נשיא Epic: אנחנו נשלוט בשוק גם בדור הבא של הקונסולות, CryTek לא הוציאו מעולם משחק לקונסולות ואי אפשר לקחת אותם ברצינות
מייק קאפס, נשיא חברת Epic, התראיין למגזין Edge ופתח פה גדול על המתחרים שלו בסצינת המנועים הגרפיים למשחקים.
לשאלה האם החברה חושבת שהיא תצליח לשמור על הדומיננטיות שלה גם עם הגרסה הבאה של המנוע, Unreal 4, אמר קאפס "אתה צוחק עלי? אנחנו נהיה אפילו יותר דומיננטיים".
קאפס הסביר שההצלחה של Unreal 3 נובעת משני גורמים עיקריים: תזמון טוב, והערכה נכונה לאן הולכת הטכנולוגיה. "הוצאנו את המנוע, שתמך ב- DirectX 9 על המחשב והדור החדש של הקונסולות, בדיוק בזמן שבו רוב החברות סיימו את העבודה על משחקי ה- PS2 וה- Xbox האחרונים שלהן. הן ראו שבמעבר לדור הבא הולכת להיות קפיצה משמעותית, והן היו צריכות אותנו, מה שהיה מצוין".
"אני חושב שהקפיצה לדור הבא הולכת להיות לא פחות גדולה, וזה מעולה עבור אנשי הטכנולוגיה, כמונו", הוסיף קאפס. "סביר שהחברות יעדיפו לוותר על ההשקעה העצומה הזו, ויבואו לחברות כמו Epic כדי לקבל את הטכנולוגיה מוכנה".
קאפס לא שכח לעקוץ את המתחרים מ- CryTek- "האמת, יש לי המון כבוד לחבר'ה האלו, ואפילו לקחתי כמה מהם לעבוד אצלי, אבל אני לא מבין מה הכיוון שלהם".
- צפו בסרטון שמדגים את הטכנולוגיה של CryEngine 3
קאפס מזכיר ש- Crysis: Warhead היה אמור לצאת לקונסולות ב- 2008, אבל אז הם החליטו לחתוך את התמיכה בקונסולות מ- CryEngine 2, ו"פתאום יש לנו מנוע חדש שכן תומך בהן. כלומר, הם עדיין לא הוציאו משחק X360 אחד, ולנו יש כבר נסיון של 5 שנים".
"אני מופתע שאנשים לוקחים אותם ברצינות כיצרנים של מנועים גרפיים לכל הפלטפורמות", מסיים קאפס, "אנחנו לא יודעים איך להתחרות בחברה שעדיין לא השיקה מוצר. זה הכל רק ברמת הפוטנציאל".
תגובות
1
16:08 11.05.2010 | עידן (אורח)
CRYENGINE זה מנוע ח-ר-א! רק בגלל הכבדות שלו.
כל משחק שהוא אנריל 3 שאני מריץ על המחשב שלי רץ לי על איזה 100 FPS בזמן שקרייסיס בן שנתיים וחצי ואפילו על כרטיסי מסך חדשים בקושי מקבלים 50 FPS.
2
16:18 11.05.2010 | yonyz (אורח)
1: But the CryEngine looks so much better, too.
If you want decent FPS, use Medium settings, and you'd still get better graphics than you'd get on any Unreal 3 game that runs on Maximum settings.
3
16:20 11.05.2010 | Dodge1
מי יתן ועם יציאתו של UNREAL 4 יצא גם משחק מבוסס אותו שם...
4
16:27 11.05.2010 | german103
crytek לא רצינית?
איך הוא בכלל משווה בין שני המנועים כשהוא יודע שcryengine נראה פי כמה יותר טוב ומכאן קושי הפיתוח שלו...
