הרשת. האירוע שלשם הקמתו עמלו עשרות עובדים וספקים במהלך 2 ימי ההקמה התפרס על שטח כולל של כ-4,000 מ"ר שכללו בתוכם את אולם הספורט החדשני והממוזג "עתידים", ורחבת הכניסה והחצר האחורית והקדמית של חטיבת "עתידים" אשר כוסו בהצללה לצורך הקלת החום, לצד מאווררים שפוזרו במתחם.

מסיבת הרשת ויציע הצופים

לאירוע היו 2 כניסות כאשר בכניסה הראשית הוקם שער מבואה מתנפח חגיגי לרגל האירוע. כל מבקרי האירוע יכלו להבחין בבלון צפלין ענקי ממותג "משחקים בהוד השרון" אשר הופרח במקום גם בשביל להוסיף לאווירה ולחשיפה, וגם בשביל להיות "כוכב מנחה" לאירוע לאלפי המבקרים שהגיעו ברכבת, אוטובוסים, מוניות, רכבים וברגל. במקום הייתה מספיק חנייה למאות רכבים כך שלבאים עם הרכב היה קל ומהיר למצוא חנייה ולהיכנס לאירוע. בכל מתחם החטיבה ואולם הספורט נתלו דגלים חגייגים לרגל האירוע, ובניין החטיבה ואולם הספורט עצמו כוסו בשלטים של נותני החסות כך שאפילו תלמידי בחטיבה התקשו להכיר את חטיבתם. הצופים והמעודדים שהגיעו לאירוע עלו ליציע דרך מדרגות שכוסו בשלט ענק של נורטון. על כל המחשבים באירוע הן המחשבים עליהם התקיימו הטורנירים, והן המחשבים לקהל הרחב הותקנה תוכנת Norton Internet Security 2010 שדאגה לשמור על המחשבים והרשת במקום, וברגע שהתחילו לשחק על המחשב - היא אוטומאטית עברה למצב שקט שלא הפריע לאף שחקן ואף לא הורגשה במשחקי הגמר המותחים שהתקיימו על הבמה המרכזית לעייני מאות צופים.

האירוע התפרס על מספר מוקדים מרכזיים, הראשון שבהם הוא אולם הספורט החדשני "עתידים", אשר כולל יציע עם מקום ל-450 צופים שבחלק מהאירוע כמעט 80% ממנו היה מלא. באולם הספורט התקיימה מסיבת הרשת, טורנירי מוקדמות אליפות העולם, משחקי גמר גביע המדינה, טורנירי ה-1 על 1 ותחרויות המודינג והאוברקלוקינג. על הפרקט הוקמה הבמה המרכזית עליה הונחו המחשבים אשר עליהם התקיימו כל משחקי הגמר, ומסכי פלזמה ומקרנים רבים כוונו לעבר יושבי היציע על מנת שיוכלו ליהנות מהמשחקים המותחים. על הבמה המרכזית התקיימו גם טקסי חלוקת הגביעים והמדליות, חלוקת הפרסים והגרלות המחשבים והכל לרקע נעימות טקסי אולמיפיאדת בייג'ין 2008. המדליות חולקו על ידי אביבה גוטרמן סגנית ראש עיריית הוד השרון, ונדב דואני חבר מועצת העיר, והפרסים חולקו על ידי נציגי נותני החסות לקול תשואות היושבים ביציע. בשלב חלוקת מחשב הגיימרים הנייד של Asus כל הקהל קפץ על הרגליים ועודד עם בלוני העידוד מה שהוסיף לחגיגיות האירוע.

חלוקת מחשב נייד ASUS - מי שעשה הכי הרבה רעש הוזמן לבמה

 

