הרשמה

בפרק האחרון: The Acolyte הפילה פצצה ביקום של מלחמת הכוכבים

הסדרה הגיעה לפרק האחרון שלה עם מטרה להילחם על הצדקה לעונה שנייה

זה שאינו יודע למות

יחסי האהבה שנאה של מעריצי מלחמת הכוכבים עם הסדרה הכי שנויה במחלוקת שעלתה עד עכשיו בשירות הסטרימינג דיסני + הגיע לנקודת שיא עם הפרק האחרון של The Acolyte, שהמשיכה את המסורת שלה לזרוק באמצע הפרקים קטעים מעניינים - רק שהפעם הקטע המעניין הוא לא פחות מהיסטורי ליקום של מלחמת הכוכבים.

אזהרת ספויילרים להמשך הכתבה - הקריאה באחריותכם!

באמצע הפרק האחרון, כהופעת אורח בלתי מוסברת שכנראה מרמזת על רצון עז לעשות עונה שנייה, מתגלה כי במנהרה סודית בכוכב בו שהה נבל/גיבור הסדרה (אנא עארף, הכל כתוב כל כך מבולגן כאן) הסתתר אגדת הסית' דארת' פלייגוס (Darth Plagueis). פלייגוס, שמתואר לא רק כחכם אלא גם כבעל חיבור יחיד במינו עם "הכוח" והיכולת ליצור חיים, נראה אמנם בצל כבד ולשניות בודדות אך אין ספק שמדובר בהופעה הראשונה שלו בלייב אקשן של יקום מלחמת הכוכבים ואחת שגרמה ללא פחות מרעידת אדמה. השאלה היותר בוערת שעולה מן הפריים היא מה לעזעזל פלייגוס עשה שם? והאם שתי הדמויות, שהסתובבו פרק שלם בכוכב כשאחד חצי עירום, ידעו שאחת הדמויות החשובות ביותר במלחמת הכוכבים פשוט אורבת להם שם? 

זה לא הדבר היחיד השפרק האחרון של The Acolyte זרק כדי לנסות להבטיח עונה שנייה. גם הגב של מאסטר יודה האהוב מופיע לרגע אחד בסוף, ובכללי הסדרה השאירה יותר מדי שאלות פתוחות כדי לא לרמוז שהיא רוצה עונה שנייה. האם היא תקבל? אי אפשר לדעת. האם מגיע לה? לדעתי, למרות שהיא השתפרה קצת מהפרקים הראשונים, חד משמעית לא. הסדרה אמנם הציגה רעיונות מגניבים פה ושם אך נכשלה בהגשה שלהם, עם תסריט נורא ובימוי עצלני מדי. האם מגיעה לה עונה שנייה לדעתכם? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י