הרשמה

האם העיצוב ותכנית ההשקה של ה-PS5 Pro דלפו?

האם השידרוג של סוני מגיע בספטמבר?

עוד עוצמה ועוד משחקים ממש בקרוב?

אחת הסוגיות הגדולות שעופפות את תעשיית הגיימינג לאחרונה היא השדרוג החצי דורי של סוני לקונסולת ה-PlayStation 5 שיגיע בדמות קונסולה חדשה שככל הנראה תקרא PS5 Pro. היו כל מיני הדלפות בנושא בחודשים האחרונים לצד מספר של מפתחים שכבר אמרו כי הם קיבלו את ערכת הפיתוח של הקונסולה כדי להתחיל ולפתח אליה את המשחקים שלהם. היום אנחנו מקבלים הדלפה נוספת עם עוד פרטים על מה מסתמן להיות כדור הקונסולות ה-9.5.

המתשמש billbil-kun באתר Dealabs ידוע בהיותו בעל אדם המעורב בתעשייה שלא פעם הדליף פרטים שהתבררו כנכונים. עכשיו אותו משתמש מפרסם פוסט נוסף עם פרטים על ה-PS5 Pro. אזכיר שכל המידע אינו מאומת ולא הגיע ממקור רשמי לכן יש לקחת אותו בערבון מוגבל. על פי הדיווח ה-PS5 Pro תוכרז בחצי הראשון של חודש ספטמבר (זה מתחבר לשמועות על אירוע State of Play חדש שיתקיים בחודש הבא), לצד תאריך ההכרזה נטען כי עיצוב האריזה של הקונסולה הודלף גם הוא אך מפאת זכויות יוצרים התמונה לא פורסמה ובמקומה קיבלנו שרטוט של איך שהקונסולה צפויה להיראות.

כמו אפשר לראות, אם הדיווח אכן נכון, ה-PS5 Pro צפויה להיראות דומה ל-PS5 הרגילה כשגם היא תיהיה לבנה, ללא מידע על צבעים נוספים. לצד זאת נטען שה-PS5 Pro תיהיה מעט יותר דקה מגרסאת הסלים אך הפאנלים של הקונסולות יהיו תואמים. אחד הפרטים שלא אושרו על ידי ההדלפה היא האם יהיה לקונסולה כונן דיסקים שכן התמונה שהתקבלה לא כללה כונן. יש ספקולציות שגרסאת הפרו תגיע ללא כונן כדי להוריד את המחיר וגם אפשרות שהכונן יהיה זמין לרכישה בנפרד ויתחבר לקונסולה בדומה לגרסאת הסלים שכבר מאפשרת זאת.

נזכיר שוב, כל המידע הזה אמנם מגיע ממקור שכבר דיווח דברים נכונים בעבר אך הוא לא אושר רשמית ואין לו אימותים נוספים כרגע כדי לחזק את המידע.
מה דעתכם על הפרטים של ה-PS5 Pro? האם תרכשו את הקונסולה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י