מחוץ לאולם הספורט ניתן היה להיכנס לחדר המיוחד של אינטל אשר כלל תצוגה של טכנולוגיה חדשנית כגון מעבדיה החדשים, ה-Intel Core i7-875k וה--Intel Core i5-655k, בנוסף לעמדות משחקים תלת מימד שאורגנו ע"י סמסונג שכללו גם מסך מטורף של סמסונג המורכב מ-6 מסכים.. כל הנכנסים לחדר יכלו לקבל מתנות רבות שחולקו על ידי אינטל כגון מחזיקי מפתחות, כובעים ועוד, ולמלא טופס השתתפות בהגרלה אשר כלל שאלון עם כ-10 שאלות על אינטל. הפרס למקום הראשון היה מחשב גיימרים בשווי 8,000 ש"ח. על שביל הכניסה, מול מתחם אינטל ומחוץ לאולם הספורט הוקם אוהל ממוזג של Asus, אשר כלל כ-10 עמדות גיימרים עם משחקים חדשים. מבקרי האוהל קיבלו כוס ברד מתנת Asus ו-Visual D.G אשר מייצגת את המותג בישראל.

מול אולם הספורט, ולצידו של אוהל Asus נמצאת רחבת הדשא האחורית של חטיבת עתידים אשר לרגל האירוע נהפכה להיות מתחם מכירות עם עשרות עמדות משחק לקהל הרחב החל מ-PC, שולחנות משחק ועוד, וכללה גם מסיבת רשת קטנה של קהילת Battlefield שהגיעה לאירוע! במקום הוקמה חנות ענקית של PCGAMES שמכרה משחקים ואביזרים משחקים במחירים מיוחדים לרגל האירוע, ומדובר על חנות שהיא תמיד הכי זולה בארץ.. מול חנות PCGames הוקם דוכן של Xionite אשר הציגו ומכרו את מוצרי Roccat לצד מותגים נוספים, ודוכן של חברת Games2Rent אשר הציעה הנחות מיוחדות למבקרי האירוע במנויים להשכרת משחקי PS3.

מתחם תצוגה ומכירות אשר כלל כ-50 עמדות PC פתוחות עם משחקים לקהל הרחב

לאורך בניין חטיבת עתידים וברחבת הדשא שמאחורי אוהל Asus פוזרו עשרות עמדות WII ומכונות ארקייד פתוחות לקהל הרחב, ובאותו המתחם הקימה החנות נעה מחשבים מתחם מכירות למחשבים, אביזרים למחשבים וציוד היקפי למחשבים של המותגים המובילים לגיימרים, במחירים מיוחדים. במקום נערכה תצוגת מארזים של חברת המארזים לגיימרים Antec.

בסוף מתחם ה-WII וחנות נעה מחשבים, ברחבת הכניסה לחטיבת עתידים הוקם מתחם שלם של קונסולות בחסות GameStation אשר כלל עשרות עמדות Ps2 , חלקם היו פתוחים לקהל הרחב לאורך כל שעות האירוע, וחלקם שימש לקיום טורנירים פתוחים לקהל הרחב ב-PES, טקן וסמקדאון. בין התחרויות העמדות הועמדו לרשות הקהל הרחב והצטרפו לעשרות עמדות המשחקים שנפרסו באירוע. לצד מתחם הקונסולות הוקם מתחם האוכל אשר הציע במחירים עממיים שתייה קלה, גלידות, פיצות, נקניקיות ועוד. מחוץ לשטח האירוע התמקמו מספר גזלנים אשר העשירו את ההיצע והמחירים להנאת הקהל הרחב.

מתחם הקונסולות - עשרות עמדות פתוחות לקהל הרחב ולטורנירים

לכל אורך האירוע הייתה אבטחה כבדה של עיריית הוד השרון אשר דאגה לשמור על הסדר והבטחון במקום. במהלך האירוע הסתובב קצין כיבוי ודאג לבטחונם של משתתפים האירוע, ומחוץ לשטח האירוע חנה בכל שעות האירוע אמבולנס עקב היות האירוע אירוע המוני. לא נרשמו אירועים חריגים, והחל מהאירועים הבאים יהיו לפחות שוטר אחד במקום עצמו.

