הרשמה

שמועה: ה-PS3 פוצח

האם הקונסולה הכי עמידה לפריצות בהיסטוריה מרימה דגל לבן?
ad banner
ad banner

קונסולת ה-PS3 הצליחה לעמוד בפני נסיונות פריצה ארבע שנים, עניין די חסר תקדים בתחום, אבל, על פי ידיעות בלתי מאוששות, יכול להיות שהמלחמה עומדת להסתיים לטובת ההאקרים (ולעבור לסוג חדש של מאבק, בין סוני לבין אלה שינסו למכור את טכנולוגיית הפריצה).

לפנ מספר חודשים זה היה Geohot, האקר צעיר שהצליח לפרוץ את המערכת חלקית, וגרם לסוני להגיב בצעד השנוי במחלוקת של הסרת תמיכת הקונסולה בלינוקס. עכשיו, אם להאמין לפרסומים, מדובר בפריצה מלאה שמאפשרת להוריד משחקים מלאים אל דיסק קשיח או זכרון פלאש חיצוני, ולהפעיל אותם משם בלי אפילו צורך בצורב בלו-ריי יקר.

מנגנון הפריצה מורכב לכאורה מפלאג USB ותוכנה, שמאפשרים בלחיצה על כפתור ההפעלה + Eject להיכנס למצב ניהול קבצים. לפי הידיעה ביורוגיימר, חנויות שמוכרות שבבי פריצה קיבלו, כמה מסתורי, חבילות אנונימיות מהונג-קונג שהכילו את טכנולוגיית הפריצה, ואחת מהן אף העלתה סרטון הדגמה לרשת:

ad banner

 מזויף או אמיתי, והתגובה של סוני - נדע עוד בימים הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:16 20.08.2010 | BigMan BigMan (אורח)

    הגיע הזמן...

  2. 2

    12:24 20.08.2010 | אבגדה אבגדה (אורח)

    בשעה טובה..

  3. 3

    12:29 20.08.2010 | יששששש יששששש (אורח)

    הלוואי שזזה נכון נמאס לי לקנות משחקים ב200 שקל אם זה נכון אפילו לא יהיה יותר את הויכוח על מה יותר שווה אקס בוקס360 או סוני 3

  4. 4

    12:30 20.08.2010 | -fef -fef (אורח)

    מתי השבב יצא בדיל אקסטרים?

  5. 5

    12:30 20.08.2010 | shalom_23 shalom_23

    מאוד מקווה שזה בלוף
    שלא יפרצו לעולם

  6. 6

    12:34 20.08.2010 | Aldor Aldor

    מה הגיע הזמן מה?! למה אנשים כאלה דפוקים מה הדחף שלכם שיפרצו את הPS3??? רק כל הXBOX FANBOYS האלה כל כך מאושרים שגם לPS3 יש עכשיו פריצה וירד הערך שלו ליד הXBOX כשלPS3 היה יתרון ענק בקטע הזה.. רק בגלל הפריצות שלכם עולים המחירים וההגנות מה אתם מאושרים שפורצים דברים קיבינימט?! הבורות של אנשים פה מטומטמת

  7. 7

    12:40 20.08.2010 | אלון אלון (אורח)

    בין עם זה בלוף או לא בלוף התגובה של סוני תיהיה מהירה ויעילה עידכון אחד ואין יותר דעגות הם ישתמשו בכל המשאבים שלהם בכדי לעצור את כי רוב ההכנסות שלם הם מהמשחקים!

  8. 8

    12:41 20.08.2010 | שחר שחר (אורח)

    3, אתה צודק בהחלט.
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL

    עדיין Xbox 360 שולט!

  9. 9

    12:47 20.08.2010 | מדינה של קמצנים מדינה של קמצנים (אורח)

    רק בישראל כל כך שמחים שמישהו מצליח לעבור על החוק ולעשות קומבינה
    איזה מדינה מסריחה עם אנשים מסריחים שרק מחכים להזדמנות לקחת משהו בחינם כמו אפסים

  10. 10

    13:05 20.08.2010 | omer8787 omer8787

    3 כול כך צודק....
    הגיע הזמן קניתי לפני חודשיים כבר חודש הוא יושב בבית ולא משחק בו...
    רק רואה סרטים ודמאוים :P

  11. 11

    13:07 20.08.2010 | אני לא מגיב בדרך כלל אני לא מגיב בדרך כלל (אורח)

    תגובה מספר 9 היא בהחלט הכי מטומטמת שראיתי מזה הרבה זמן.

  12. 12

    13:11 20.08.2010 | tomer1114 tomer1114 (אורח)

    6 ו9 צודקים בכל מילה אני מאוד מקווה שלא יפרצו את הPS3 כי רק ביגלל זה קניתי את הקונסולה ולגבי האקרים שיעצרו אותםם זה פשע מה שכן סוני תמיד מנצחת בסופו של דבר ואים הם יצליחו ליפרוץ לאחר 4 שנים אז תחשבו מה יקרה ב PS4 כל הטעויות בPS3 יתוקנו בPS4 אז יש סיבה להיות אופטימים ומי שחושב שאני פראייר שיקבר הוא והאקס בוקס המזוין שלא סתם קונסולה שלא שווה את מה שמשקיעים!!!

  13. 13

    13:19 20.08.2010 | PS PS (אורח)

    אני לא מבין את הקטע של כל הבכיינים האלה מה אכפת לכם שיפרצו?! אתם תמשיכו להוציא על כל משחק 400 שקל ואנחנו נהנה בחינם. זה לא פוגע בכם בשום צורה שפרצו את הקונסולה תמישכו להתלהב שיש לכם כסף וכולנו נהנה באותה מידה

  14. 14

    13:23 20.08.2010 | matan1000 matan1000

    מי שבאמת אוהב גימינגוקנה את האקס בוקס אז הוא לא גיימר.א5בל הקונסולה לא פרוצה זה דבר אחר... יאללה כולם בוכים שכל משחק 200 שקל.אז אאין מה לעשות.זה עדיף מכל משחק 400 שקל... אף פעם לא הייתה לי קונסולה פרוצה ואף פעם אני לא מתכוונן לעשות זאת... חח מדינה של קמצנים עד שזה פשוט עצוב...

