הרשמה

הכירו את Two Point Museum המשחק החדש של Two Point

המוזיאון הזה בטוח לא יהיה משעמם

האם קיבלנו את ההכרזה מוקדם מהצפוי?

אחד מסדרות המשחקים האהובות עליי היא סדרת משחקי Two Point. המשחק הראשון בסדרה, Two Point Hospital, הגיע אלינו על בסיס היותו ריבוט ל-Theme Hospital הנהדר מסוף שנות ה-90. אחרי ההצלחה של Two Point Hospital שהיה מפוצץ בהומור בריטי שאני נהנתי ממנו מאוד יחד עם מכאניקת ניהול של בית חולים משוגע קיבלנו את Two Point Campus שלקח את הבסיס ושיפר אותו עוד יותר כשהפעם משימת הניהול הייתה של קמפוס סטודנטים.

כבר כמה שבועות שאנחנו יודעים כי נקבל משחק מבית Two Point Studios במהלך תערוכת Gamescom שתתקיים בשבוע הבא. בעוד שלא היה ידוע מה יהיה המשחק, אפשר היה להניח בצורה כמעט בטוחה כי הוא ימשיך את הכיוון ששני המשחקים סללו עבורו. היום אנחנו מקבלים את ההכרזה על Two Point Museum וכמו שאפשר להבין משמו, הוא שולח אותנו למשימת ניהול מוזיאון. עם ההכרזה קיבלנו טריילר סינמטי שמציג לנו קצת מהמשחק והמוצגים שיהיו לנו במוזיאון כמו מאובני דינוזאורים ואנשי מערות חיים.

לשמחתי אפשר לראות ש-Two Point Museum שומר על אותו הומור אייקוני שעשה את סדרת המשחקים אהובה כל כך והוא אפילו מעלה את הרמה. מבחינת משחקיות קיבלנו את המידע כי נצטרך לבחור האם לשמור על חלק מעובדים לניהול המוזיאון או לשלוח אותם למשימות חיפוש ואיסוף של מוצגים חדשים עם יעדי חיפוש חדשים שיפתחו לאורך המשחק, לצד זאת נצטרך כמו תמיד לנהל עסק רווחי עם חנויות מזכרות וסיורים מודרכים.

ֿאבל כמו תמיד במשחקי Two Point לא יהיה משעמם לרגע כאשר יהיה צריך גם לטפל בבעיות מוזרות שיתחילו לצוץ. בין אם אלה גנבים, ילדים שמטפסים על דינוזאורים או פשוט לדאוג שאיש המערות לא יברח. על פי הסטודיו ו-SEGA, המשחק יכיל רובד עמוק יותר של התאמה ופרטים קוסמטיים כדי שהמוזיאון שלכם יראה בדיוק כמו שאתם רוצים.

Two Point Museum לא קיבל תאריך השקה אך יכול להיות שהוא יחשף ב-Gamescom 2024.
מה דעתכם על המשחק? מתרגשים אליו או שציפיתם למשהו אחר? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:07 15.08.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    צרחותתתתתתתת, מתרגש ברמות

  2. 2

       | פורסם ע"י