במסגרת האירוע התקיימו מספר רב של אטראקציות לקהל הרחב, ביניהם טורנירים נושאי פרסים, עמדות לקהל הרחב, הנחות ברכישת מוצרי גיימינג, הגרלות מחשבים ועוד. סיכום האטראקציות באירוע:

  • מוקדמות אליפות העולם במשחקי מחשב של הפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני (IeSF) וההתאחדות לספורט אלקטרוני בישראל (IeSA), במסגרתו זכו 2 שחקנים לייצג את ישראל באליפות העולם בדרום קוריאה במשחקים פיפ"א ו-WC3
  • משחקי גמר גביע המדינה בליגת המשחקים הישראלית ESL אשר התקיימו על הבמה המרכזית ושודרו על גבי מסכי ענק לעייני ולתשואות מאות צופים שישבו ביציע, ונהנו מפרשנות של מומחים מסצינת הספורט האלקטרוני. הקבוצות הזוכות קיבלו גביע מרשים בנוסף למדליות ופרסים כספיים.
  • מסיבת רשת ענקית עם כ-300 משתתפים אשר במסגרתה התקיימו טורנירים למשחקי הרשת הפופולאריים בישראל ובעולם.
  • כ-100 עמדות משחקי פתוחות להנאת הקהל הרחב אשר כללו עשרות מחשבי PC ועשרות קונסולות עליהן הותקנו המשחקים הפופולאריים ביותר בישראל ובעולם.
  • הגרלת מחשב גיימרים בשווי 8,000 ש"ח בחסות אינטל ונעה מחשבים, וחלוקת מחשב נייד גיימרים סופר חזק בשווי 9,000 ש"ח מתנת ASUS ו-Visual D.G.
  • ביתני חסויות ומכירות אשר הציעו את מוצריהם במחירים מיוחדים לרגל האירוע. בין המוצרים ניתן היה לרכוש משחקים, אביזרים למשחקים, קונסולות וחומרה למחשב ועוד. 

האירוע קודם באמצעי התקשורת ההמוניים לפני האירוע, במהלכו ולאחריו, דבר אשר תרם רבות לחשיפת הגיימינג והספורט האלקטרוני בישראל. גולת הכותרת הייתה כתבה ששודרה במהדורת החדשות של אותו היום בערוץ 22 ואורכה היה כ-3 דקות במסגרתן נחשף עם ישראל לענף הספורט החדש שפופולאריותו רק גואה בעולם ובישראל.

"משחקים בהוד השרון" בחדשות ערוץ 2 ביום האירוע, באתר Mako

בין נותני החסות שלקחו חלק באירוע ואפשרו אותו ניתן היה למצוא את המותגים המובילים בישראל לחובבי משחקים וגיימרים: חברת אינטל ישראל, חברת סמסונג וקבוצת חיון, חברת Asus העולמית, חברת נורטון אנטי וירוס, חנות המחשבים נעה, קניון הגיימרים PCGAMES, חברת המארזים Antec, רשת הקונסולות GameStation, חנות השכרת משחקי ה-PS3 חברת Game2Rent וחברת Xionite אשר הציגה מגוון מוצרים וביניהם מוצרי Roccat.

תמונות מהאירוע (ליחצו להגדלה): 

מסיבת הרשת באירוע, הבמה המרכזית ומסכי הענק

 

המעודדים ביציע הצופים

משחק גמר גביע המדינה בליגת ESL

קבוצת Elementals זוכה בגביע המדינה

טקס חלוקת המדליות: יוסי רובין אלוף ישראל בפיפ"א

הזוכה במקום הראשון בתחרות המודינג (סיכום באתר IOPANEL)

כ-1,000 תמונות נוספות מחכות לכם בגלרייה המיוחדת שהוקמה לאירוע בקבוצת Vgames ב-FaceBook, ליחצו כאן (גלרייה 1)!

גלרייה 2, גלרייה 3, גלרייה 4, גלרייה 5, גלרייה 6

אנו רוצים לנצל במה זאת ולהודות לכל צוות אתר Vgames אשר פעל ימים ולילות על מנת להוציא לפועל את אירוע המשחקים, וביניהם עמוס זכות, שלומי עמיחי, אולג , אפי, אלון, איתמר, מיכאל, בר, מריאל, ארתיום, שקד, ניתאי, אבישי ועוד עשרות חברי צוות שטרחו ועמלו ובזכותם האירוע לא היה נראה כפי שהיה. אנו רוצים גם להודות לאיש מקסים ונפלא בשם שוני מאתר IOPANEL שניהל(ו) את תחרויות האובר קלוקינג והמודינג, ולהודות לחברת היח"ץ שמאי גולן ויערית על חשיפה מדהימה שניתנה לאירוע.