  15. 15

    13:27 20.08.2010 | מילקי שלוש מילקי שלוש (אורח)

    מסכים מאוד אם 9 רק אצלנו 99% מהאנשים מורדים משחקים
    אתם צריכים להבין שהם כולם היו קונים משחקים, למפתחים יהיה יותר תקציב. המפתחים של המשחקים עובדים קשה על המשחקים האלו ואתם מורדים אותם. גם המחירים לא כל-כך יקרים.
    אבל לא משנה מה אתם תמשיכו להוריד משחקים

  16. 16

    13:31 20.08.2010 | JitoN JitoN

    כשהיהיו במדינה של הקמצנים מחירים כמו בחול נקנה

  17. 17

    13:32 20.08.2010 | גיימר בלי משחקים גיימר בלי משחקים

    אם אני לא טועה אז כמו באקסבוקס לא יהיה אפשר לשחק ברשת אם זה פרוץ נכון? אינלי אקסבוקס והבנתי מחברים שלי שאם אתה משחק בLIVE עם פרוץ אז ישלחו לך באן או משו.... אז בטח יעשו אתזה גם בPS3

  18. 18

    13:46 20.08.2010 | matan1000 matan1000

    ל16 מה אתה רוצה 60 שקל משחק חדש?

  19. 19

    13:47 20.08.2010 | elronx elronx

    יאללה תפרצו כבררר
    פחדתי שבחיים לא יצליחו...

  20. 20

    13:47 20.08.2010 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    במידה וזה יהיה נכון מכירות ה-PS3 יהיו גבוהות יותר מ-XBOX 360
    במיוחד בארץ ש90 % קנו XBOX בגלל הפריצה

  21. 21

    13:49 20.08.2010 | אפיפית אפיפית

    9 צודק. מדינה של קמצנים, בארצות הברית למשל אחוז האנשים שהXBOX שלהם פרוץ נמוך. אצלנו כל אחד יש לו אקסבוקס פרוץ.
    למרות שיש כמה צדיקים בסדום....

  22. 22

    13:51 20.08.2010 | ffd ffd (אורח)

    ל-18 כן!!

  23. 23

    13:51 20.08.2010 | shay_cv shay_cv

    אני מחכה תגובה רשמית של סוני, לא האמנתי ל"גוסט" וגם לכל אלה שהיו לפניו.
    וזה לא עומד להשתנות, וכל אלה ששמחים, זה מראה את הפרצוף האמתי של הישראלים שיודעים לקבל דברים טובים רק אם הם בחינם או מגיעים עם פרוטקציות.

  24. 24

    13:55 20.08.2010 | DareDevil DareDevil

    אני מקווה שזה זיוף.

  25. 25

    14:11 20.08.2010 | יאי :D יאי :D (אורח)

    סוף סוף

  26. 26

    14:31 20.08.2010 | יותם הוכמן יותם הוכמן (אורח)

    יש בעיה, הפריצה מאוד יקרה...
    170$!!!

  27. 27

    14:35 20.08.2010 | lolerk53 lolerk53

    13:
    הרמה של המשחקים נפגעת...
    פחות אקסקלוסיביים.
    זה פוגע אפילו באלה שפורצים.

    ו16:
    ואו זו התגובה הכי מטומטמת שראיתי שמישהו היה באמת רציני איתה.
    לקנות מחו"ל?
    לקנות מSTEAM למחשב?
    אתרים כמו PCGAMES?
    -_-

  28. 28

    14:36 20.08.2010 | roi.g roi.g

    דבר ראשון אתם באמת מפגרים שאומרים שהגיע הזמן.
    אם זה נכון באמת ה PS3 יהפוך ל"מלוכלך" וחבל :[
    אני מקווה שהוא לא יהפוך לממלכת הפרוצים כמו ב PS2
    ו ALDOR ואמרתה ש ה XBOX כשל ודרך אגב הוא הכי נמכר בעולם. מדדו את זה לפי ארצות הברית ושם בקושי ויש פרוצים כי גם זה לא חוקי וםג פשוט לא עושים את זה -_-
    ואם זה אמיתי לא ניראה לי שזה ישנה באמריקה כל כך. אבל בארץ ועד איךךךך

  29. 29

    14:52 20.08.2010 | אייה אייה (אורח)

    לא הבנתי כל כך מה הוא עשה עדיין הוא דיסק אמיתי של god of war 3 למה שלא ישים דיסק צרוב???? שמישהו יסביר בבקשה

  30. 30

    14:52 20.08.2010 | l l (אורח)

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!

    איזה באסה! מדינה מסריחה!
    "כן איזה כיף!" מטומטמים! אתם ילדים קטנים שלא מבינים בכלל מה זה אומר... מפגרים

  31. 31

    14:55 20.08.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    חחחחחחחח מחשב זה הכי טוב!
    אולי אתם נהנים לקנות משחקים ב200-300 ש"ח אבל אני לא!
    אני קונה תמיד במבצעים בסטים ב100 ופחות או שמוריד (פריצות ופיראטיות זה ממש קל וכמעט חסר סיכון בPC!)

  32. 32

    14:55 20.08.2010 | ET2k ET2k

    אני הבנתי שמדובר בקונסולת דיבאג בכלל שאין עליה את אותן הגנות שיש על קונסולה רגילה...

    !!!

  33. 33

    14:57 20.08.2010 | matan1000 matan1000

    30 צודק

  34. 34

    15:07 20.08.2010 | היי היי (אורח)

    גם אני חושב ש30 צודק אם כולם יפרצו ויצרבו משחקים החברות יפשטו רגל ea ubisoft sega rockstar actsivion וחבל כי אז לא יהיו משחקים לשחק בהם ועוד פעם חבל ואז נצטרך לשחק בקוסולות מדורות קודמים ועוד פעם וחבל תחשבו קצת לחברות לא יהיה כסף ליצור משחקים ועוד פעם וחבל!!!

  35. 35

    15:13 20.08.2010 | נועם נועם (אורח)

    בתור מישהו שיש לו פלייסטיישן 3 בסלון
    ופלייסטיישן 3 בחדר
    ואקסבוקס 360 בחדר
    פריצות זה נחמד וזה עבד טוב בתקופת הפלייסטיישן 2
    אבל תמיד יש משחקים שממש בא לך לקנות.
    דגש על לקנות לא להוריד.
    מי שמתבכיין על המחירים בארץ שיעשה כמוני וייקנה מחו"ל
    או יזמין או כל דרך אחרת.
    לי יהיה כוח להוריד עכשיו משחקים לפלייסטיישן של עד 25 ג'יגה?

  36. 36

    15:16 20.08.2010 | EazyEMan EazyEMan

    איזה בכיינים.... לכו תקנו משחקים ב 500 שקל אנחנו נוריד זה הכול תאמינו לי לא יקרה כלום (ל-PC יוציאו אקסקלוסיבים עכשיו!!!! נצחנו!!!! חחח)

  37. 37

    15:16 20.08.2010 | D.O.R D.O.R

    סופסוף... למרות שאת כול המשחקים שלי אני קונה מקורי.

