הרשמה

מספרי השקה מרשימים: Assassin's Creed Shadows מגיע ל-2 מיליון שחקנים

המטמון היפני של Ubisoft מושך מיליוני שחקנים בימים הראשונים,

האם הוא יצליח להחזיר את תקציב הענק של 400 מיליון דולר?

הכותר החדש של יוביסופט, Assassin's Creed Shadows, מציג נתוני פתיחה מרשימים בימים הראשונים לאחר השקתו. המשחק, שיצא לחנויות בסוף השבוע האחרון, כבר הצליח למשוך מיליוני שחקנים ומסתמן כאחת מההשקות המוצלחות בסדרה. על פי יוביסופט, Shadows הגיע לנקודת ציון משמעותית של מיליון שחקנים ביום ההשקה. בנוסף לכך המשחק חצה את רף שני מיליון השחקנים תוך יומיים בלבד , נתון שמציב אותו במסלול המבטיח לעבור את הישגי הכותרים הקודמים בסדרה כמו Origins ו-Odyssey.

חשוב להבהיר: המספר שיוביסופט מציגה מתייחס ל"שחקנים" ולא ל"עותקים שנמכרו" - הבחנה משמעותית במודל המכירות של Ubisoft. רבים מהשחקנים מגיעים למשחק דרך שירות המנוי Ubisoft+, המאפשר לשחק במשחק תמורת תשלום חודשי קבוע מבלי לרכוש אותו. מודל זה, הדומה לשירותי סטרימינג כמו נטפליקס, מאפשר ליוביסופט להציג מספרי שחקנים גבוהים יותר מאשר מכירות בפועל. ולמרות זאת, מדובר בהישג מרשים למשחק.

עם זאת, יוביסופט עומדת בפני אתגר משמעותי בכל הנוגע לכיסוי עלויות הפיתוח של המשחק. ההערכות מדברות על תקציב פיתוח של כ-250 מיליון דולר, כאשר סך התקציב הכולל, כולל שיווק, עשוי להגיע לכ-400 מיליון דולר. לפי הערכות מומחי התעשייה, כדי להגיע לנקודת איזון, המשחק יצטרך לייצר הכנסות משמעותיות, בין אם דרך מכירת עותקים ישירה, מנויי Ubisoft+, או תוכן נוסף בתשלום שישווק בהמשך.

למרות שהמספרים הראשוניים מבטיחים, הדרך להצלחה מסחרית מלאה עדיין ארוכה. Assassin's Creed Valhalla, המשחק המוביל בסדרה מבחינת מכירות ושחקנים, עדיין מחזיק בשיא שאותו Shadows ישאף לשבור בחודשים הקרובים. מעניין במיוחד לציין את הפער המשמעותי בין דירוגי המבקרים לבין דירוגי השחקנים באתר Metacritic. בעוד שהמבקרים העניקו למשחק ציון ממוצע נדיב של 8.1, דירוג השחקנים עומד על 5.8 בלבד, פער שמעיד על חוסר הסכמה משמעותי לגבי איכות המשחק. פער זה עשוי להשפיע על המכירות לטווח ארוך, אך בהתחשב בקצב צבירת השחקנים הנוכחי, נראה כי ל-Assassin's Creed Shadows עדיין יש פוטנציאל להפוך לאחד המשחקים המצליחים ביותר בסדרה.

מה דעתכם על Shadows? האם רכשתם אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: מחשב, המסטר רייס  (וגם מובייל, אבל אל תגלו)

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: מטוסי קרב וחלליות

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jones in the fast lane

כשאני לא משחק אני: מפתח משחקים

מסר לעולם: נולדנו מאוחר מידי כדי לחקור את העולם ומוקדם מידי כדי לחקור את החלל. בשביל זה יש משחקים

 

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י