באותה הדמנות אנו רוצים להודות לעיריית הוד השרון ומחלקת התרבות והאירועים על היוזמה להקמת האירוע, וליווי הפקת האירוע בצורה הטובה ביותר. תודות אישיות וחמות במיוחד הולכות לחי אדיב, ראש עיריית הוד השרון. רפי סער מנכ"ל העירייה, נדב דואני חבר מועצת העיר, אביבה גוטרמן סגנית ראש העיר, רון, תמי, אבי, נפתלי, אורנה, אלון, גדי, נתי, יגאל ורמי מאולם הספורט, ינאי מחטיבת עתידים, איתי וכל הבנות המקסימות של דוברות עיריית הוד השרון.

ואי אפשר לסכם את האירוע בלי להודות ראשית כל לכל השחקנים והקבוצות אשר הגיעו להשתתף באירוע, ושמרו על הרמה הספורטיבית והתחרותית הגבוהה ביותר. תודה רבה לכל הצופים והמעודדים שבאו לעשות שמח ולתמוך בקבוצות / שחקנים אותם עודדו, ותודה רבה לכל תושבי הוד השרון אשר לקחו חלק באירוע ועזרו להפוך אותו לאירוע המוצלח אשר הוא היה - וללא ספק הראו כי הוד השרון בכיוון הנכון להיות עיר הגיימינג הישראלית.

נפגש באירוע הבא...

שלכם, צוות Vgames

 

רשימת כל הזוכים בטורנירים שנערכו באירוע:

מוקדמות אליפות העולם IeSF

טורניר פיפ"א

  1. מקום ראשון: יוסי רובין (זכה בכרטיס טיסה + מלון + זכות לייצג את ישראל באליפות העולם של ה-IeSF בפיפ"א בדרום קוריאה מתנת ההתאחדות לספורט אלקטרוני בישראל ה-IeSA, בנוסף למעבד Intel Core i5-760 2.8GHz בשווי 1,000 ש"ח מתנת אינטל)
  2. מקום שני: חזי גנגינה (זכה במעבד Intel Core i3-550 3.20GHz בשווי 900 ש"ח מתנת אינטל)
  3. מקום שלישי: אושרי שם טוב (זכה בלוח אם Media מסדרת BOXDH55HC בשווי 550 ש"ח מתנת אינטל)

טורניר WC3

  1. מקום ראשון: גיא דניס (זכה בכרטיס טיסה + מלון + זכות לייצג את ישראל באליפות העולם של ה-IeSF ב-WC3 בדרום קוריאה מתנת ההתאחדות לספורט אלקטרוני בישראל ה-IeSA, בנוסף למעבד Intel Core i5-760 2.8GHz בשווי 1,000 ש"ח מתנת אינטל)
  2. מקום שני: אופיר בן-אורי (זכה במעבד Intel Core i3-550 3.20GHz בשווי 900 ש"ח מתנת אינטל)
  3. מקום שלישי: גיא זיסמן (זכה בלוח אם Media מסדרת BOXDH55HC בשווי 550 ש"ח מתנת אינטל)

גמר גביע המדינה בליגת המשחקים הישראלית ESL

גביע CS 1.6

  1. מקום ראשון: קבוצת  eSrael (זכו ב-1,000 ש"ח בחסות ליגת ESL ישראל ואתר Vgames)
  2. מקום שני: קבוצת dge (זכו ב-500 ש"ח בחסות ליגת ESL ישראל ואתר Vgames)

גביע CS:S

  1. מקום ראשון: קבוצת eSrael (זכו ב-1,000 ש"ח בחסות ליגת ESL ישראל ואתר Vgames)
  2. מקום שני: קבוצת  diliGence  (זכו ב-500 ש"ח בחסות ליגת ESL ישראל ואתר Vgames)

גביע COD

  1. מקום ראשון: קבוצת ELEmentals (זכו ב-1,000 ש"ח בחסות ליגת ESL ישראל ואתר Vgames)
  2. מקום שני: קבוצת diliGence (זכו ב-500 ש"ח בחסות ליגת ESL ישראל ואתר Vgames)