  38. 38

    15:18 20.08.2010 | The Hardcore Icon The Hardcore Icon (אורח)

    לALDOR
    בגלל זה משחקים לסוני עולים 400 ש"ח?

  39. 39

    15:31 20.08.2010 | DK1995 DK1995 (אורח)

    הפיראטים לא ניצחו...
    סוני זימברה אותם
    4 שנים של כישלון שלהם זה הפסד במערכה גם אם עכשיו הם יפרצו
    מצד שני ה-PS3 נכשלה קשות במחירות...

  40. 40

    15:34 20.08.2010 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    בכל מקרה כונן שצורב בלו ריי עולה כמו PS חדש ויותר..
    וכל דיסק בלו ריי עולה 100 שקלים.
    צריבה לוקחת בסביבות ה5 שעות ואם קורה משו באמצע הלכו כל ה100 (ב5 שעות יש סיכון גבוה שיקרה משו).
    בסופו של דבר יוצא שלוקח הרבה יותר זמן והרבה יותר כסף לצרוב.

  41. 41

    15:47 20.08.2010 | כע כע (אורח)

    ישן ... כל הכבוד לג'ורג'

  42. 42

    15:49 20.08.2010 | מבין מבין (אורח)

    ככל שיתרבו ההורדות והפריצות זה רק יגדיל את כמות ההגנות שהחברות ישימו על קונסולות ומשחקים וכך גם יעלה המחיר של אותם אובייקטים מפני שערך הפיתוח שלהם עלה לחברה יותר בעיקר מפני שהחברה צריכה להעסיק צוות שיפתח אמצעי הגנה וצוות נוסף אמנם קטן יותר שיבחן את אותם אמצעים כך שהמחיר יעלה ויעלה.
    ובסוף יקרה הדבר הבא: כל משחק ניתן יהיה להתקין רק פעם אחת ותיהיה חובה להירשם באתר של החבה בתור הבעלים שלו על ידי הוכחות כמו קבלות קנייה שכמובן שהתשלום עליהן נעשה בכרטיס אשראי והוכחות מול המידע אצל חנות המשחקים שבה נרכש המשחק על מנת לשחק. ושלא לדבר בכלל על העובדה שכל פעם שנרצה להפעיל את המשחק יהיה צריך להכניס פרטים אישיים וססמאות סודיות שהחברה של המשחקים אישרה ויודעת עליהם ולאחר הכנסת כל הפרטים יהיה צריך להמתין לאישור ממחשב הניתור של החברה שרק לאחר קבלתו יעלה המשחק.
    וזו עוד רק ההשערה האופטימית!
    לפי הפסימית נצטרך גם להזדהות בעזרת מתן דגימות DNA טביעות אצבע קול ווידאו ולא רק זה......
    אני יעצור עכשיו כדי לא לייאש את אלו שבאמת אכפת להם מעצמם ומאחרים.
    וירשום גם משהו אופטימי שלא קשור- אם ההורדות הלא חוקיות הפריצות ושאר הדברים הללו יפסיקו, חברות המשחקים יוכלו להקצות הרבה!!! יותר משאבים לפיתוח המשחקים והקונסולות. אז כאשר אטומי המוח מבולבלי החושים קצרי המחשבה שגונבים יפסיקו לעשות זאת תיהיה הפריחה הגדולה ביותר בעולם המשחקים והקונסולות.
    ואם הם לא יחדלו ממעשיהם אז להשיג משחק ולשחק בו יהיה יותר קשה מלקבל את הסיווג הביטחוני הגבוה ביותר של כל המדינות בעולם כאשר כל מדינה שבה מנסים לקבל את אותו סיווג ביטחוני חושדת שאתה מרגל למען מדינת אוייב.

    טוב אז סתם למען הפרוטוקול:
    :-)

  43. 43

    16:01 20.08.2010 | בן בן (אורח)

    סוף סוף לא להוציא 420 שקל על כל משחק באמת הגיע הזמן...

  44. 44

    16:05 20.08.2010 | eliya45 eliya45

    ל3: גם אם לPS3 תהיה ***** הוא לא משתווה X360

  45. 45

    16:10 20.08.2010 | סנטה סנטה (אורח)

    הוו הוו הוו חג מולד שמח

  46. 46

    16:11 20.08.2010 | eliya45 eliya45

    17 X360 מי אמר לך שאי אפשר לשחק באונליין לאקסבוקס פרוץ?
    אני אושה את זה כבר שנתיים ולא קיבלתי תאן

  47. 47

    16:22 20.08.2010 | BigMan BigMan (אורח)

    גם לפליסטיישן מגיע שיפרצו אותו... (באסה אם זה יפגע בשחקנים))

  48. 48

    16:30 20.08.2010 | CrazyDealer CrazyDealer

    חחחחח גם אם כל ישראל יהיו פרוצים זה ממש מזיז לחברות הענק הללו

    ישראל אפילו לא אחוז במכירות שלהם
    ככה שגם אם כולנו ניהיה פרוצים זה בכלל לא יזיז לחברות

    אז תעשו טובה ותפסיקו להגיד אם כולנו נפרוץ הם יפשטו רגל

  49. 49

    16:33 20.08.2010 | אפיפית אפיפית

    36- וווווווואווווווווווווו יוצאים למחשב 3 משחקי אסטרטגיה אקסלוסיביםםםםם!!!! ווווווואוווווווווווווווווווווו באמת ניצחתם.

    טיפש.

    40- זה לא עובד ככה, הפריצה היא עם הUSB ככה שלא צריך לצרוב. רק להוריד.

    והפריצה הזאתי עדיין לא אושרה

  50. 50

    16:36 20.08.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    49 לפחות זה 3 משחקי טובים במקום 10 משחקים גרועים :)

  51. 51

    16:37 20.08.2010 | menas menas

    זה ללא ספק עצוב,אבל זה ממש לא יהיה מושלם.

    אולי בשביל XBOX צריכים להוריד 4GB,ובשביל מחשב 7-12 GB ובשביל אייפון כמה מגות בודדות אבל אנחנו מדברים פה על שרתי ענק שצריכים לספק לנגיד 3 מיליון פרוצים הורדה מהירה בשביל להוריד משחק במהירות גדולה.

    סוני תעלה מהר על שרת כזה ותטפל בו,מה גם שאני מאמין ששרת כזה לא יהיה כדאי כספית.

    אני מאמין שהורדת המשחקים תיקח כ"כ הרבה זמן וכסף כך שכבר יהיה יותר משתלם לקנות את המשחק ב200 ש"ח וזהו.

