הרשמה

קרב מוחות: Escape from Tarkov נלחם בצ׳יטרים בדרך חדשה ומעניינת

צעד נוסף וקהילתי למדי במלחמה נגד הצ׳יטרים והרמאים

אחרי עדכון כזה אולי שווה לשקול הסבת מקצוע ללוכד צ׳יטרים במשרה מלאה

כמו משחקי רשת רבים אחרים, גם Escape from Tarkov מתמודד יום יום עם אינספור צ׳יטרים והאקרים שמציפים את שרתיו וגורמים לעוול של ממש לקהילת המשחק. במקרה הספציפי של טארקוב, תופעת הצ׳יטרים רק הלכה והסלימה בתקופה האחרונה ולמעשה מפתחת המשחק הודיעה שכבר בתחילת השנה האחרונה היא הרחיקה וחסמה יותר מ-11 אלף האקרים שהיא איתרה בתוך מספר שבועות בודדים אותם היא גם פרסמה בפומבי על מנת להוכיח את פועלה בנושא. כעת, הגיע הזמן לשלוף אס מהשרוול שאולי יצליח להכריע את המערכה.

הצעד הדי מעניין של מפתחת המשחק במלחמה נגד הרמאים היא מערכת חדשה העונה לשם "Bounty System" שתתגמל מעתה שחקנים שלקחו חלק פעיל באיתור ודיווח על האקרים. המערכת בבסיסה די פשוטה, כל שחקן שידווח על משתמש שלאחר מכן יאומת ויאושר על-ידי מפתחת המשחק כהאקר יזכה לתגמול כשאל החשבון שלו יתווספו מטבעות איתם הוא יכול לרכוש שלל חפצים בתוך המשחק. 

ראוי לציין שמערכות דיווח המאפשרות לשחקנים לדווח על שחקנים אחרים בתוך המשחק היא כמובן לא דבר חדש או שונה בהשוואה למשחקי רשת אחרים שקיימים היום בשוק, אבל תגמול ישיר של שחקנים שמדווחים בהצלחה על צ׳יטרים הוא כן משהו יחסית נדיר בנוף. כך או כך ואם תשאלו אותי אני די בספק שהוספת תגמול לדיווח של שחקנים תעלה את מספר השחקנים שמדווחים על שחקנים אחרים, בעיקר בגלל ששחקנים שחשים שמרמים אותם לרוב מדווחים על כך גם בלי קשר לתגמול כזה או אחר שהם עשויים לקבל. החוכמה האמיתית כאן תהיה להשקיע קצת יותר משאבים בפיתוח של פתרונות "Anti-Cheat" חזקים שימנעו את הגעתם של ההאקרים מלכתחילה, אם כי Escape from Tarkov הוא כמובן לא היחידי שסובל מהבעיה הזו, המצב של Counter-Strike 2 למשל עגום לא פחות.

מה דעצכם? האם המהלך החדש של EFT יצליח לחסל את ההאקרים? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:14 12.07.2024 | קובי קובי (אורח)

    אפקט הקוברה.
    האקרים יפעילו בוטים של צ'יטרים ובוטים של דיווחים, ישלשלו מטבעות לכיסם ואז ימכרו אותם או את החשבונות.

  2. 2

       | פורסם ע"י