הרשמה

המוסד: קרב עם Gruul ביום שבת

גילדת המוסד הישראלית נערכת לקרב הקשה ביותר עד כה, הקרב נגד Gruul.

ביום שבת הקרוב (27/10) ולראשונה מאז היווסדה, תנסה גילדת המוסד הישראלית להלחם באוייב הנוקשה ביותר שנאלצה להביס - Gruul. לזכות הגילדה עומדות הצלחות בתחום הריידים, בעיקר כשניסתה "לנקות" את מבוך Karazhan, המיועד ל-10 שחקנים, וכל זה - בשבוע ימים בלבד.

למרבה הצער, לפני שיוכלו עשרים וחמשת השחקנים הישראליים להלחם ב-Gruul עצמו, יהיה עליהם תחילה להשמיד את היריב הראשון במבוך, "High King".

רוצים להצטרף למוסד? לחצו פה

בין אם תצליח גילדת המוסד להשמיד את Gruul ובין אם לאו, ביום שבת הקרוב ייערך מפגש גילדה להנאה בלבד. בשעה 19:00 ביום שבת, ייתכנסו מרבית ממשתמשי הגילדה באיזור Goldshire במשחק. בין הפעילויות הרבות שמתוכננות למפגש, יתקיימו קרבות יחידים ו/או של זוגות, הגרלת לוטו ידידותית ועוד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:28 24.10.2007 | DarkKnight DarkKnight

    בהצלחה

    שיהיא להם בהצלחה

  2. 2

    08:05 26.10.2007 | Kumtar Kumtar

    מספר טיפים

    בטח כבר קראתם מדריכים, אבל מניסיון (כשחקן WoW לשעבר שהיה טנק ראשי גם בGruul).

    אני לא אדבר על Maulgar, אלא על Gruul עצמו.
    בעיניי הSetup הכי טוב הוא Warrior בתור MT, דרואיד בתור OT, וWarrior שלישי (יכול להיות DPS) מעל 11 אלף HP שיהיה שלישי בAgrro.
    כפי שבטח כבר ידוע לכם - זהו מירוץ DPS לא נורמלי, לGruul יש Buff עצמי בשם Growth שמוטל בכל 20 שניות בערך ונאגר - כשהוא יגיע ל19 כאלו בערך, אין מצב שהטנק שלכם ישרוד - המטרה שלכם היא להרוג אותו עד שהוא מגיע ל13-14 כאלו. היכולות הנוספות שלו - Hurtful Strike, מכה פיזית (שהכוח שלה גדל עם הGrowth) שפוגעת בOT (השני ברשימת Agrro). דרואיד יתמודד איתה הכי טוב בשל Armor גבוה והרבה HP. כל דקה בערך Gruul יעשה סוג של Thunder Clap - ויעיף את כל השחקנים לכל עבר, לאחר מכן לכולכם יהיה Debuff בשם Grasp of the Gronn Lord, שיאט את המהירות של כל השחקנים בהדרגה (אבל בקצב מהיר) עד שהם לא יוכלו לזוז - Debuff בשם Stoned. ומייד אחריו Shatter. הקטע הקריטי בShatter הוא שכל השחקנים ינסו לתפוס מרחק אחד מהשני - ככל שתהיה יותר קרוב לשחקן אחר כשתהפוך להיות Stoned, ככה שניכם תחטפו יותר נזק כשיהיה Shatter - והפוטנציאל שלו יכול להגיע לכמעט 10K בנזק. תנסו למצוא נקודות ספציפיות בחדר שכולם יוכלו לשמור מרחק, אבל תהיו עירניים. הדבר האחרון הוא לא כל כך משמעותי אבל עדיין - Cave in, סוג של מתקפת Area of Effect, שמפילה חלק מהתקרה למשך מספר שניות בנקודה מסויימת - אל תישארו בנקודה כזו, כי אתם תחטפו הרבה נזק, ומכיוון שהמרפאים מתרכזים על הטנק, אתם קרוב לוודאי תמותו.
    לGruul גם יש AoE Silence שהוא עושה בדרך כלל לאחר הShatter (כשכולם Stoned) - כל הדרואידים והכמרים (Priests) צריכים לעשות רוטאציות של Heals Over Time כדי שהטנק ישרוד את מספר השניות האלו (בייחוד בשלבים המאוחרים יותר של הקרב)