  52. 52

    16:38 20.08.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    34 א. אתה חי בסרט
    ב. זה טוב שחברות האלה יפשטו את הרגל :) ככה אולי נלמד להעריך משחקים טובים באמת ולא עוד מותגים מפגרים כמו COD

  53. 53

    16:39 20.08.2010 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    איזה יפי נפש יש בכתבה הזו
    אני בטוח שחלק גדול מהמשתמשים שאומרים שהם לא יפרצו יפרצו בסופו של דבר את ה-PS3
    חח אגב סוף סוף VGAMES יבקרו משחקי PS3
    עד עכשיו הם ביקרו כמעט רק משחקי XBOX וPSP רק בגלל שאפשר להוריד משחקים בחינם

  54. 54

    16:50 20.08.2010 | למה?!!! למה?!!! (אורח)

    למה אתם רוצים לקנות משחקים ב200 שקל למה אתם רוצים לנישאר פראיירים מה כואב לכם שפרצו אותו מה על הזין שלי שהמחירים שלו עכשיו השתנו אני כבר קניתי סוני מה אכפת לי מהאנשים האחרים בעולם?!!?!!

  55. 55

    16:51 20.08.2010 | פשש פשש (אורח)

    כמה תגובות יאללה סוני פשוט אדירה להצליח 4 שנים ללא פריצה זאת הגנה מדהימה במילה עוד שנה - יצא סוני חדש עם הגנה משופרת עוד יותר ולמי שאמר זה סוני של דיבג לא דיבג מה זה קשור סוני דיבג כולה יכול גם לקרוא צרובים ותאמת גם שלי... אני רואה סרטים צרובים בלי בעיה על הסוני.... אני מקווה שתהיה פריצה וככה אולי יורידו מחירים של משחקים זה לא הגיוני לקנות כל משחק 250 ושלא לדבר על הארץ שזה 400

  56. 56

    16:54 20.08.2010 | IceTea IceTea

    תבינו חברה, פריצה לא ממש תזיק.
    בסך הכל זה די טוב, קונים אותה, ומשחקים משחקים שלא שווה לקנות.
    ומשחקים ששווה לקנות, אז קונים.
    ד"א, בקשר לכל אלה שאומרים שזה גניבה, חינם וכל זה..
    זה לא ממש גניבה, כי זה בעצם מגויים :)

  57. 57

    17:11 20.08.2010 | ET2k ET2k

    אני קורא פה הרבה תגובות וצריך להבין שגם אם הפריצה לא תהיה כזו פשוטה, זה סיכון שסוני לא יכולה לקחת. מדברים על כך שלמשל חצי משוק הDS פרוץ, אז אפילו 1/4 או 1/5 שוק פרוץ יכול לגרום לסוני בעיות קשות מאוד.

  58. 58

    17:15 20.08.2010 | ET2k ET2k

    אני מתכוון שסוני לא יכול לקחת את הסיכון שאנשים יקנו קונסולות במחשבה מקדימה לפרוץ אותה כי בסופו של דבר היא תתחיל להפסיד על כל קונסולה כזו.

  59. 59

    17:17 20.08.2010 | !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! (אורח)

    ראשון!!!!

  60. 60

    17:18 20.08.2010 | חסוי חסוי (אורח)

    70% זיוף, כמו שהיה פעמים קודמות.
    אבל אולי לא, כי GEOHOT גילה חלק מהדרך שלו לפרוץ

  61. 61

    17:18 20.08.2010 | עומר עומר (אורח)

    56: זו תגובה גזענית ומטומטמת.
    ubisfot רק אחרי המערכת הגנה הבינה שיש רק שיטה אחת לעשות רווחים איכותיים:מולטיפלייר.
    כי זה לא משנה גם אם יהיה מולטי פרוץ, ולא משנה כמה טוב הוא יהיה.של החברות המפתחות יהיה יותר טוב.
    זה אחת הסיבות למה לACB יש מולטי גם אם הוא לא ממש נחוץ אבל תוספת נחמדה.
    מולטי זה הסיבה היחידה שנשארה לקנות משחקים(חוץ ממשחקים שאתה קונה רק כי אתה מעריך את המפתחים)

  62. 62

    17:19 20.08.2010 | Shmati Shmati

    תגידו, אתם עד כיד כך מפגרים? כמה אתם חושבים שהמכשיר הזה יעלה? זה הרי כונן קשיח עם עוד כמה דברים, אז בערך משהו כמו 400-600 ש"ח, תוסיפו לזה את המחיר של השבב עצמו שיעלה גם בערך אותו מחיר וכבר הגעתם ל1000 ש"ח שבמחיר הזה אפשר לקנות 6-5 משחקים שיספיקו לכם לשנה , חוץ מזה, תחשבו כמה זמן ייקח להוריד משחק אחד לכונן הזה, וכמה המשחקים יעלו כשהפריצה תצא לשוק, כמו כן, תצפו להרבה פחות אקסקלוסיביים והרבה פחות שירותים בגלל הפריצה.
    כמו ש9 אמר, מדינה של קמצנים.

  63. 63

    17:41 20.08.2010 | רועי רועי (אורח)

    מי שיעדיף להוציא כסף על צורב בלוריי עכשיו ולבזבז 80 שקל על דיסק בלוריי במקום לקנות משחק מקורי הוא טמבל.

    יותר משתלם לקנות משחק מקורי מאשר לצרוב בגלל שהדיסקים יקרים.

    בגלל זה אין כמו אקסבוקס, 15 שקל על דיסק וורבטים ויש לכם משחק

  64. 64

    17:46 20.08.2010 | non name non name (אורח)

    56 אתה מטומטם גניבה זו גניבה לא משנה ממי!

  65. 65

    18:01 20.08.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    56 בגלל אנשים כמוך שונאים יהודים

    62 תיקון טעות: במחיר 1000 ש"ח אפשר לקנות 4-3 משחקים שיספיקו לך לחודש וחצי, אפילו פחות

  66. 66

    18:10 20.08.2010 | אילן אילן (אורח)

    42- אתה חי בסרט,למה אתה חושב שיסכימו לתת DNA לפני שזה יקרה יקומו כל כך הרבה תביעות על פגיעה בפרטיות שהחברה תחזור בה או פשוט תפסיד את כל כספה בבית המשפט

  67. 67

    18:13 20.08.2010 | Joni-r Joni-r

    אני עם כל אלו שנגד הפריצה. זה יכול לדפוק את סוני ויהפוך את כל המשחקים החדשים לפחות טובים ומושקעים. כמה שפרצתי וקניתי צרובים לPS2 הייתי ילד קטן ולא הבנתי עכשיו אני מבין. עדיף ללא פריצה ואפשר קצת לצמצם במשחקים ולא לקנות כל אחד שיוצא ולהתלונן על כמה הם יקרים

  68. 68

    18:25 20.08.2010 | לא יודע לא יודע (אורח)

    מצד אחד אם תהיה פריצה אני ועוד הרבה יהיו שמחים מצד אחר זה יכול להזיק מאוד לסוני ולמשחקים שהיא מייצרת...

