הרשמה

Super Taxi Driver

Super Taxi Driver

Super Taxi הוא חיקוי הגון למשחק Crazy Taxi של חברת סגה. הוא מציע סביבה תלת-מימדית פתוחה, אך לוקה בחוסר מעוף כשזה נוגע לעיצוב שלבים.

Super Taxi הוא חיקוי של Crazy Taxi של סגה - וחיקוי מוצלח בבסיסו. ראשית אתה בוחר מונית (ביצועים טובים במשחק יזכו את השחקן בסוגי רכב נוספים), ורמת קושי (לגיימרים מומלץ לבחור Hard כבר מהתחלה). אז אתה משוחרר לחופשי בתוך עיר תלת-ממדית פתוחה בעלת צורך דחוף במשטרת תנועה יעילה יותר, וצריך לאסוף נוסעים ולהביא אותם למחוז חפצם בזמן מוגבל. הגעת ליעד בזמן טוב - תקבל הרבה כסף. הגעת ליעד בזמן פחות טוב - תקבל פחות כסף. אזל הזמן - נגמר המשחק.

המשחק בנוי על שלבים קצרים. בכל אחד אתה צריך לשרת 2-3 נוסעים, ואז עובר לשלב הבא, שמתרחש באזור אחר של העיר, בזמן אחר או אפילו בעיר אחרת - המשחק מציע שלבי יום, לילה וערפל, ועיר דמויית לונדון, עיר צפון אירופאית, עיר דרום אירופאית ועיר מזרח תיכונית, לגיוון האווירה.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/supertaxidriver%5b1%5d.flv[/vod]

בעוד שהמשחקיות הבסיסית עובדת היטב והמשחק מהנה, Super Taxi Driver פספס כמה פניות שהיו יכולות להוביל אותו לתחנת "להיט". סביבות הנהיגה אמנם מגוונות ויזואלית אבל דומות מדי מבחינת עיצוב ותנועה, כך שההבדלים בין שלב שביעי, למשל, לשלב הראשון הם בעיקר קוסמטיים. הפיזיקה היא של מכוניות מתנגשות בלונה פארק, ואפילו התנגשות חזיתית בפול מהירות לא גורמת לרכבים יותר מאשר לקפוץ קצת אחורנית. איפה הרכבים המתעופפים באוויר תוך ביצוע חצי בורג? לבסוף, הכסף משמש כניקוד בלבד, ומתבקש שהיה מה לעשות איתו - לשדרג את המונית ולקשט אותה בכל מיני צורות. משאלות לב ל-Super Taxi Driver 2.

ציון: 7.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

ומחר: הסימים מגיעים לאוניברסיטה אמריקאית למשעי, עם אוכל שמנוני וסביבת לימודים מלחיצה במיוחד. המשחק Crazy Campus הוא האחרון מבית גיימלופט הצרפתית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:46 12.11.2007 | (אורח)

    ביקורת למשחק בפלאפון?

    הפרסומת הזאת מורידה לכם מהכבוד ,ומורידה קוקא אחד לפחות(!),עברתי לגיימר.

  2. 2

    20:34 12.11.2007 | (אורח)

    צודק.. ויגיימס ממש התמסחרתם

    זה כבר מגעיל..
    איכס איכס ממש גועל

  3. 3

    17:05 13.11.2007 | יובל בירב יובל בירב

    לא רוצים, אל תקראו....

  4. 4

       | פורסם ע"י