הרשמה

סיכום אירוע Nintendo Direct + Indie World Showcase!

40 דקות של אירוע והרבה מאוד משחקים

הסוויץ' של נינטנדו לא עוצרת עם עוד עשרות משחקים חדשים

קהל הקוראים עדכן אותנו ואנחנו פועלים בתגובה! הסיכום שלנו לאירוע הדיירקט של Nintendo ביום שלישי היה חסר לכם, ובכן, הנה הוא הגיע! קיבלנו אירוע מלא בלא מעט הפתעות השבוע ואנחנו פה כדי לספר לכן על כולן, אז מה קיבלנו באירוע ה-Nintendo Direct + Indie World?

עדכון חינמי ל-Balatro

את החלק של האינדי אנחנו מתחילים בבום עם משחק הפוקר רוג לייט Balatro שקיבל עדכון חינמי (שנקרא Friends of Jimbo) שיצא כבר ביום שלישי עם תוכן חדש מהמשחקים Witcher 3: Wild Hunt, Vampire Survivors, Dave the Diver ו-Among Us! העדכון כאמור זמין כבר עכשיו לבעלי המשחק ב-Switch וב-Steam.

Neva

מהיוצרים של GRIS מגיע טריילר ראשון למשחק החדש שלה שיקרא Neva ויספר את הסיפור של אישה שנשמתה קשורה בזו של זאב אחרי מפגש טראומתי עם כוחות אפלים, המשחק עתיד לצאת ב-15 לאוקטובר וחוץ מה-Switch הוא יגיע גם למחשב ולקונסולות הדור הנוכחי.

Moth Kubit

משחק תפקידים חדש עם כתיבה קצת יותר הומוריסטית שבו אנחנו משחקים את Moth Kubit וחוקרים את העולם התאגידי המסתורי של החרקים. המשחק עתיד לצאת באביב 2025.

Sea of Stars - Throes of the Watchmaker

ובמבזק החדשות החשוב ביותר עבור שמואל מקונן ודימה מיאללה בלאגן, מגיעה הרחבה חינמית עבור משחק התפקידים האהוב Sea of Stars שיקח את השחקנים לעולם שעון מיניאטורי שבו נצטרך להתמודד נגד קרקס מקולל. ההרחבה החינמית הזאת תגיע באביב 2025!

Powerwash Simulator - Shrek Special Pack

את המשחק Powerwash Simulator כנראה שחלקכם מכירים, המשחק עד כה קיבל כמה הרחבות שונות וביניהן Final Fantasy VII, Warhammer 40k, Tomb Raider, Spongebob ועוד, אבל לתוספת הזאת לא היינו מוכנים. בלי תאריך שחרור רשמי כרגע, Powerwash Simulator עתיד לקבל חבילת הרחבה שמבוססת על הסרט הפופולרי שרק בעתיד הלא רחוק, רחוק מדי, ועל כך נוסיף It's all ogre now.

Morsels

משחק רוגלייק ממבט עילי שמזכיר מעט את Binding of Issac אבל עם טוויסט אומנותי ייחודי (וקצת לא ברור), המשחק עתיד להגיע בפברואר הקרוב.

Date Everything

אם חשבתם ש-Hatoful Boyfriend הוא משחק נובלה ויזואלית מעניין (שבו יוצאים לדייטים עם ציפורים), אז עכשיו מגיע Date Everything שבו אפשר לצאת עם כל חפץ בבית שרק בא לכם. המשחק עתיד לצאת ב-24 לאוקטובר השנה.

Peglin

כיאה למשחק אינדי, מדובר במשחק אינדי שפותח על ידי קבוצה קטנה של 7 אנשים, המשחק הוא משחק תפקידים מבוסס תורות שמערכת הקרב שלו מבוססת על משחק פאצ'ינקו שבו השחקן מכוון כדורים על מנת לפגוע בבלוקים שנקראים pegs, הטריילר מציג את המשחקיות ואת חלק מהאויבים שיש במשחק. המשחק זמין אקסלוסיבית ל-Switch כבר עכשיו.

Wobbly Island

אני לא הצלחתי להבין אם אמור להיות מדובר במשחק סימולציה או במשחק פאזל אבל נראה שמדובר בהכלאה של השניים, המשחק עתיד לצאת בדצמבר הקרוב.

Pico Park 2

אני חייב לומר לכם שאם לא שיחקתם ב-Pico Par, אתם מפספים את אחד ממשחקי הפאזל קו-אופ היותר כיפיים שיש, Pico Park מקבל משחק נוסף עם פאזלים חדשים ומכניקות חדשות וזמין כבר עכשיו על הסוויץ' באופן אקסלוסיבי, בהמשך המשחק יגיע גם ל-Steam ב-12 לספטמבר.