  69. 69

    18:37 20.08.2010 | D.O.R D.O.R

    long live pc

  70. 70

    19:29 20.08.2010 | Me Me (אורח)

    69 - 1

  71. 71

    20:36 20.08.2010 | tomer1114 tomer1114 (אורח)

    כל האקרים פוגעים בכולנו כולל את אלה שמעודדים פריצה לפי דעתי אים זה אמיתי כל המישחקים יעלו יותר מ400 שקל קונסולות יעלו יותר מ2500 שקל ביגלל האבטחה הכבדה
    אז תעשו טובה תיתבגרו יקמצנים
    אין אין אני נישבע כול מי שקורא לעצמו גיימר ומעודד פריצה מגיד לו שיכרתו לו יד!!

  72. 72

    20:57 20.08.2010 | זה שתורם לדיון זה שתורם לדיון (אורח)

    *מילים מילים מילים*

    כן...

  73. 73

    20:58 20.08.2010 | Chaosruler Chaosruler (אורח)

    ל62 -> זה $170.....
    הפריצה לא מנצלת את חולשת מצב הHomebrew channel של סוני (לינוקס- OtherOS)
    לא כל המשחקים ירוצו לכם (זה משתמש בDMA MODE מיוחד)
    ל57 -> כל הספריה של הDS פרוצה כבר ממזמן... כבר התקדמו מאוד מי הפלאש כארט של הR4 שאתה מחזיק (שהקבוצה מאחוריו מזמן התפטרה אז אין לו פיתוחים) לכרטיסי פריצה כגון Supercard DSTwo עם מעבדים וRAM נוסף בתוך הפריצה שהוא יותר מי הDS עצמו או כרטיסים ממש זולים עם תמיכה כמעט מושלמת כגון Acekard 2\i במערכת ההפעלה של AKAIO....
    לכל המאושרים -> יש יותר סיכוי שתקנו משחק מאשר שתקנו את הפריצה, הפריצה במחיר של 3-4 משחקים יחדיו, בגלל שכלכם ילדים קטנים שלא מבינים כמה אתם פוגעים בשוק של הקונסולה שכל ההייפ סביבה זה הCPU embedded anti piracy בעזרת ליבה נוספת למעבד השמונה-ליבתי של סוני (הסיבה שזה לקח כלכך הרבה זמן "לפרוץ" זה בגלל שהanti piracy היה ברמת החומרה, כלומר reverse engieering היה מצריך השתלת חומרה\hardmodding, משהו שלא כל בן-אדם יודע לעשות, לכן הקושי האמיתי היה פריצה בעזרת softmod או פריצת תוכנה (שתבטל את ההגנה החומרתית)

    לכל הבכיינים של "סוף כל סוף לא צריך לקנות משחקים ב400 שקל", אני בספק אם קניתם יותר מי 10 משחקים בשביל לתת את ההצהרה הזאת, אם בן-אדם מעריך משחק, אפילו משחקי Shovelware כמו ששלש תרבעי מי הספריה של הDS הם, יכולים להחזיק לו יותר מי שנה, למשחקים של PS3 יש תוכן שיכול להשאיר אתכם המון המון זמן במשחק, ואם אתם עובדים, יש לכם גם את הכסף לקנות 3-4 משחקים לחודש מינימום, אז הבעיה היא לו מחיר המשחקים, הבעיה היא שאתם שמנים קמצנים שלא יוצאים מהבית כדי לעבוד ומבקשים מההורים שלכם כמו ילדים קטנים לקנות לכם את הקונסולה והמשחקים בשבילה, ולהורים גם אין כסף כי הקונסולה עצמה בטח שמה אותם בחובות

  74. 74

    21:36 20.08.2010 | $_$ $_$ (אורח)

    3 ו 13 צודקים למי יש כוח להוציא 400 שקל כל חודש על משחק שבסוף יכול להיות מעפן מי שרוצה שיקנה משחקים

  75. 75

    21:37 20.08.2010 | 42 42 (אורח)

    אני לא חושב ככה זה מבוסס על עובדות תראה מה ה DRM עושה ומה הוא דורש ותדמיין מה יקרה בעוד כמה שנים= לחברות ימאס מהפירטיות ולא תיהיה להן ברירה אלה להשתמש בדרך האופטימית ואם הפירטיות תימשך לעבור לדרך הפסימית

    חבל אבל נכון

  76. 76

    22:34 20.08.2010 | 76 76 (אורח)

    אין מה עוד לשמוח,זו רק שמועה זו לא עובדה!

  77. 77

    23:02 20.08.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    71 חחחח כמו באיסלם?

  78. 78

    23:14 20.08.2010 | Itaibigplanet Itaibigplanet

    אני פשוט לא סובל שבוכים על מחיר המשחקים...
    משחק חדש לקונסולה עולה בארצות הברית 60 דולר ששווים 230 שקל, היום יש המון מקומות לקניית משחקים חוץ מבאג כמו PCGAMES שהמחירים שלהם הם קרובים למחירים בחו"ל.
    וכול מי שאומר שכול המשחקים עולים 400 שקל טועה 

  79. 79

    23:14 20.08.2010 | tomer1114 tomer1114

    נאמץ את זה למה לא?
    תחשוב בנאדם שקורא לעצמו גיימר אים יד אחת חחח איך הוא יוכל לשחק ???

  80. 80

    23:25 20.08.2010 | יעקב יעקב (אורח)

    חחחחח 45

  81. 81

    00:02 21.08.2010 | D.O.R D.O.R

    71 חחחח

  82. 82

    00:11 21.08.2010 | alon116 alon116

    זה היה ברור שזה יקרה, השאלה היא מתי, והגיע הזמן באמת כי אי אפשר לשלם על כל משחק 200 שקל זה יקר מידי

  83. 83

    00:18 21.08.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    78 חי בסרט אמריקאי
    ולמה נראה לך ש60$ דולר זה מחיר לגיטימי? אני זוכר ש50$ זה אמור להיות מחיר ממוצע.. לא, בעצם, זה פעם היה 40, לא?

