מדריך נזקים - בעצם, כמה נזק עושה כל נשק?
יריה ראשונית - כפתור עכבר שמאלי
יריה משנית - כפתור עכבר ימני
Shield Gun
יריה ראשונית: 40 נזק, 150 אם טעון עד הסוף.
יריה משנית: נועד לספוג את הנזק מיריות האויב.
Assault Rifle
יריה ראשונית: 7 נזק לכל כדור.
יריה משנית: 70 נזק לכל רימון.
Bio-Rifle
יריה ראשונית: 21 נזק לכל פגיעה (ישירה).
יריה משנית: 21 נזק נטען כל שניה, עד 210 נזק בטעינה עד הסוף (10 תחמושת).
Link Gun
יריה ראשונית: 30 לכל קליע.
יריה משנית: 9 נזק לכל יחידת תחמושת (9 נזק לכל 0.12 שניות). משפיע על תזוזת היריב.
Shock Rifle
יריה ראשונית: 45 נזק לכל פגיעה.
יריה משנית: נע בין 5 ל-45, בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
Shock Combo: תיאורתית, הנזק מגיע ל-200 נזק מקסימום, בד"כ קרוב ל150, בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
Flak Cannon
יריה ראשונית: 13 נזק לכל קליע, 9 קליעים של 13 נזק כל אחד = 117 נזק (פגיעה מלאה). הנזק בכל קליע נחלש בקצב של 5 נזק לשניה.
יריה משנית: 76-164, מאוד אקראי. אם כדור הפלאק מתפוצץ, הרסיסים שלו עושים 13 נזק כל אחד כמו הקליעים של היריה הראשונית.
Mini Gun
יריה ראשונית: 7-8 נזק לכל כדור.
יריה משנית: 14-16 נזק לכל כדור.
Rocket Launcher
יריה ראשונית: 90 נזק (פגיעה ישירה), או פחות בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
יריה משנית: 90 כפול 2 או 3 פגיעות ישירות (כל טיל) + נזק נוסף בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
Lightning Gun
יריה ראשונית: 70 נזק לפגיעה רגילה\140 ל-Headshot (כפול מהנזק הרגיל). לפעמים כשזה לא פוגע ישירות בשחקן, זה עושה נזק איזורי של 35 (חצי מהנזק הרגיל) בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
יריה משנית: Zoom
Sniper Rifle:
יריה ראשונית: 60 נזק לפגיעה רגילה\120 ל-Headshot (כפול מהנזק הרגיל).
יריה משנית: Zoom
יריה ראשונית - כפתור עכבר שמאלי
יריה משנית - כפתור עכבר ימני

Shield Gun
יריה ראשונית: 40 נזק, 150 אם טעון עד הסוף.
יריה משנית: נועד לספוג את הנזק מיריות האויב.
Assault Rifle
יריה ראשונית: 7 נזק לכל כדור.
יריה משנית: 70 נזק לכל רימון.
Bio-Rifle
יריה ראשונית: 21 נזק לכל פגיעה (ישירה).
יריה משנית: 21 נזק נטען כל שניה, עד 210 נזק בטעינה עד הסוף (10 תחמושת).
Link Gun
יריה ראשונית: 30 לכל קליע.
יריה משנית: 9 נזק לכל יחידת תחמושת (9 נזק לכל 0.12 שניות). משפיע על תזוזת היריב.
Shock Rifle
יריה ראשונית: 45 נזק לכל פגיעה.
יריה משנית: נע בין 5 ל-45, בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
Shock Combo: תיאורתית, הנזק מגיע ל-200 נזק מקסימום, בד"כ קרוב ל150, בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
Flak Cannon
יריה ראשונית: 13 נזק לכל קליע, 9 קליעים של 13 נזק כל אחד = 117 נזק (פגיעה מלאה). הנזק בכל קליע נחלש בקצב של 5 נזק לשניה.
יריה משנית: 76-164, מאוד אקראי. אם כדור הפלאק מתפוצץ, הרסיסים שלו עושים 13 נזק כל אחד כמו הקליעים של היריה הראשונית.
Mini Gun
יריה ראשונית: 7-8 נזק לכל כדור.
יריה משנית: 14-16 נזק לכל כדור.
Rocket Launcher
יריה ראשונית: 90 נזק (פגיעה ישירה), או פחות בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
יריה משנית: 90 כפול 2 או 3 פגיעות ישירות (כל טיל) + נזק נוסף בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
Lightning Gun
יריה ראשונית: 70 נזק לפגיעה רגילה\140 ל-Headshot (כפול מהנזק הרגיל). לפעמים כשזה לא פוגע ישירות בשחקן, זה עושה נזק איזורי של 35 (חצי מהנזק הרגיל) בהתאם לקרבת הפגיעה לשחקן היריב.
יריה משנית: Zoom
Sniper Rifle:
יריה ראשונית: 60 נזק לפגיעה רגילה\120 ל-Headshot (כפול מהנזק הרגיל).
יריה משנית: Zoom
חבילות בריאות ושריון:
מגינים:

Shield Pack: חבילת השריון הזו נותנת לשחקן בונוס של 50 נקודות שריון שמגן עליו. מרגע שהרמת אותה, נדרשות 27.27 שניות עד שהיא תופיע שוב.
Super Shield Pack: חבילת השריון הזו נותנת לשחקן בונוס של 100 נקודות שריון שמגן עליו. מרגע שהרמת אותה, נדרשות 54.54 שניות עד שהיא תופיע שוב.

בריאות/בקבוקוני בריאות:

Health Pack: נותנת לשחקן בונוס של 25 נקודות HP, לא ניתן להעלות HP יותר מ- 100 HP. מרגע שהרמת אותה, נדרשות 27.27 שניות עד שהחבילה תופיע מחדש.
Health Vials: נותן לשחקן בונוס של 5 נקודות HP, לא ניתן להעלות HP יותר מ- 199 HP. ברגע שהרמת אותו, נדרשות 27.27 שניות עד שהבקבוק יופיע מחדש.
Keg-O`-Health: מתפקד כבקבוקון בריאות (ראה: Health Vials), אבל נותן לשחקן 100 HP, ואי אפשר להעלות יותר מ- 199 HP. נוצר שוב אחרי 54.54, כמו חבילת הסופר-שילד.

שונות:

Double Damage, נודע גם כ-Amp: מכפיל את הנזק שהשחקן יורה. הנזק הכפול נמשך 27.27 שניות. למרות שהשעון מראה 30 שניות מההתחלה, כל "שניה" נמשכת 0.909 שניות. הזמן עד להופעתו מחדש הוא הגבוה ביותר במשחק - 81.81 שניות.
Adrenaline Capsules: גלולות האדרנלית מעלות את האדרנלין של השחקן ב-2 נקודות כל פעם, עד 100. הגלולות מופיעות, לרוב, בקבוצות של 4. אם השחקן משיג 100 נקודות אדרנלין, הוא יכול להשתמש ב-Adrenaline Combo. זמן ההיווצרות של הגלולות הוא 27.27 שניות, כמו חבילת השילד.
תגובות
1
| פורסם ע"י