Shovel Knight: Shovel of Hope DX

אני מאמין שלא צריך להציג את Shovel Knight פה, המשחק שחוגג פחות או יותר עשור בשלב הזה, מקבל גרסא חדשה שהוכרזה עבור Steam עוד ביוני וכעת אנחנו מקבלים הכרזה על כך שהמשחק עתיד להגיע לסוויץ' , המשחק יצא במהלך 2025.

ההכרזה של Shovel Knight מלווה במקבץ טריילרים קצרים על משחקים שיגיעו לסוויץ' בזמן הקרוב אז זוהי הרשימה שלהם:

Europa: מגיע לסוויץ' ב-11 באוקטובר השנה, למשחק קיים דמו שזמין ב-E-Shop כבר עכשיו!

Cuisineer: המשחק מגיע לסוויץ' ב-28 לינואר, 2025.

On your Tail: מגיע לסוויץ' ב-21 לנובמבר השנה.

Metal Slug Tactics: יגיע לסוויץ' במהלך החורף הקורב.

The Plucky Squire: יגיע לסוויץ' ב-17 לספטמבר הקרוב.

Pizza Tower

הפתעת השנה של שמואל לשנת 2023 עושה את דרכה לסוויץ' והיא זמינה כבר עכשיו ב-E-Shop!

ובהכרזה הזאת נגמרה הצגת האינדי והתחילה הצגת הפרטנרים של Nintendo.

Tetris Forever

המשחק שכולל לא מעט מההיסטוריה של משחקי טטריס באסופה אחת, המשחק עתיד להגיע לסוויץ' במהלך החודשים הקרובים של 2024. גרסאת ה-NES של טטריס תגיע לשירותי האונליין של הסוויץ' בחורף הקרוב.

Star Overdrive

משחק הרפתקאה אקשן שיקח אותנו לכוכבים שונים כאשר אנחנו נסייר על הוברבורד רב שימושי. המשחק יגיע כמשחק אקסלוסיבי זמני לסוויץ' במהלך 2025.

Goat Simulator 3

משחק הסאנדבוקס הפופולרי Goat Simulator 3 זמין כבר עכשיו על קונסולת הסוויץ', גרסא פיזית של המשחק עתידה להגיע במהלך חודש נובמבר הקרוב.

The Legend of Heroes: Trails in the Sky the 1st

משחק ה-JRPG שחגג השנה 20 ליציאה שלו, מקבל רימייק חדש שיבצע שימוש במנוע של Trails through Daybreak ויגיע לסוויץ' במהלך 2025, נכון לשלב זה לא הוכרזו פלטפורמות נוספות.

הטריילר הזה, בדומה ל-Shovel Knight, מגיע בצמוד למקבץ טיזרים שונים, הנה הרשימה:

Star Wars Hunters: עונה שלישית של המשחק עתידה להגיע ב-26 לספטמבר.

S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone Trilogy: טרילוגיית המשחקים הקלאסית בסדרת סטולקר תגיע לסוויץ' בנובמבר הקרוב, בדיוק בזמן להשקה של המשחק השני!

Worms Armageddon Anniversary Edition: משחק הוורמס הקלאסי והאהוב יגיע לסוויץ' ב-26 לספטמבר.

Disney Dreamlight Valley: המשחק עתיד לקבל אירוע שיגיע למשחק ב-4 לספטמבר.

Spongebob Squarepants: The Patrick Star Game

הכותרת של המשחק הזה לא משקרת, משחק בובספוג חדש שבו נשחק הפעם את החבר הכי טוב שלו, פטריק, יגיע לקונסולת הסוויץ' ב-4 לאוקטובר הקרוב, ניתן לבצע הזמנה מוקדמת כבר עכשיו.

Fitness Boxing 3

משחק חדש בסדרת משחקי הכושר של נינטנדו יגיע עם פיצ'רים חדשים כמו אימונים בזמן ישיבה ועוד, המשחק עתיד לנחות על הסוויץ' ב-5 בדצמבר הקרוב.

Capcom Fighting Collection 2

קולקציה שניה של משחקי לחימה מבית Capcom עושה את דרכה לסוויץ' והיא תכלול את Capcom vs SNK 1 ו-2, Project Justice, Capcom Fighting Evolution, Street Fighter Alpha 3 Upper, Plasma Sword Nightmare of Bilstein ו-Power Stone 1 ו-2. כל הקולקציה הזאת תהיה זמינה לסוויץ' במהלך 2025. במעמד זה נציין שגם קולקציית Marvel vs Capcom תצא לסוויץ' ב-12 לספטמבר הקרוב וניתן להזמין את המשחק מראש כבר עכשיו.

Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land

אם כבר סדרות JRPG ארוכות כמו שרוך מוצגות היום, הנה עוד אחת: משחק חדש בסדרת Atelier מוכרז היום ויגיע לסוויץ' (ולכלל הקונסולות האחרות כולל המחשב) בתחילת שנת 2025.

Suikuden 1+2 HD Remaster

עושה רושם שקונאמי מתעוררת לחיים ונזכרת שיש לה כמה קלאסיקות שאולי כדאי לא לשכוח, שני משחקי הרימאסטרים של משחקי ה-JRPGֲֲ הקלאסיים של קונאמי יגיעו לסוויץ' ב-6 למרץ, 2025.

Dragon Quest 3 HD-2D Remaster

לא מדובר פה בהכרזה חדשה כמובן, אלא בהצגה קצרה של המשחק ומספר פיצ'רים שיהיו זמינים במשחק, המשחק עתיד לצאת ב-14 לנובמבר הקרוב וזמין כבר עכשיו להזמנה מוקדמת.

Castlevania Dominus Collection

אם כבר בקלאסיקות של קונאמי עסקינן, אנחנו כעת מקבלים הכרזה על קולקציה אחת נוספת עבור סדרת המשחקים הקלאסים שתכלול את המשחקים שיצאו לקונסולת ה-DS, המשחק זמין כבר עכשיו ב-E-Shop.

Sid Meier's Civilization VII

משחק האסטרטגיה תורות הפופולרי Civilization חוזרת לקונסולת הסוויץ' פעם נוספת כאשר המשחק יצא לכלל הקונסולות ב-11 לפברואר, ניתן לבצע הזמנה מוקדמת כבר עכשיו ולקרוא את הרשמים שלנו ממנו כאן.

Tales of Graces f Remastered

לא סיימנו עדיין עם סדרות JRPG ארוכות (אם חשבתם שהצלחתם לברוח...), אחד ממשחקי ה-JRPG שהיו לכודים פחות או יותר לאקסלוסיביות של ה-PS3 מקבל גרסאת רימאסטר חדשה ויגיע לכלל הפלטפורמות המודרניות ב-17 לינואר, 2025.

MySims - Cozy Bundle

אני לא יודע אם שני המשחקים האלה נחשבים לקלאסיקה או לא, אבל שני משחקי MySims ו-MySims Kingdom שיצאו אי שם ב-2008 ל-Wii ול-DS, עושים את דרכם ל-סוויץ' ב-19 לנובמבר הקרוב.

Five Nights at FreddysHelp Wanted 2 & Security Breach - Ruin

שני משחקים בסדרת משחקי האימה הפופולרית FNAF עומדים לעשות את דרכם לסוויץ' במהלך תקופת החגים הקרובה.

בשלב הזה אנחנו מקבלים מקבץ עדכונים נוסף:

Disney Epic Mikcey Rebrushed: מגיע לסוויץ' ב-24 לספטמבר.

Tales of the Shire A Lord of the Rings Game: המשחק יגיע לסוויץ' בתקופתה חגים הקרובה.

Just Dance 2025: משחק הריקודים השנתי יגיע ב-15 לאוקטובר.

Funko Fusion: הפופים של Funko עתידים לנחות על הסוויץ' בתקופת החגים הקרובה.

EA Sports FC 25: משחק הכדורגל הפופולרי של EA יגיע לסוויץ' השנה ב-27 לספטמבר.

Lego Horizon Adventures: עדיין אחת מההפתעות הגדולות של השנה, משחק הלגו החדש של הורייזון יגיע לסוויץ' גם כן בתקופת החגים הקרובה.

Rune Factory: Guardians of Azuma

אני לא אשקר אבל בשניה הראשונה כמעט חשבתי שמדובר במשחק גאצ'ה חדש, המשחק החדש בסדרת Rune Factory לוקח כיוון טיפה שונה בהרפתקאה חדשה ועתיד להגיע באביב של 2025.

Yakuza Kiwami 1

אני מתנצל, אמרתי ש-Lego Horizons על הסוויץ' זאת הפתעה? הנה הפתעה שממש לא ציפיתי לה: הרימייק למשחק שפחות או יותר התחיל את הכל, Yakuza Kiwami 1, עתיג להגיע לסוויץ' ב-24 באוקטובר!

ופה הגענו לסוף ההצגה של Nintendo, מה דעתכם על ההכרזות החדשות? קיבלנו לא מעט הכרזות בכלל, לשחקני ה-JRPG יש הרבה למה לצפות הפעם ובאמת שההפתעה הגדול ה של היום היא ההגעה של Yakuza Kiwami לסוויץ', אני מפחד לדעת איך הוא ירוץ על הקונסולה אבל אני סקרן לראות איך זה יצא. האם יצאתם עם משחק שאתם מצפים לו במיוחד היום? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י