גביע TF2

  1. מקום ראשון: קבוצת Team Dardasim (זכו ב-1,000 ש"ח בחסות ליגת ESL ישראל ואתר Vgames)
  2. מקום שני: קבוצת PENTIA (זכו ב-500 ש"ח בחסות ליגת ESL ישראל ואתר Vgames)

טורנירים מסיבת הרשת

טורניר CS 1.6

  1. מקום ראשון: קבוצת x3qution (זכו ב-2,000 ש"ח)
  2. מקום שני: קבוצת ELEmentals (זכו ב-1,500 ש"ח)
  3. מקום שלישי: קבוצת eSrael (זכו ב-1,000 ש"ח)

טורניר CS:S

  1. מקום ראשון: קבוצת eSrael (זכו ב-1,500 ש"ח)
  2. מקום שני: קבוצת invaderZ (זכו ב-1000 ש"ח)
  3. מקום שלישי: קבוצת diliGence (זכו ב-750 ש"ח)

טורניר COD MW2 לא הסתיים באירוע עקב בעיות עם קו האינטרנט במקום, ויתקיים באון ליין (סך הפרסים עומד על 2,250 ש"ח ויוגדל ל-3,000 ש"ח).

טורנירים יחידים PC

טורניר TMN

  1. מקום ראשון: גיא חגיא (זכה ב-300 ש"ח)
  2. מקום שני: שמעון שטיילמן (זכה ב-200 ש"ח)
  3. מקום שלישי: אלכס משרסקי (זכה ב-100 ש"ח)

טורניר CS 1.6

  1. מקום ראשון: רון ביתשו (זכה ב-300 ש"ח)
  2. מקום שני: אלירן נוריאל (זכה ב-200 ש"ח)
  3. מקום שלישי: דוריאל איפרגן (זכה ב-100 ש"ח)

טורניר GTA

  1. מקום ראשון: תומר בן דורי (זכה ב-300 ש"ח)
  2. מקום שני: תומר הרוש (זכה ב-200 ש"ח)
  3. מקום שלישי: מתבקש ליצור עימנו קשר במייל: [email protected] (זכה ב-100 ש"ח)

טורנירים יחידים קונסולות

טורניר PES מקצה א'

  1. מקום ראשון: ליעד סלחי (זכה ב-300 ש"ח)
  2. מקום שני: גיא פפיס (זכה ב-200 ש"ח)
  3. מקום שלישי: שון מידלש (זכה ב-100 ש"ח)

טורניר PES מקצה ב'

  1. מקום ראשון: גל ניסן (זכה ב-300 ש"ח)
  2. מקום שני: גל שמואל (זכה ב-200 ש"ח)
  3. מקום שלישי: עמית סלע (זכה ב-100 ש"ח)

טורניר טקן

  1. מקום ראשון: אמיר ענתבי (זכה ב-300 ש"ח)
  2. מקום שני: מייקל בוסטני (זכה ב-200 ש"ח)
  3. מקום שלישי: אופק אורן (זכה ב-100 ש"ח)

טורניר סמקדאון

  1. מקום ראשון: דור שטיינמן (זכה ב-300 ש"ח)
  2. מקום שני: לירן הדסי (זכה ב-200 ש"ח)
  3. מקום שלישי: מתבקש ליצור עימנו קשר במייל: [email protected] (זכה ב-100 ש"ח)

כל הזוכים מתבקשים ליצור קשר במייל עם שלומי לצורך קבלת הפרסים הכספיים: [email protected]

תחרויות מודינג ואובר קלוקינג

תחרות מודינג (ייפוי מחשב)

  1. מקום ראשון: נתנאל BambaCore (זכה במעבד Intel Core i7-875k 2.93GHz ולוח אם Extreme מסדרת BOXDP55KG בשווי 1,740 ש"ח מתנת אינטל)
  2. מקום שני: אריאל ARKADUR (זכה במעבד Intel Core i5-760 2.8GHz בשווי 1,000 ש"ח מתנת אינטל)
  3. מקום שלישי: ורד לוי (זכתה בלוח אם Extreme מסדרת BOXDP55KG בשווי 1,000 ש"ח מתנת אינטל)

תחרות אובר קלוקינג (שיפור ביצועים)

