הרשמה

Leisure Suit Larry: Love for Sail

Leisure Suit Larry: Love for Sail

לארי לאפר, הלוזר המקריח, חוזר אלינו משנות ה-80 בהרפתקה חדשה על אי טרופי הגדוש בנשים יפייפיות ומחשבות בלתי טהורות.

 

הסלולרי יכול להיות סביבה מצויינת להרפתקאות. המקלדת הטלפונית הצפופה לא יכולה להכניס לך מקל בגלגלים, כי קצב המשחק רגוע, והסיפור הרבה יותר חשוב מגרפיקה תלת-ממדית מתקדמת. המשך הבלעדי לסלולרי להרפתקאות לארי של סיירה משנות השמונים מדגים את הנקודה היטב.

לארי לאפר, לוזר שוביניסטי מקריח, נשלח לסמינר התייעלות דקה לפני שמפטרים אותו. כהרגלו בקודש הוא טועה בדרך, עולה על המטוס הלא נכון ונקלע לצרות בלתי מתוכננות על אי טרופי. לא נורא, העיקר שיש נשים נאות בסביבה שאפשר להתחיל איתן - ולהידחות בכל צורה מעליבה אפשרית. האם יזכה לארי באהבה בסופה של הדרך? אם יש צדק בעולם, לא.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/LoveForSail.flv[/vod]

למרות שהמשחק חולק את שמו עם משחק לארי האחרון לו אחראי יוצר הסדרה, אל לאו, הוא מגיע עם עלילה חדשה משלו. לאו לא השתתף בפיתוח, ולמרות שחסרונו מורגש לעיתים, החוויה מזכירה בהחלט את לארי שאנחנו מכירים: ההומור גס (אם אתה בן 12), הבדיחות נעות בין מצחיקות למביכות, והפאזלים סולידיים גם אם לפעמים קצת מלאכותיים. בסך הכל הסביבה מפורטת ומאפשרת לשחקן לקבל תגובה מעניינת על רוב הפעולות שהוא נוקט, והסיפור ארוך ביחס לפלטפורמה.

לארי הוא המשך סלולרי מכובד לחלוטין להרפתקאות סיירה משכבר הימים. עכשיו רק צריך לחכות שמישהו יקח יוזמה ויתחיל לעשות את אותו הדבר עם הקלאסיקות של לוקאסארטס...

ציון: 8/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

הורידו משחקים סלולרים נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:12 11.11.2007 | מישהי מישהי (אורח)

    משחק ממש יפה

    אהבתי...

  2. 2

       | פורסם ע"י