    לטנק הראשי (הWarrior): עד 5 Growths אתה יכול לדלג (או לפחות לפספס) Shield Block, המטרה העיקרית שלך היא לבנות Agrro מירבי כי כולם יפוצצו לGruul את הצורה, ואם מישהו העז לעבור את הטנקים ברשימה - הלך על הרייד כמעט מיידית.
    לאחר 5 Growths, אל תרשה לעצמך לפספס Shield Block, הנזק שתחטוף יעלה בהדרגה, וכשיהיה AoE Silence אתה עלול לאבד כמעט את כל החיים הנותרים שלך בבת אחת. אל תהסס אפילו במצב חירום (בדרך כלל בGrowth גבוה יחסית) להשתמש ביכולות החירום (Last Stand, Shield Wall). תמיד תילחם בו באמצע החדר בדיוק, כשיש Shatter - לפני שתהפוך להיות Stoned תעבור לBerserker Stance ותעשה Intercept לGruul עצמו - חוץ מהטנקים כולם לנסות לשמור מרחק מהמרכז כשיש Shatter, וגם הטנקים צריכים לתפוס מרחק בינהם (החזרה המיידית למרכז היא אמצעי הכנה כדי להחזיר את Gruul חזרה לאמצע מייד לאחר הShatter בלי בזבוז זמן)
    דבר אחרון, גם בShatters הראשונים שGruul עדיין לא בGrowth החמישי שלו - אל תפספס את הShield Block מייד אחרי, כי אתה עלול להיפגע מאנשים שהיו בקרבתך, ואתה צריך לספוג את המכה הראשונה שלו לפני הHeals.

    Offtank (בדרך כלל דרואיד) - תפציץ בAgrro כל הזמן, אבל שים לב לא לעבור את הטנק הראשי (למרות שזה לא הכי קריטי) - אם הוא ימות אתה מיידית תשתלט. אתה תספוג את הHurtful Strikes של Gruul אז תכין הרבה Armor.

    טנק שלישי (אפילו בציוד DPS) - אם אתה לוחם, אפשרות להציל טנק בAoE Silence בשלב מאוחר יחסית של הקרב היא לעשות לו Intervene - שים לב שאתה בחיים מלאים, אחרת אתה עלול למות במכה אחת (Gruul עלול להכות קרוב ל8000-9000 על טנק בציוד Tanking - וזה רק בסביבות הGrowth העשירי וקצת).

    מרפאים: תפציצו את הטנק הראשי, הוא יזדקק לזה. אל תשכחו לפני כל Shatter במהירות האפשרית לשים עליו כל HoT אפשרי. אין טעם לעשות Combat Res לטנק שמת כי הוא איבד את כל הAgrro שלו. אם הOT עדיין חי, תנסו להשאיר אותו בחיים בכל מחיר - אם Gruul מתחת ל20%, יש לכם עוד סיכוי.

    DPS: Nuuuuuuke! :D
    ההוראות היחידות עבורכם הם לא להיות במרכז כשיש Shatter, כדי לא להיפגע בעצמכם ולפגוע בטנקים.

    זהו בערך, שיהיה הרבה בהצלחה. =)

  3. 3

    19:39 26.10.2007 | timmy timmy

    אולי תצטרף אלינו? :)

    [email protected]

  4. 4

    19:08 27.10.2007 | Kumtar Kumtar

    צר לי, אבל...

    כרגע אין לי זמן לWoW למספר חודשים, אפשר לומר שאני גם קצת מותש, הייתי שחקן די אינטסיבי עד לפני חודשיים - וקצת איבדתי חשק וכוח. אולי עוד מספר חודשים. =)

  5. 5

    22:11 27.06.2008 | שלום שלום (אורח)

    שלום

    הייתי רוצנ להיצטרף הליכם אבל יש לי בעיה אני לא יכול לעבור לסרבר שלכם כי אין לי ויזה יש לי PALADIN 70 2000 HEALING ROUGE 70 ו עם יש איזו דרך לעבור בקשה תגידו:)

  6. 6

       | פורסם ע"י