  1. מקום ראשון: אליאור ז'נו THE BYTER (זכה במעבד Intel Core i7 Extreme-980x 3.3GHz בשווי 5,500 ש"ח מתנת אינטל)
  2. מקום שני: רומן מרוצ'ניק  PROTEOUS (זכה במעבד Intel Core i7-875k 2.93GHz בשווי 1,749 ש"ח מתנת אינטל)
  3. מקום שלישי: מיכאל קוסניקוב HBK (זכה במעבד Intel Core i5-760 2.8GHz בשווי 1,150 ש"ח מתנת אינטל)

סיכום תחרויות האוברקלוקינג והמודינג שנערכה ע"י IOPANEL ובחסות אינטל, כולל תמונות מדליקות ניתן למצוא באתר IOPPANEL בכתבת הסיכום.

 בהגרלה שערכה חברת Xionite זכו השחקנים הבאים במוצרים הבאים:

  • דוד יצחקי זכה ב-ROCCAT APURI
  • עומר מורן זכה ב-ROCCAT KOVA
  • אבי ניניו זכה ב-ROCCAT TAITO
  • שלו אברהם זכה במקלדת מיני בלוטות'

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:53 30.08.2010 | ראשון! היה טוב.. ראשון! היה טוב.. (אורח)

    כה היה אחד הטובים..

  2. 2

    21:53 30.08.2010 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    נשמע ממש נחמד, כל הכבוד על האירוע, והצלחה בפעם הבאה = ).

  3. 3

    22:11 30.08.2010 | ITAYBRON ITAYBRON

    היה נחמד הרוב היה קאז'אול אבל זה בסדר אני מניח

  4. 4

    22:24 30.08.2010 | forzew forzew

    לשחק על כיסא פלסטיק ומחשב נייד זה ליגה, הרגשתי dignitas

  5. 5

    22:26 30.08.2010 | Freak Freak

    כמובן אני הוא תומר הרוש :)

  6. 6

    22:44 30.08.2010 | Jiddu Jiddu

    יואו!
    כמה צילמו אותי!!!

  7. 7

    22:50 30.08.2010 | YaWancker!@# YaWancker!@#

    מה עם BF???????

  8. 8

    22:51 30.08.2010 | n3xus n3xus

    פיהה איזה השקעה

  9. 9

    22:54 30.08.2010 | GlobEX GlobEX

    איפה עוד 500 תמונות? אין פה תמונות מהתחרות WC3 את הזוכים של WC3 על הבמה וכו

  10. 10

    23:02 30.08.2010 | MATANWX@HOTMAIL. MATANWX@HOTMAIL.

    nice

  11. 11

    23:06 30.08.2010 | j j (אורח)

    שנה הבאה כנס הארדקור!

  12. 12

    23:12 30.08.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    אין עליכם ויגיימס!
    היה ממש כיף!
    מקווה לבוא גם בפעם הבאה!

  13. 13

    23:27 30.08.2010 | 123 123 (אורח)

    about time some god damn pictures

  14. 14

    23:29 30.08.2010 | ITAYBRON ITAYBRON

    יא אללה 700 תמונות ואני לא באחת מהם

  15. 15

    00:28 31.08.2010 | freaku freaku

    היה מעולה! מחכה ללאן הבא =)

  16. 16

    00:49 31.08.2010 | instiNcs instiNcs

    איזה תמונותתת יאללהה מקס@@@

  17. 17

    01:02 31.08.2010 | GlobEX GlobEX

    @14 איפה מצאתה שם 700? יש 500

  18. 18

    01:52 31.08.2010 | 56 56 (אורח)

    רציתי לבוא אבל היו לי בעיות בטן D:

  19. 19

    01:57 31.08.2010 | מני מני (אורח)

    לא רוצה להעליב, אבל היה ממש עלוב!
    הגעתי ב19:30, בסיבוב קצר של חמש דקות ראיתי כל מה שיש ליראות.
    לצערי, נרשמתי להגרלות, אמרו לי ההגרלות יהיו ב 20:00-20:15, אמרתי, נחכה....
    בסוף מרחו את זה לאחרי לעשר.... כשהרכבת האחרונה בחזרה לתל אביב היא ב21:20. ההגרלות בטח היו באיזה 23:00 לא יודע מתי (ודווקא ניראה לי מילאתי את כל השאלות נכון)... בזבוז זמן.

