הרשמה

Might & Magic 2

Might & Magic 2

Might & Magic 2 הוא כור היתוך של משחקי תפקידים שונים למחשב וקונסולות: דמויות מדיאבלו בהרפתקה סטייל זלדה, והכל במשקל של כמה ק"ב!

סדרת משחקי התפקידים הידועה Might & Magic מתה, וחיה ובועטת בשיא כושרה על הסלולר.

Might & Magic 2 הוא מפגש פסגה בין הבתר ושסף ופיתוח הדמות של דיאבלו ובין סגנון ההרפתקה והפאזלים של זלדה. בשני התחומים הוא פשוט יותר ממקורות ההשראה שלו - אנחנו עדיין מדברים על משחק בנפח של כמה מאות ק"ב - אבל הוא לוקח מהם מספיק דברים טובים כדי להפוך אותו למשחק חובה בעבור חובבי משחקי תפקידים-פעולה.

שימו לב שיש שתי גרסאות של Might & Magic 2: הגרסה לטלפונים פשוטים יותר נראית כמעט אותו דבר (וזה אומר שהיא נראית טוב), אבל היא מוותרת על רוב מרכיבי ההרפתקה ועל הרבה מרכיבי פיתוח דמות, כך שמה שנשאר הוא בעיקר בתר ושסף ליניארי, אמנם טוב אבל הרבה פחות מעניין. מה שאתם רוצים זה את הגרסה של מכשירי סוני אריקסון או של הטלפונים המתקדמים יותר של נוקיה.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/Might_And_Magic_2__J2ME_.flv[/vod]

בגרסתו המלאה, Might & Magic 2 הוא משחק ענק בשביל הסלולר, ובקלות מגיע ל-15 שעות משחק בזכות עולם גדול והמון משימות צד אופציונליות. הוא גם מגוון מאוד, עם קרבות כנגד מבחר גדול של אויבים, בוסים ענקיים, משימות מכל סוג, אתגרים שונים ומשונים והרבה אוצרות ובונוסים למצוא. הסיפור, שלא יפתיע אף שחקן או קורא פנטזיה, שולח את הגיבור להגן על נסיכה ולעזור לה להציל את העולם מאיזה סופר-שד שחוזר אחרי אלף שנה - לא הכי מקורי, אבל בואו נהיה נדיבים ונקרא לסיפור "קלאסי".

מה שחשוב זה שיש הרבה לחקור ולגלות, ושחיזוק ושדרוג הדמות, קסמיה וציודה לא נפסק לרגע. כל זה עטוף בשכבה עבה של ליטוש שהופכת את פלישת השדים הזו לאחת שניתן להתענג עליה. Might & Magic מתה, יחי Might & Magic Mobile!

ציון: 9/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

הורידו משחקים סלולרים נוספים

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:03 07.11.2007 | Woolin Woolin

    אבוי

    זה מה שעושים היום בפלאפונים? קחו אתכם גיימבוי וזהו. זה בטח ממש ממש לא נוח...

  2. 2

    10:13 07.11.2007 | ududy ududy

    רק הבדל של 2000 אחוז במחיר המשחקים

  3. 3

       | פורסם ע"י