הרשמה

פרטים נוספים על Assassin's Creed Shadows נחשפים

מנוע המשחק, ההשראה מאוחריו ולמה אפשר לצפות

עדיין אש יוקדת, עדיין סמוראי?

 ל-Ubisoft יש השנה שתי השקות גדולות ומרכזיות. הראשונה היא של Star Wars Outlaws שעברה בביקורות מעורבות כשרועי נתן למשחק את הציון 6.5 וממוצע הציונים שלו ב-Metacritics עומד על ציון פושר של 76. ההשקה הגדולה השניה של Ubisoft היא כמובן של Assassin's Creed Shadows שנחשף במאי האחרון עם תאריך השקה לנובמבר. כחלק מתערוכת Gamescom 2024 לפני חודש, הוזמנו על ידי Ubisoft להצצה קצרה ומיוחדת לכותר החדש בסדרת Assassin's Creed שיקח אותנו בפעם הראשונה למזרח הרחוק.

המצגת שהוצגה לנו על ידי אחד מבמאי המשחק היא מצגת טכנית אשר מציגה את מנוע המשחק Anvil ששומש כבסיס עליו פותח המשחק. על פי מה שנאמר, Anvil מיועד למשחקי עולם פתוח ענקיים עם הרבה דמויות חיות וסביבות דינמיות וזאת גם הייתה מרכז ההצגה. Assassin's Creed Shadows בנוי על שלושה עמודי תווך כשהראשון זה פוטוריאליזם. כדי להגיע למצב שהמשחק הכי קרוב בנראות שלו (אני שם בצד את הטענות על דיוק היסטורי), צוות הפיתוח ביצע מספר נסיעות ליפן כדי לצלם ולסרוק את המקומות בצורה הכי מדוייקת שאפשר. סביבת המשחק מבוססת על מרכז יפן, איזור שהוא מעט יותר הררי עם הארכיטקטורה הייחודית לאיזור זה. לצד זאת, למשחק יהיה שעון יום-לילה שיוסיף למשחק מימד יותר אמין.

פוטוריאליזם זאת מילה גדולה שאנחנו אוהבים לשמוע לא מעט ממפתחים, אבל ל-Ubisoft היה חשוב לציין שזה אחד הדברים המרכזיים שעליהם המשחק מתבסס. בנוסף לשעון יום-לילה, למשחק תיהיה גם תמיכה ביכולות ריי-טרייסינג כדי לתת למשחק נראות עם יותר עומק לצד משחקי אור וצל יותר מעניינים ואמינים והשתקפויות על פני משטחים שונים.

עמוד התווך השני הוא אמינות וירידה לפרטים הקטנים ביותר כדי לספק לשחקן תחושה אימרסיבית ככל הניתן. על פי צוות הפיתוח, הרבה פריטים במשחק יהיו אינטרקטיביים ויגיבו לשחקן, אלה יכולים להיות עלים על הרצפה שהשחקן יכול להזיז כשהוא דורך עליהם או ענני אבק שיעופו בכיוון מסויים בהתאם לכיוון הרוח. אם כבר נגעתי ברוח, אז זה תחום שנראה כי הושקע בו הרבה מאוד מאמץ מבחינה טכנית. הרוח במשחק תחושב בזמן אמת כדי לתת למשחק תחושה יותר אמינה עם עולם משחק חי שמגיב לכיוון ועוצמת הרוח.

העמוד השלישי והאחרון זה עולם משחק דינמי. Ubisoft אמרה את המילה ״דינמי״ על שלל צורותיה הרבה פעמים במהלך המצגת. עולם המשחק של Shadows יכיל מערכת של עונות השנה שישנו את הסביבה בהתאם. אם באביב ובקיץ צמרות העצים היו ירוקות, אז בסתיו הן יהיו יותר כתומות עם שלכת שמתחילה כשבחורף הכל יתמלא בשלג. בהתאם לכך נקבל גם מערכת של גשמים וסופות שלגים בחודשי החורף. 

לקראת סיום הוצגה לנו בקצרה מערכת ההרס של המשחק שגם היא, איך לא, דינמית בהתאם לשחקן. נראה היה כי לא מעט פריטים בעולם המשחק יהיו ניתנים להריסה בצורה פיזיקאלית עצמאית, זאת אומרת בהתאם למה שקרה ולא בצורה מתוכננת מראש, בין אם אלו קירות בד ועץ רכים יחסית או גדרות במבוק שאפשר יהיה לחתוך עם החרב וליצור דרכי גישה חדשות. מבחינה טכנית זה נראה טוב, אך נצטרך לחכות ולראות האם יש לזה משמעות גם מבחינת גיימפליי.

