הרשמה

Bruce Lee - Iron Fist

Bruce Lee - Iron Fist

במשחק המכות המרשים חוזר ברוס לי לימי תפארתו, בסביבה ריאליסטית למדי: עם סאונד איכותי ומנוע תלת-מימדי עתיר אפקטים.

 

ברוס לי חי ומפצפץ עצמות! לפחות במשחק דמוי Street Fighter 2 שנקרא "ברוס לי: אליפות אגרוף הברזל". זה אחד המשחקים הכי מרשימים גרפית מסוגו, עם דמויות גדולות שעפות לרצפה בתחושה נעימה של מסה מתרסקת. הגרסה התלת-ממדית, שתומכת במספר קטן יחסית של טלפונים, מרשימה במיוחד.

כמו כן ראוי לציון בשתי הגרסאות הסאונד. המשחק משתמש בעיקר בדגימות דיגיטליות, בניגוד לרוב המשחקים שמסיבות של חסכון בזיכרון משתמשים במידי. הקריינות דמויית ה-Mortal Kombat, צעקות הקרב ובעיקר הצלילים הכואבים של בשר מתנגש בבשר הופכים את האקשן להרבה יותר מספק.

מערכת הקרב לא נורא משוכללת, כצפוי ממשחק מכות סלולרי, אבל הוא בכל מקרה לא נועד לשחקני מכות "קשים", שישמידו את מצב הטורניר ברמת הקושי הגבוהה תוך ניסיון או שניים. שחקנים מזדמנים יותר יגלו שהיריבים משתמשים ביעילות בבעיטות נמוכות וביכולת הקפיצה, ושונים מספיק זה מזה כדי לדרוש מהשחקן להתאים את הטקטיקה שלו.

החיסרון הכי בולט של Bruce Lee: Iron Fist הוא טורניר קצר מדי, שמציב את הלוחם האגדי כנגד ארבעה יריבים בלבד (בגרסה התלת-ממדית יש חמישה). מצב ה-Survival הכלול גם הוא מאפשר למשחק לשמור על אורך חיים סביר, אבל הוא לא תחליף למספר הגון יותר של דמויות - בעיה ממנה סובלים רוב, אם לא כל, משחקי המכות הסלולריים. בהתחשב בדמיון של המשחק ל-Street Fighter 2, הייתי שמח גם אם המשחק היה תומך בהתקפות "קסומות", זאת אומרת מטווח ארוך, כדי להוסיף רובד נוסף לקרב, אבל המפתחים בחרו לשמור אותו על טהרת האגרופים והבעיטות.

ציון: 7.5/10 לגרסה הדו-מימדית, 8/10 לתלת-מימדית

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

משתמשי סלקום עם מכשיר סוני אריקסון או עם מוטורולה v3x ו-v6: הורידו את הגרסה התלת-ממדית!

הורידו משחקים סלולרים נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י