  20. 20

    08:06 31.08.2010 | אני אני אני אני (אורח)

    איזה חנונים אלוהים!

  21. 21

    08:23 31.08.2010 | Noyky_x Noyky_x

    20, המוגבלות דפקה לך תמוח אני רואה

  22. 22

    08:54 31.08.2010 | Shpitz789 Shpitz789

    אני הגעתי מההתחלה ואם אתה לא משתתף אז זה חרא דבר אבל PC גיימס מכרו משחקים וסריאלים במחירים מזה זולים אבל ממש זולים אז יצאתי מורווח

  23. 23

    08:59 31.08.2010 | אני אני אני אני (אורח)

    21- זה גם בטח הפרופיל הצבאי שלך- רגע דופקים בדלת, אה זה אמא ש'ך.
    מה לעשות שבתמונות אתם נראים חנונים....

  24. 24

    09:30 31.08.2010 | zloof1 zloof1

    תיסלם בן זונה של אירועע

  25. 25

    10:23 31.08.2010 | talbarda talbarda

    תודה רבה לכם VGAMES,
    היה אירוע מדהים!!!

  26. 26

    10:45 31.08.2010 | Dodge1 Dodge1

    היה אירוע ברמה, מקווה שגם שנה הבאה יהיה משהו בסגנון.

  27. 27

    11:47 31.08.2010 | בדואי בדואי (אורח)

    סליחה שלא הייתי,
    הגמל היה במוסך

  28. 28

    14:30 31.08.2010 | m3rc1ful m3rc1ful (אורח)

    איזה באסה להיות בן 30. עבודה, פרנסה, בקושי מספיק לשבת 4 שעות בשבוע על סטארקרפט, שלא לדבר על להגיע לאירוע מושקע כזה...
    תמשיכו ככה ויגיימס, אוהבים אתכם.

  29. 29

    19:04 31.08.2010 | My_T My_T

    היחידים שבאמת נהנו היו תושבי הוד השרון ומשתתפי התחרויות,
    אני באתי מהצפון ותכננתי להיות שם 5 שעות לפחות והלכתי אחרי שעתיים וחצי.
    המחשבים הפתוחים לכולם לא הריצו שום משחק חוץ מ-TMN וכמה בודדים שהריצו CS, פשוט עצוב.
    כל מי שלא היה באירוע, אני ממש ממליץ לבדוק אם יש טורוניר שמעניין אותכם שם, אחרת אין לכם מה לעשות שם.

  30. 30

    22:24 31.08.2010 | RuBiNaLDo RuBiNaLDo

    אי אפשר היה לעשות את זה במקום טוב יותר.
    הייתה אווירה מטורפת של גיימינג... העובדה שהיו יציעים והיה ניתן לצפות במשחקים מהיציע תרמה המון המון לאווירה של גיימינג. זה משהו שראיתי רק בחו"ל וגם לא בכל המקומות. ממש כל הכבוד על זה.
    הטורנירים היו טובים מאוד! עדיין היה מקום לשיפור לפחות אצלי בפיפא, אבל בסה"כ האנשים שעסקו בדבר היו רציניים מאוד.

    תודה רבה לויגיימס והוד השרון על הכל!

  31. 31

    23:28 31.08.2010 | יעקב יעקב (אורח)

    28 צודק,
    יש משפחה עבודה אין מקום למחשב,
    תשחקו בשבילנו

  32. 32

    14:20 01.09.2010 | יותם יותם (אורח)

    זה ניראה כאילו יש מלא ערסים.

  33. 33

    00:47 03.09.2010 | zxc zxc (אורח)

    NICE I LIKE!

  34. 34

    17:10 04.09.2010 | BaDNicK BaDNicK

    ממש הרבה כסף ויגימס הוציאו נראלי הם מרוששים עכישו D:

  35. 35

    16:00 05.09.2010 | הנמע הנמע (אורח)

    התכוונת לעכביש?

  36. 36

    16:37 25.09.2010 | ד ד (אורח)

    ערסים...

  37. 37

       | פורסם ע"י