Assassin's Creed Shadows יושק ב-15 לנובמבר עבור מחשבי PC ,Mac, אייפדים ולקונסולות.
מה דעתכם על המידע החדש? האם אתם מתרגשים לקראת Shadows? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:41 12.09.2024 | . . (אורח)

    דיוק היסטורי וצילום פוטוריאליסטי ביפן עצמה אבל הסמוראי שחור.
    סה"כ הגיוני.

  2. 2

    22:08 12.09.2024 | חחחח חחחח (אורח)

    המגיב מעלי מדוייק לחלוטין!

  3. 3

    22:47 12.09.2024 | גיא גיא (אורח)

    זה דווקא הגיוני.. יש סיפור אמיתי על סמוראי כהה עור. אם אני לא טועה זה מבוסס עליו.

  4. 4

    14:07 13.09.2024 | Miko Miko (אורח)

    המגמת ירידה הרצינית במנייה של יוביסופט בחמש השנים האחרונות והשחרור הקרוב של שאדואוס יקבעו את עתיד החברה קדימה.
    למגיבים מעליי - זה יותר אגדה ואין יותר מדי הוכחות חותכות לחייו של יאסוקה - הטענה המרכזית היא שהוא לא היה סמוראי.
    ממליץ לכם לקרוא את הפוסטים שלהם בנושא בעמודים הרלוונטיים.
    ודעתי האישית שזה לא ככ משנה - ואפילו משחק לטובת המשחק, כי זה נותן להם חופש יצירתי לקחת את הסיפור לכיוונים מאוד מעניינים.

  5. 5

    05:04 14.09.2024 | לא מבין לא מבין (אורח)

    ב AC 2 אלכסנדר השישי השתמש בנשק בדיוני שנוצר על ידי גזע של חייזירים שיצרו את בני האדם, כדי לשלוט על הנתינים שלו דרך שליטה מוחית- זה לא הפריע לאף אחד בהקשר של היסטוריה, אבל זה שיש סמוראי שחור ביפן, זה מה ששובר את הכלים?
    העולם של AC מעולם לא היה נאמן להיסטוריה, המשחקים אולי מבוססים על חלקים בהיסטוריה, אבל תמיד יש את כל האלמנטים הבדיוניים של העלילה, אז למי אכפת אם היה או לא היה סמוראי שחור ביפן במציאות?

    אנשים כועסים של יוביסופט מהסיבות הלא נכונות.
    צריך לכעוס עליהם בגלל המשחקים הגרועים שלהם, ועל החמדנות הבלתי נגמרת שלהם.
    עד היום אני לא מבין איך אנשים קונים את משחקי AC שלהם שנה אחרי שנה, שכמעט הכל נשאר אותו הדבר בין המשחקים, שלא נדבר על איך שהם לגמרי הרסו את המותג הזה.
    כל שנה אותה המשחקיות, ואין בכלל יותר עלילה ראשית למותג. זה נטו CASH GRAB.

  6. 6

    10:13 14.09.2024 | Miko Miko (אורח)

    לא מבין - הוצאת לי ת'מילים מהפה

  7. 7

    14:42 14.09.2024 | yosic yosic

    סך הכל נשמע משחק מבטיח . וישנם אנשים שוקטלים את המשחק רק בגלל שהסמוראי שחור אפשר לחשוב......אז תתבגרו וגם היה סמוראי שחור ששמו יאסוקה שהגיע ליפן בשנת 1579
    וגם ישנם אנשים לא אוביקטיבים שקוטלים את המשחק רק בגלל שקוראים להם UBISOFT אז קחו את זה בחשבון.

  8. 8

    14:46 14.09.2024 | yosic yosic

    סך הכל נשמע משחק מבטיח . וישנם אנשים שוקטלים את המשחק רק בגלל שהסמוראי שחור אפשר לחשוב......אז תתבגרו וגם היה סמוראי שחור ששמו יאסוקה שהגיע ליפן בשנת 1579
    וגם ישנם אנשים לא אוביקטיבים שקוטלים את המשחק עוד לפני שהוא יצא רק בגלל שקוראים להם UBISOFT .... גם כן אוביקטיבים . אז אני ממליץ לחכות שהמשחק ייצא ואז לשפוט

  9. 9

       | פורסם ע"י