    כנראה אתה לא מבין מה הבעיה פה

  84. 84

    00:53 21.08.2010 | Itaibigplanet Itaibigplanet

    מה לא מבין מה הבעיה פה?
    בסופו של דבר חברה צריכה רווחים ועם כול הכסף שהם משקיעים הם צריכים שבסוף יהיה להם פלוס ולא מינוס.
    וגם כמה כסף אפשר להוציא על משחקים בחודש? אני לא מאמין שכולם קונים כול משחק שיוצא. לא יודע מה איתך אבל אני קונה משחק פעם בחודש חודשיים  

  85. 85

    01:18 21.08.2010 | לסיכום לסיכום (אורח)

    חפרתם ממש סך הכל גם אם נמצאה פירצה היא תגיע עוד הרבה זמן (לפחות כמה חודשים)

  86. 86

    01:34 21.08.2010 | Tomer'G! Tomer'G!

    אם המחירים של המשחקים בארץ היו
    נמוכים יחסית כמו בחו"ל נגיד 200 ש"ח
    למשחק לאנשים לא היה אכפת מהפריצה בארץ לפי דעתי.

  87. 87

    01:45 21.08.2010 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    אין על פרוץ =)

  88. 88

    01:56 21.08.2010 | Michael560 Michael560

    זהו נפרץ סופית! שום עדכון לא יעזור!
    טוב אני לא גולש פה אני רק יעשה לכם קצת סדר.
    א. משחקים לא שוקלים כל כך הרבה - רק הבלעדיים אולי - זה לא הגיוני שבמחשב משחק ישקול 5GB ובסוני 30 GB.
    ב. גם אם הם שוקלים כל כך הרבה - אני מעדיף לחכות 15 שעות להוריד במקום לקנות ב 300-400 ש"ח.
    ג. לא צריך USB אפשר דיסק קשיח חיצוני שמתחבר ב USB ויש בו 1TB.
    ד. באמת תנו לזה טיפה זמן ואל תקנו ישר - באקסבוקס מי שקנה ישר קיבל באן - ועכשיו מי שקונה יש לו סיכויים אפסיים לבאן אם לא יעשה טעויות.
    ה. אין דבר שאי אפשר לפרוץ - במקודם או במאחור כל דבר נפרץ.

  89. 89

    02:01 21.08.2010 | MisterKiller MisterKiller

    ל-88
    א.עדכון יכול למזלנו ולרעתך לעזור מאוד.
    ב.המשחקים לסוני כן שוקלים בסביבות 60! GB
    כלומר שלא תחכה 15 שעות,אולי תחכה 15 שבועות.

  90. 90

    02:09 21.08.2010 | גיסנו גיסנו (אורח)

    לא טוב, ממש לא טוב...

  91. 91

    08:47 21.08.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    86 - הקטע הוא שגם 200 ש"ח זה לא מחיר סביר! רק בזכות MW2 וACTIVISION למיניהם פתאום זה נראה בסדר לקנות מחשקים ביותר מ180 ש"ח

  92. 92

    12:40 21.08.2010 | יורי יורי (אורח)

    נהדר בלאט!!!!
    וכל אלה שאומרים " לאאאאאאא " הם כאלו גייז בלאט!!!

  93. 93

    12:49 21.08.2010 | Chaosruler Chaosruler (אורח)

    יאלה, אנחנו עם קטן, בו נפרוץ, נשדוד ונהלל, נז**ן בלי להפסיק, תכל"ס למי אכפת שמפתחים ישבו כמה שנים על המשחק שאנחנו מורידים בכיף? נעדיף לשלם 400 שקל להארדיסק 480 שקל לפריצה מאשר 200 שקל למשחק עצמו (pcgames מוכרים במחיר נורמלי לחלוטין)

  94. 94

    13:55 21.08.2010 | אחד אחד (אורח)

    93 צודק
    אין פשוט תותח כל מילה בסלע! נמאס כבר מיפי הנפש שאומרים שהם לא יפרצו
    לא אני לא יפרוץ אני יקנה כל משחק ב-250-400 ש"ח יש לי כסף אני אני לא מיסכן !
    שבו בשקט-חלק גדול מאוד ממכם יפרצו בסופו של דבר,כי אף אחד אבל אף אחד לא רוצה לקנות משחקים במחיר גבוה!!!!

  95. 95

    14:33 21.08.2010 | tomer1114 tomer1114

    92 93 94
    כל התגובות האלה הם פשוט של ילדים חסרי חיים בני 13 שלמדו כמה מילים אבל ככה זה גיל הטיפשעשרה יעבור לכם אני מקווה שבישבילכם שהשכל יתפתח כמו שצריך

  96. 96

    16:55 21.08.2010 | אתם ילדי כאפות. אתם ילדי כאפות. (אורח)

    קודם כל , כרגע יש לי PS3 , המצב הכלכלי לא משהו , מה לעשות?
    אז כן עם באים עם הודעה כזאת שיש פריצה זה ממש טוב , משלמים תשלום חד פעמי של 700 שקל , ועוד כונן חיצוני ב300 שקל עם 1T
    וזה נותן לך להוריד כמה שאתה רוצה , וחוסך הרבה כסף.

  97. 97

    17:13 21.08.2010 | tomer8 tomer8 (אורח)

    טוב תרגיעו עוד לא נאמר בוודעות שפרצו את המכשיר אז שששששששש

  98. 98

    18:20 21.08.2010 | ל-95 היפה נפש ל-95 היפה נפש (אורח)

    קודם כל אני בן אדם בוגר
    דבר שני,אני בטוח שיש לך תוכנות ומשחקים לא חוקיים במחשב
    או שאני טועה ובאמת כל התוכנות שלך חוקיות כולל המערכת הפעלה שעולה 700 ש"ח.
    דבר שלישי כל יפי הנפש שאומרים שהם לא יפרצו יפרצו(חלקם הגדול)
    בסופו של דבר,ב-כל מי שבאמת לא יפרוץ את הקונסולה שלו עדיין מוריד משחקים,תוכנות,סרטים,וסדרות למחשב למרות שזה לא חוקי!!!
    לסיכום--------95 הוא שקרן אחד גודל שלא מודע למה שיש לו במחשב,אם אתה ו

  99. 99

    18:44 21.08.2010 | tomer1114 tomer1114

    חחחחחחחח
    בואנה באמת יש לך שריטה אני הזכרתי מחשב???
    דיברתי על הסוני קונסולה שעלתה לי 2200 וקניתי רק ביגלל שהיא לא פרוצה ואים אני רציתי ליצרוב בייתי קונה אקס בוקס לסיכום אים אתה אוהב פרוץ לך לאקס בוקס!!!

  100. 100

    18:47 21.08.2010 | אני אני (אורח)

    100!

  101. 101

    19:15 21.08.2010 | נעם נעם (אורח)

    גם למכור משחקים ב-400 שקל זה סוג של פשע.