5
16:27 11.05.2010 | navekeinan
ל-1 אבל CRYENGINE 3 אמור להיות קצת פחות כבד או לנצל את החישוב הגרפי יותר טוב
6
16:57 11.05.2010 | CrazyDealer
crytek הקטע שלה זה רק להפציץ במנוע של המשחק אבל במשחק עצמו חרא עלילה
Unreal מנוע עם ותק שמופיע בהון המון משחקים ראוי לשבח
ראו לדוגמא את Batman Arkham Asylum וגם את Splinter Cell Conviction
7
16:57 11.05.2010 | the who (אורח)
המנועים של אנריל הם הרבה יותר ותיקים ויציבים .
אפילו שמנוע ה - CRY נראה קצת יותר טוב , הוא פחות נגיש לקהל רחב של גיימרים לעומת שמנוע אנריל פונה לקהל רחב יותר של גיימרים ומפתחים .
CRYTEK יכולים למכור חמצוצים , שילמדו לעשות משחקים עם עלילה כמו שצריך ולא להוציא כל פעם הדגמה גרפית תחת השם קרייסיס ולמכור אותה כמשחק ....
8
17:46 11.05.2010 | דניאל (אורח)
כל מילה בסלע הוא צודק במאה אחוז רוב המשחקים בעולם בשלוש השנים האחרונות נבנו על ידי מנוע של epic games(unreal 2.5,3,3.5)
9
18:13 11.05.2010 | ערן (אורח)
עד כה אני מרוצה מאוד מביצועי מנוע Unreal 3. אכן מדובר במנוע הדומיננטי ביותר בשוק ואחד המרהיבים. אני משתוקק לראות את המנוע החדש וכבר לא יכול לחכות.
עם כל הכבוד לCrytech על היותם חוד החנית בתחום הגרפיקה, כשבונים מנוע גרפי צריך לדאוג שגם מחשבים ביתיים ממצועים יוכלו לעמוד בדרישות שלו ולא רק מפלצות הקצה.
10
19:04 11.05.2010 | IceTea
אני חולה על המנוע Unreal..
11
19:28 11.05.2010 | CRYSIS (אורח)
CRYENGINE 3 המנוע הגראפי הכי טוב אבל הוא לא יעיל ולא תואם שום חומרה כלשהי.
12
20:25 11.05.2010 | דרור (אורח)
הבעיה עם הפופולריות של מנוע האנריל 3- היא שכל המשחקים שרצים על המנוע הזה נראים אותו הדבר. באטמן, גירז אוף וור וביושוק- שלושתם אולי מעוצבים אחרת, אבל גרפית מרגישים פשוט זהים. כל המפתחים משתמשים בדיוק באותם אפקטים- נורמל מאפינג וHDR. כמה כבר אפשר. תנסו להריץ את Crysis על מקסימום, עולם אחר.
13
20:26 11.05.2010 | א (אורח)
לפתח על CRYENGINE זה תהליך די זוועתי.
UE3, יותר טוב. מבחינות מסויימות הוא מעולה (במיוחד בסקריפטים), מבחינות אחרות (במיוחד באנימציה) זה ממש מלחמה נגדו.
המנוע שהכי כיף לפתח עליו זה סורס (אנימציה, סקריפטים, הכל). אבל היכולות הגרפיות שלו נופלות מאלו שהזכרתי לעיל.
כמו שאני רואה את זה, UE3 זו בערך הפשרה בין יכולות גרפיות לבין קלות פיתוח. בגלל זה הוא הצליח מאוד. אם EPIC יצליחו לשמור על הפשרה הזו אז גם UE4 יצליח.
14
01:30 12.05.2010 | Death_119
משעשע שלפני כמה שנים id הייתה יכולה להגיד את אותו הדבר על Epic, איך הגלגל מתהפך. מעניין אם יתהפך מחדש עוד כמה שנים, נקווה רק שלא על ראשו של המתלהם.
15
13:51 12.05.2010 | ASD (אורח)
חבל דפקה חשבתי שהם ישתפו פעולה..(ציניות)
16
| פורסם ע"י