הרשמה

מסתמן: מארוול משנים את דמותה של שירה האס ב"קפטן אמריקה: עולם חדש מופלא"

כל העיניים על שירה

בוחרים שלא לבחור

אחת הסוגיות המעניינות ביותר מסביב לסרט החדש של קפטן אמריקה הייתה איך באולפני Marvel מתכוונים להציג את הדמות הישראלית הגאה שלהם סברה, סוכנת מוסד בעלת כוחות על אותה תגלם השחקנית הישראלית שירה האס. אז איך בעצם בחרו להציג אותה? בחרו שלא.

כנראה באחד מהכמויות הבלתי נגמרות של צילומים מחדש לסרט, הוחלט לשנות את הרקע של הדמות אותה תגלם שירה האס למעין שילוב בין הדמות המקורית לדמות חדשה. לפי המידע שנחשף, עדיין השם של הדמות יהיה רות בת-שרף (שהוא שמה האמיתי של גיבורת העל סברה), אך במקום להיות מוטאנטית שעובדת בשירות המוסד היא תהיה Black Widow לשעבר שעובדת צמוד לנשיא ארצות הברית. חשוב לציין שעוד מהכרזת הסרט היה נראה שהכיוון הוא לשחק מעט עם המקורות של הדמות, ולא מדובר בהחלטה שנגזרה מהאירועים של השנה האחרונה.

מדובר אמנם בשינוי דרסטי, ובכלל עוד לא ברור האם יוזכר כי היא ישראלית בסרט, אך עם כמות הפעמים שהעלילה השתנתה במהלך הצילומים החוזרים ככל הנראה לא מדובר בשינוי הכי גדול. בפרס הזה זוכה ללא ספק ג'אנקרלו אספוזיטו (Giancarlo Esposito) שהתווסף לעלילה רק בצילומים החוזרים (ואפילו לא בראשונים שבהם) וקיבל בטריילר מקום מרכזי ואפילו יותר זמן מסך משירה.

קפטן אמריקה: עולם חדש מופלא (Captain America: Brave New World) צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-14 בפברואר 2025 - ולהיות התחלה של מיני פרק ביקום הקולנועי של מארוול בו האריסון פורד (Harrison Ford) יגלם את נשיא ארצות הברית, שצפוי לחזור בתפקיד גם בת'אנדרבולטס (Thunderbolts) שיצא כשלושה חודשים אחר כך בשני במאי 2025. מה סרט גיבורי העל שאתם הכי מחכים לו? בשנת 2025 כמובן, אנחנו יודעים שהתשובה לשנה הנוכחית היא דדפול & וולברין.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:26 16.07.2024 | לא מפתיע לא מפתיע (אורח)

    זה היה צפוי.

  2. 2

       | פורסם ע"י