הרשמה

Team Fortress: המדריך השלם ל-Pyro

קרדיט ל-Syao מקהילת Team Fortress 2 על שכתב את המדריך

מידע כללי:
הPyro הוא אחד מהקלאסים הכי מעצבנים(בשביל הצד השני),בעל היכולת המיוחדת לגרום לאויביו להישרף,ובכך להוריד להם חיים כל כמה שניות,ויחד עם זאת הלהביור מטווח 0 חזק מאוד והורג בשניות. הPyro הוא בשום אמצעים לא דמות ללחימה מטווח רחוק,והנשק היחידי שעוזר נגד אויבים בורחים הוא השאטגאן.

Pyro הוא גם הדמות הכי יעילה נגד Spy,שכן מספיק לבזבז נקודה אחת של תחמושת בשביל לגלות Spy וגם לגלות אותו לשאר הקבוצה,ולחרוץ את גורלו,ואפשר גם לגלות Spy בהסוואה אם יש לכם מזל. לPyro יש 175 חיים.

נשקים:
Flamethrower(להביור):


הלהביור הוא הנשק שיורה אש,מאוד שימושי מטווחים קרובים גם בשל הנזק הגדול וגם בשל היכולת לשרוף אוייבים,ושימושי נגד גילוי מרגלים כפי שצויין במידע הכללי.
נזק-15 כל נקודה אחת של תחמושת
יש בלהביור 200 נקודות תחמושת

Shotgun:


השאטגאן הוא הנשק השימושי שלכם למי שבורח ממכם,או כדי לפגוע ממישהו מטווח קצת יותר רחוק מהלהביור(אבל לא רחוק במיוחד).
נזק:
טווח אפס-80-90
פגיעה קריטית-180
טווח מדיום-10-30
טווח רחוק 3-10
השאטגאן מחזיק 6 כדורים,ובכללי 32.

הגרזן(Fire Axe):


הגרזן הוא הנשק MELEE של הPyro,כמובן רק לטווחים קצרים ולהשפלות למיניהם.
נזק-45-85


טקטיקות:

הPyro הוא חסין לאש,זאת אומרת שאם תפגשו עוד Pyro מהקבוצה השנייה,ברגע שהלהבות לא ייפגעו בכם אתם לא תבערו,אז תהיו יותר חכמים ממנו,לכו אחורה ותשתמשו בשאטגאן בזמן שהוא מנסה לרדוף אחריכם עם הלהביור.

עם הטווח הקצר של הPyro,כדאי לכם לפעמים להתחבא במקום כלשהו ולארוב לאוייבים,כשאתם לא יכולים להפתיע אוייבים,תנסו למשוך אותם לפינה.

הPyro הוא אחד הדמויות עם היכולת ASSISTית הכי טובה,כשאתם בקבוצה במקום להתמקד במטרה אחת תנסו לגרום לכמה שיותר אוייבים לעלות בלהבות,וככה לעזור לקבוצה שלכם להוריד אותם יותר מהר.

למרות שהלהביור עושה הרבה מאוד נזק מטווח קצר,תשתדלו להיזהר במקומות מסויימים,אם האוייב שלכם נמצא ליד מקום עם מים עמוקים או חפצי ריפוי למיניהם,הלהביור לא יועיל ביכולת שריפה שלו.

אחרי 1~2 שניות של הלהביור,כדי לכם להחליף לשאטגאן ולסיים את העבודה מהר,כי בשלב הזה האוייבים בדרך כלל בורחים לכם,אז כדאי להיות חכמים ולהוריד אותם מהר.

כמובן תשתדלו לבדוק את החברים לקבוצה שלכם מדי פעם,כדי למצוא מרגלים.

אם יש Dispenser לידכם והוא באיזור קרב שוטף,תקמפרו לידו ותספימו את הלהביור,כי כשאתם ליד הDispenser התחמושת שלכם תתמלא מחדש כל פעם,ככה תוכלו לגרום להרבה אוייבים להעלות בלהבות.

התפקידים של הPyro:
הגנה-תשתדלו לחכות לאוייבים ליד היציאות שלכם,תארבו להם ותעלו כמה שיותר בלהבות.

התקפה-בערך אותו דבר רק בלי החלק של המארב,"תתאבדו" על האויבים ותנסו לשרוף כמה שיותר בשביל לעזור לקבוצה שלכם להוריד אותם מהר.

קרדיט ל-Syao מקהילת Team Fortress 2 על שכתב את המדריך

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י