הרשמה

סיכום טורניר UT - עד הגמר!

כמעט נגמרה לה חופשת החנוכה, ואיתה גם מסתיימים חמישה ימים של טורניר UT מלהיב. הפרס הנכסף: עותק של המארז החדש Unreal Anthology.

 

הטורניר שנערך בצורת FFA 4 שחקנים על פני 2 מפות סיפק לא מעט רגעים מצחיקים, מותחים ומפתיעים. נעבור עכשיו בסקירה על משחקי השבוע, ומאוחר יותר נסקר גם את הגמרים!

 

היום הראשון

 

ההפתעות בטורניר לא חיכו ולו שניה, והיה ניתן לראות אותן כבר ביום הראשון: במקצה הראשון, מקצה ראנקין, נרשם הפייבוריט החזק Xeon ו-3 שחקנים נוספים. במהלך המשחק, לתדהמת כולם, לא היה ניתן להבחין בדומיננטיות של Xeon. לא משום ששיחק רע, אלא משום שכמעט משום מקום הגיח לו Discord (שחקן ידוע בקהילה) ופתח הפרש של כ-7 נקודות שלמות! Xeon לא נכנס ללחץ, וברצף הריגות מרשים ביותר צימצם את הפער. 4 דקות לסיום לקח את ההובלה, ושמר על הפרש יציב של 3-5 נקודות עד לסיום המשחק.

 

במקצה השני של אותו היום במפה קאמפגראונדס, הייתה הפתעה עוד בתהליך הרישום - שחקן ידוע ואהוב, m..l, שנראה כאילו נעלם ממסך הראדאר בחודשים האחרונים, צץ פתאום ונרשם למקצה. אפילו שלא שיחק במשחק חודשים הצליח m..l לזכות במקצה אחרי קרב די צמוד על ההובלה עם PartyPooper.

 

היום השני

 

היום השני היה היום של התותחים הכבדים - במקצה הראשון במפה ראנקין נרשמו שני שחקנים מהטופ הישראלי- Raziel ו- Chaosisback. כמובן ששני השחקנים הנוספים במשחק היו רק תפאורה לקרב הטיטאנים שזכינו לראות בשלב המוקדם הזה של הטורניר.

הדרמה לא פוסחת על הטורניר, וכמה דקות לתוך המשחק התנתק ל- Raziel הקשר עם האינטרנט והוא חזר רק לאחר דקות מספר. השרת כמובן חיכה לו, אבל תוצאתו התאפסה. הוחלט שבסוף המשחק תתווסף לתוצאה הסופית של Raziel התוצאה שאיתה הוא התנתק, אך החלטה זו הוותה בעיה ל-Chaosisback משום שלפי דבריו: "אי אפשר לשחק כשאתה לא יודע מה תוצאת היריב. אין לך מושג אם לשחק התקפי או הגנתי. אתה לא יודע אם אתה צריך לסגור פער או לשמור עליו..." המשחק הסתיים בהפרש של 7 נקודות לטובת Chaosisback, אך לרוע מזלו, Raziel התנתק מהמשחק בתוצאה של 9.

 

במקצה השני של אותו היום, במפה קאמפגראונדס, ניצח Kryptonite בהפרש משמעותי, אחרי אכזבה קלה מצד Discord. אחרי ההצגה שנתן ביום הראשון בראנקין, ציפו ממנו לספק עוד משחק מרהיב אך כנראה שזה לא היה היום שלו.

 

היום השלישי

 

היום השלישי היה היום הקומי - במקצה הראשון במפה קאמפגראונדס, השחקן הראשון שנרשם היה Chaosisback. המקצה נסגר בניצחון צמוד מאוד שלו על... עצמו. אף לא מתמודד אחד העז להירשם למקצה שנרשם אליו Chaosisback. (ואם יורשה לי להגיד - בצדק. בזבוז זמן ואנרגיה.)

 

המקצה השני של אותו היום, בראנקין, הניב משחק צמוד ביותר. עד למחציתו ההפרש בין המקום הראשון לאחרון היה 6 נקודות בלבד! בחצי השני 2 שחקנים תפסו את ההובלה - Mr.Crack ו- Kyl3, והחליפו בינהם שוב ושוב את המקום הראשון. כדקה וחצי לסיום פתח Kyl3 פאר של 4 נקודות ושמר עליו.

 

היום הרביעי

 

היום הרביעי והאחרון היה בסימן שביזות - למקצה הראשון נרשמו 4 אנשים אך רק שניים טרחו להגיע. אותם שניים היו Gangman - שחקן ידוע וטוב, ו- Mjousty - חבר אהוב בקהילה, אבל לצערו המשחק הזה היה הראשון מזה כמעט שנה. בתחילת המשחק ניחשתי שהתוצאה תהיה 30-(-1) ל- Gang, שמתי אותה במעטפה, ונתתי לאלי אילדיס לשמור. כשנגמר המשחק, כל הצופים בבית היו בהלם! התוצאה הסופית הייתה 34-(-1). סושרד קטן עלי.

 

במקצה השני, במפה קאמפגראונדס שיחקתי אנוכי ועוד 2 שחקנים. כמובן שניצחתי ניצחון סוחף ומשכנע... (בעצם הוא דווקא היה בהפרש של 3 נקודות, אבל יש לי מונופול על מה שכתוב פה...) אך פסלתי את עצמי מלהגיע לגמר מסיבות מובנות... לכן עלה לגמר השחקן שהגיע למקום השני - Rapid.

 

אתמול, בשעה 17:00 נערך גמר המפה של קאמפגראונדס, ובשעה 18:00 נערך גמר המפה של ראנקין.

 

גמר קאמפגראונדס:

m..l

Kryptonite

Chaosisback

Rapid

 

גמר בראנקין:

Raziel

Xeon

Kyl3

Gangman

 

 

אלו היו התחזיות שלי לקראת המשחקים: במקצה קאמפגראונדס הייתי די בטוח ש-Chaosisback יקטוף את המקום הראשון, אבל משום שזהו משחק FFA, הכל פתוח.

מקצה ראנקין היה צפוי להיות מותח יותר עם שני שמות בולטים- Raziel ו- Xeon.

 

מעניין שדווקא Raziel לא היה ממש מודאג, לפי ראיון שערכתי עימו לפני הגמר:

 

ש: אנטון (הידוע גם בכינוי Raziel), אתה המתחרה הפיבוריט, לפחות לפי הסקר, לזכיה במקצה ראנקין. אתה מסכים עם הסקר?

ת: כן.

 

ש: אתה לא רואה איום באף אחד מהמתמודדים? גם לא Xeon?

ת: לא ממש. אליה תמיד היה רמה מתחתי, ואני בהחלט מקווה שזה נשאר ככה. :)

 

ש: משום שהמשחק הוא FFA, האם אתה מתכוון ללכת ראש בראש עם Xeon, או שמא אתה רוצה לבסס יתרון על סמך העובדה שאתה יכול להרוג את שני המתמודדים האחרים יותר מהר?

ת: אני מתבסס על זה שאני יכול להרוג את שלושתם בו זמנית בפחות או יותר אותה כמות מאמץ.

 

ש: נראה לי שהמשפט הזה אומר הכל :)

בהצלחה, ובשם הספורט כמובן: אני מקווה שהמשחק יהיה צמוד.

ת: תודה, גם אני מקווה.

 

סיקור הגמר המלא - בקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:38 23.12.2006 | Mad Joker Mad Joker

    הפסד דפוק היה לי

    בגלל שלא קראתי את החוקים שזה 15 דקות ולא 20 הפסדתי בגמר :|

  2. 2

       | פורסם ע"י