  102. 102

    20:18 21.08.2010 | Jiddu Jiddu

    27 יא דפוק!
    מה קשור סטים?אנחנו מדברים על PS3!
    סטים זה לPC!
    וחוץ מזה המחירים עדיין יותר יקרים מהמחירים בחו"ל:(

  103. 103

    21:49 21.08.2010 | טדי טדי (אורח)

    חבל שאולי פורצים אותו ולכל מי שבשימחה והילולה אתם פושעים ואתם לא יודעים איך להיות גיימר אמיתי ומה אתם "מסכנים" קונים משחקים ב400 שקל מאיפו הוצאתם את זה ?! מחירים כאלה יש רק בבאג שהמחירים שם גם אחרי שנתיים לא מזזיזים את התחת אתם אף פעם לא שמעתם על PCGAMES ועוד גם כן אם אתה תשחקו ברשת אז בטח גם כמו בXBOX יתנו לכם עונש (אתם יודעים מה...) ולכל מי ששחקן מחשב אני גם שחקן מחשב אבל נסו גם קונסולות אתם פשוט פיראטים!

  104. 104

    22:17 21.08.2010 | 8טםךען 8טםךען (אורח)

    31 צודק מאוד הpc תמיד ישלוט מקונסולות תמיד נימאס מתי שהוא ממחשב אף פעם לא!

  105. 105

    23:53 21.08.2010 | ל103 ל103 (אורח)

    ל-103
    ל-103
    ל-103ל-103ל-103
    ל-103
    ל-103
    ל-103

    ל-103
    אתה לא פושע שמוריד שירים,סרטים,תוכנות ומשחקים? מה אתה קונה הכל,אני בטוח שהורדת דברים בלתי חוקיים למחשב שמסתכמים ביותר מ-10000 ש"ח

  106. 106

    00:02 22.08.2010 | יהונתן יהונתן (אורח)

    לכל המפגרים שמתכביינים שמורידים בכסף-
    אם המחירים בארץ היו כמו באמריקה(10~50 דולר) אז לא היה צריך לפרוץ את הקונסולות וכדו'

  107. 107

    00:03 22.08.2010 | א א (אורח)

    @98, ווינדוס לא עולה 700 ש"ח. יותר כמו 400-500 (כן, ווינדוס 7). אם תשאל אותי, זאת התוכנה הכי זולה שקיימת (מבין כל אלו שעולות כסף) בהפרש ניכר ביותר. ואני לא מדבר רק על מע' הפעלה. תחשוב על זה שנייה, זאת תוכנה שאתה משלם עליה פעם אחת, והיא משמשת אותך לעבודה רציפה במשך לפחות 3 שנים (ורוב הסיכויים להרבה יותר).
    אופיס עולה באיזור ה-700, אבל אני אישית לא משתמש ואף פעם לא הרגשתי צורך, במיוחד כשיש קומפיילרים LATEX למיניהם, שהם באים בחינם ועושים עבודה טובה יותר מוורד.
    לא לקנות ווינדוס, נכון להיום זה קמצנות נטו. אין הסבר אחר לתופעה.
    זה ממש לא כמו להוריד פוטושופ בישביל לערוך 20 תמונות מהאלבום (פה אני דווקא מבין את האנשים).
    וד"א, תתפלא, יש אנשים שלא מורידים מה שלא חוקי.

    @101, זה פשע רק אם משחקים הם סם מוכר. בוא נקווה שזה לא המצב.
    בכל אופן, תרשה לי לשאול אותך:
    WTF???? מי אתה שתחליט כמה משחק יעלה? אני גם לא מסכים עם תמחור גבוה במשחקים, אבל אני לא חי באשליה שאני הוא זה שקובע את המחיר.

  108. 108

    00:26 22.08.2010 | 107 107 (אורח)

    ל-107

    ל-107

    כמה תוכנות סרטים משחקים ושירים הורדת
    תחשב ותראה שאתה גורם ליותר נזק לחברות מאשרי אלה שיפרצו את
    ה- PS3 ויורידו 25 משחקים בשנה

  109. 109

    02:06 22.08.2010 | דידי דידי (אורח)

    די כבר לדבר שטויות תאמינו לי לא צריך לרחם על אף אלד לסוני יש מלא מלא כסף והפריצה של ה-PS3 זה הדאגה האחרונה שלה וגם ככה מיקרוסופט אם ה-XBOX שלה

    ואל תישכחו שבחו"ל זה עברה על החוק ככה שהם בכלל שלא יפסידו הרבה ולהפך בגלל הפריצה יקנו יותר PS3 אבל אולי קצת פחות משחקים כמו שראינו ב-PS2 שעד היום היא שוברת שיא מכירות ולמה בגלל שיש לה פריצה והרבה מאוד קונים אותה ואם יהיה פריצה ל-PS3 היא תעקוף את מכירות ה-XBOX360 בעשרות אחוזים ואני מהמר על 30%-40% מינימום תחכו ותיראו

  110. 110

    08:53 22.08.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    גם ככה XBOX לוקח אותו ב גרפיקה ראו ערך MAFIA 2 אז מה אתם משתגעים על הקונסולה המעפנה הזו?

  111. 111

    11:21 22.08.2010 | asd asd (אורח)

    יודעים מה? שיפרצו יותר טוב!!! כך שacti ימותו ubi שיחנקו ו rockstar שילחו להיתעבד!!!!
    נימעס מי "60$ משחק ביגלל שזה מישחק אים איכות" של acti ו"אתה חייב להיות מחובר כול הזמן לאיטרנט בישביל לשחק במשחקים שלנו " של ubi..חלססססססס נימעס שלא יהיו מישחקים רק מודרים שייצרו משחקים חינמיים!!!או רק mmo !!!

  112. 112

    14:20 22.08.2010 | יויו אואו יויו אואו (אורח)

    כולם חוץ מצודקים יא מטומטמים לא מבינים אנחנו צריכים לפרוץ לPS3 כדי לצרוב את דיסקים בחינם ליהנות לשחק ויותר טובבב....
    יא אידיוטים תתסכלו כבר על עצמכם אתם יכול לשלם יותר הרבה כסף על משחק נו באמת אנחנו צריכים לשמור על הכסף אם זה עולה עד ורק עד 100 ש"ח אז אני מסכים לקנות ולא צריך לפרוץ את PS3 הבנתם???נימאס לי שPS3 שלי לא פרוץ ניסתי כלללל כללל כדי לפרוץ אותו לא הצלחתי עבדתי קשה אני לא יכול לסבול שPS3 יושב על שולחן שלי וכבר 10 חודשים!!!! אז מקווה שתבינו אנחנו רוצים לפרוץ את PS3 האקר יעשה לנו טובה מאוד....אז תבינו האקר יעזור לנו ותעשו לו טובה מאוד טובה בגלל שהוא עוזר לנו לפרוץ הבנתם??? מקווה שהבנתם.....!!

