הרשמה

רוב העובדים של Annapurna Interactive התפטרו והחברה קורסת

הנפילה של Annapurna מתחילה להכות גלים בתעשייה

הסופ״ש האחרון היה קשוח במיוחד לחלק מעובדי תעשיית הגיימינג

אם אתם לא בטוחים מי אלה Annapurna Interactive אל תרגישו רע. מדובר על חברת הפצה ופיתוח יחסית חדשה שהוקמה ב-2016. מאז הקמתה ועד היום, Annapurna עמדה מאחורי לא מעט משחקים כמו Dount County, Stray ו-Outer Wilds כשעם האחרוון החברה עשתה לאחרונה פאשלה גדולה מאוד כשהיא צרבה על הדיסקים את גרסאת המשחק הלא נכונה. לצד אלה, לחברה גם היו תוכניות ללא מעט משחקים עתידיים כשאחד מהם הוא Silent Hill: Townfal. אבל במהלך סוף השבוע התחילו להגיע חדשות קשות מצד החברה.

בהתחלה דווח על ידי בלומברג שנשיא החברה ניית׳ן גארי (Nathan Gary) והצוות שלו עוזבים את החברה בשל מחלוקת עם בעל הקבוצה ש-Annapurna Interactive חלק ממנה. המחלוקת היא סביב הסוגיה האם Annapurna תצא משליטת הקבוצה ותיהיה חברה עצמאית או לא, החלטה שבסוף הוכרעה לטובת הישארותה, דבר שכאמור הוביל להתפטרות המונית של כ-25 עובדים שהיו כמעט כל כוח העבודה של החברה. מיד עם פירסום החדשות והקריסה הכמעט מוחלטת של Annapurna בין רגע, יצאה מגן אליסון (Megan Ellison) בעלת הקבוצה בהודעת הרגעה לקונית כי ״העדיפות הראשונה שלנו היא לתמוך במפתחים בזמן תקופת המעבר הזאת״.

העסק בהחלט לא נראה טוב וניראה כי גלי הנפילה של Annapurna Interactive רק מתחילים להכות בתעשיית המשחקים כשהיו לא מעט חברות שעבדו והיו תלויות בהסכמי העבודה שלהם עם Annapurna. לאחר עזיבתו של ניית׳ן מונה נשיא חדש לחברה שאישר לכל המפתחים שעובדים עם Annapurna כי כל חוזי העבודה בין הצדדים יכובדו וכל הצוות של Annapurna Interactive יוחלף. יחד עם זאת, המון מפתחים שנמצאים בהסכמים עם Annapurna כבר פירסמו הודעות ברשתות חברתיות לגבי המשך עבודות כרגיל על המשחקים שלהם.

ככל הנראה שנתחיל להרגיש את הקריסה של Annapurna Interactive רק בשבועות והחודשים הבאים, דבר שיכול להוביל לדחיות של השקות או משחקים שיצטרכו למצוא בית חדש.
מה דעתכם על הסיפור? האם הנשיא היה צריך לעזוב את החברה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י