הרשמה

טורניר F.E.A.R - הגמר !

 

אליפות חנוכה ב-F.E.A.R Combat - הגמר הגדול !

 

 

הרגע לו כולנו חיכינו הגיע. עשרות שחקנים חיכו לרגע זה, וניסו להוכיח מי מהם הוא המתאים לעלות לגמר טורניר F.E.A.R Combat, כולל כמה מהשחקנים הטובים באירופה ואולי אפילו בעולם.

 

 

יום ראשון

 

 

כבר במקצה א', שנערך ביום ראשון, ה-17 לחודש, יכולנו לראות את הפערים הגבוהים בין השחקנים המנוסים יותר לשחקנים הפחות מנוסים. שחקנים כמו Potato מקלאן ZORN או Magog מקלאן CRi, שניהם משחקים בקביעות בשרתי VGames, וחברים בקלאנים מוערכים וידועים. אף שההפרש בין sD, לבין Raziel, אכן היה נמוך מאוד (4 הריגות בלבד), הוא הספיק כדי לתת ל- sD את המקום השלישי ומקום בגמר.

 

 

יום שני

 

 

במקצה ב' שנערך ביום שני כבר היינו פחות מופתעים. הנצחון ניתן ל- Ascendancy (עידן), אחד השחקנים המוערכים ביותר בארץ, אשר משחק בנבחרת ישראל. לא הופתענו לראות את ההפרש של Ascendancy על האחרים, וגם את ה-KDR שלו (Kill Death Ratio), שעמד על 75 הריגות ו-19 מיתות !

 

 

יום שלישי

 

 

מקצה ג' גם הוא כלל לא הפתיע, כאשר אליו נרשם Katha, אחד השחקנים הטובים באירופה כיום, ומייסד קלאן ta1nted, הקלאן שנמצא באחד מהדירוגים הגבוהים ביותר באירופה. אומנם המפה שב שיחקו השחקנים במקצה היא בין המפות הפחות אהודות בקרב השחקנים בעולם, מפאת גודלה העצום וחוסר האיזון שלה, אך הצליחו השחקנים למצות אותה עד תומה, ולסחוט מספר הריגות מרשים ביותר. לא ציפינו מ- Katha לפחות מ-61 בהפרש ה-KDR שלו (אתם יכולים לנחש לאיזה כיוון הנטייה), והוא אכן סיפק את הסחורה.

 

 

יום רביעי

 

 

מקצה ד' אכן קשה לפיצוח. בו שיחק אחד האדמינים שלנו, אלכס, שאף היה לוקח אותו, אם לא היה (בצורה בוגרת להפליא) מחליט לוותר על מקומו בגמר הגדול למען שחקן נוסף כדי שיוכל לנסות את מזלו כנגד האחרים. במקצה זה אומנם לא שיחקו שחקנים ידועים, או מקלאנים ידועים, אך הפלא ופלא, קיבלנו פריצות דרך מרשימות והפתעות מרובות. Hessus, Mishoss וגם Andruha הצליחו להוכיח כי ידם על העליונה בכל הקשור להריגות.

 

 

רגע לפני הגמר החלטתי לראיין את Katha, מייסד קלאן Ta1nted, הקלאן הטוב ביותר למשחקי Deathmatch לקבוצות באירופה, וגם מנהיג נבחרת ישראל בגביע אירופה (!!).

 

 

ש: אז Katha, ספר לנו קצת על עצמך.
ת: שמי הוא אלעד, אני כמעט בן 22. אני מייסדו של קלאן ta1nted (אשר ידוע בימים אלו בתור cdap, לאחר חיבורו לקלאן של מולטיגיימינג) שהיה הקלאן הטוב ביותר בכל המשחקים שיצא בחלקנו לשחק בהם – BF2, Ravenshield ועכשיו F.E.A.R Combat.

 

ש: אז מה הקשר בינך לבין Ascendancy?
ת: פגשתי את עידן (Ascendancy) כאשר יצא המשחק. יצא לנו לשוחח פה ושם, וכעתו אנו מכירים אחד את השני מעט טוב יותר, מאחר ואנו משחקים יחדיו בנבחרת ישראל בתחרויות גביע אירופה.

 

ש: האם העובדה שתשחק נגד חבר בנבחרת ישראל מפריעה לך?
ת: כלל לא, אני יותר משמח לשחק כנגד חברי קבוצתי. זה מוכיח שבחרתי בשחקנים הספציפיים הנכונים לקחת חלק בקלאן שלי, כמו שאני בטוח ש-Diablo או Carb0n1zer היו מגיעים לגמר אם הם היו מחליטים להשתתף בטורניר.

 

ש: האם אתה מתרגש לקראת הגמר?
ת: לא ממש. עברתי את שלב "ההתרגשות" בהרבה, מאז התקופות התחרותיות שלי. היו תקופות שבהן התרגשתי למדי לפני משחק גמר בתחרויות גביע אירופה, והדבר עלה לי בהמון בריאות. אני יותר משמח שעברתי את השלב הזה, ושאני מסוגל לשחק במלוא היכולת בכל זמן נתון.

 

ש: מי לדעתך ינצח בגמר?
ת: Hehe, אני מניח שהחזיון שלי נחוץ. אני מאמין שהקרב יהיה צמוד ביני לבין Ascendancy, והדבר באמת תלוי באיך נשחק בסיבוב הגמר ונגד מי נאלץ להתמודד.

 

ש: מעולה ! תודה רבה לך על שיתוף הפעולה. ובהצלחה בגמר ! =)
ת: תודה =) אין בעיה.

 

סיקור הגמר המלא - בקרוב

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י