  113. 113

    15:13 22.08.2010 | שלומי שלומי (אורח)

    108 צודק
    האנשים שכותבים פה שהם נגד פריצות עובדים על עצמם משום
    שהם בעצמם מורידים דברים לא חוקיים למחשב כמו שירים סרטים וסדרות

  114. 114

    15:47 22.08.2010 | MisterKiller MisterKiller

    ל-110 ה MAFIA 2 הו העצלנות של המפתחים.

  115. 115

    18:03 22.08.2010 | בכיף בכיף (אורח)

    כוסעומו

  116. 116

    22:32 22.08.2010 | א א (אורח)

    @108, התקופה היחידה שאני זוכר את עצמי עובר על חוקי זכויות יוצרים זה כאשר הייתי בערך בן 12-14. העתקתי מוזיקה בקסטות, ובידיוק אז ההורים קנו לי 386 (וגם מודם), אז גם יצא לי להוריד כמה דברים ב-BBS. עשיתי את זה כי לא ממש הייתי מודע אפילו שזה עבירה על חוק כלשהו. אתה מבין, בגיל הנ"ל ובתקופה ההיא לא הייתה מודעות לדברים האלו כלל.
    אני לא חושב שעשיתי הרבה נזק עם זה, כי היה לי הארד דיסק 120MB, ומודם 14K, וגם לשלם לבזק על זמן שיחה (בגלל זה הייתי עושה את זה אחרי 22:00 בלילה).

    מאז שהתחלתי לעבוד (בערך בגיל 16) ופיתחתי קצת מודעות לעולם סביבי, אני לא זוכר שאי פעם עברתי על חוק זכויות יוצרים בזדון.

    ה' ישמור איזה מפונקים הילדים של היום...

  117. 117

    10:07 23.08.2010 | אני לא מבין אותכם אני לא מבין אותכם (אורח)

    אני שם כסף ש 90 אחוז שנגד הג'וק מוריד סרטים ושירים אז... אתם צבועים לי אישית אין בעייה שיפרץ להפך אני בעד ככה אני יוכל לחסוך למשחקים שאני באמת רוצה ומשחקים לא חשובים שאין בהם רשת למשל מירור אדץ' אני לא תומך בחברות שמפיצות את המשחקים בארץ ולכן אני מעדיף לקנות בחו"ל וגם שם אם המחירים היו חצי מהמחיר שהם עכשיו לחברה שמפיצה היה רווח לא קטן בכלל.
    וחלאס לחפור :)

  118. 118

    11:51 23.08.2010 | ל-116 ל-116 (אורח)

    ל-116

    ל-116

    ל-116

    חח קשה לי להאמין לך שאתה קונה הכל גם סרטים,גם שירים גם תוכנות
    אני בספק מאוד,גם ם זה נכון 99.9 % שהם נגד הפריצה בגלל שזה לא חוקי מורידים סרטים שירים משחקים ותוכנות למחשב

  119. 119

    12:24 23.08.2010 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    דבר ראשון אין בן אדם שלא מוריד דברים בדרך לא חוקית.
    לי יש PS 3 ואני קונה כל חודש חודשיים שתיי משחקים.
    ואני נהנה מהם.
    אני מקווה שלא תיצא פריצה כי אני לא רוצה שהקונסולה תיפגע בגלל ישראלים מטומטמים ומפונקים שמשחק אחד לא יכולים לקנות ב 200 שקל.גם אני מוריד דברים בצורה לא חוקית כגון שירים סרטים וסדרות
    ומאז שהיתה מודעות לפגיעה שהפרטיות עושה.
    רמת ההורדות הפירטיות שלי קטנה ב 50 אחוז

  120. 120

    15:26 23.08.2010 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    119 אתה אידיוט !!!!
    א.שתדע לך שמשחק עולה בארץ בין 350 ל-420 ש"ח למרות שעד עכשיו לא הייתה פריצה(כל החברות אומרות שהמחירים בארץ גבוהים בגלל שאפשר להוריד אותם בחינם-אם זה נכון למה הם מכרו משחקים במחיר כל כך גבוה ל-PS3 ומחיר נמוך למשחקי XBOX 360)

    ב.אתה גורם ליותר נזק לחברות מאשר אלה שיפרצו את ה-PS3 ויורידו
    25 משחקים בשנה

  121. 121

    16:54 23.08.2010 | MisterKiller MisterKiller

    ל-119
    א.רק המשחקים בבג עולים בין 420-350 שקל וגם יש חנויות מיחו"ל שאפשר לקנות.
    ב.מה עם המשחקים שסוני וגם חלק מחברות ההפצה יפסיקו לפתח אקסלוסיבים ל-PS3 בגלל שאם גם שם יש פירטיות אז עדיף להפיץ לכל הפלטפורמות בשביל שיותר אנשים הגונים יקנו את המשחק.

  122. 122

    18:51 23.08.2010 | nomadbl nomadbl

    קודם כל כולם להירגע משתי סיבות:

    * יש סיכוי טוב שזה וידאו מזויף. הרי ליצור אותו כל חובבן יכול (קצת עריכה, למשל עושים קאט, מחליפים דיסק וממשיכים...)

    * גם אם יש פריצה, זה לא שווה... יש משחקים היום שהרבה יותר גדולים מפעם (ובPS3 גם יותר גדול ממשחק XBOX) ואם תצרבו משחקים אז יש סיכוי טוב שיקח חודש להוריד את המשחק ועוד צריך צורב BLURAY שעולה הון תועפות ובנוסף לכך אישית לא ראיתי אפילו דיסק בלורי לצריבה בחנויות...

  123. 123

    21:18 23.08.2010 | MOZY MOZY (אורח)


    מי שרוצה להוציא 400-500 שקל על משחק שיערב לו(אולי אפ' תתאפק 5 משחקים ותקנה עוד קונסולה )

    ה-PC היא קונסולת המשחקים הטובה ביותר (לפי נתוני מחירות של מחשבים לגיימרים\משחקים )שלא לדבר על המחיר של המשחקים שהוא הרבה יותר
    זול

    ושמישהו יענה לי פעם אחת איזה היגיון יש בזה שאותו משחק שנמכר ל
    PC PS3 XB360 יותר יקר ל"קונסולת" מאשר למחשב ???????????????????????

  124. 124

    12:16 24.08.2010 | ????? ????? (אורח)

    123
    לXBOX 360 ולPS3 יש חברות שמפקחות על המשחקים כמו מיקרוסופט לXBOX 360 וסוני לPS3 אז הן גם רוצות להרוויח כסף.
    לPS3 אין אחראים אז רק החברות שיוצרות את המשחק גובות כסף.

  125. 125

       | פורסם ע"י