הרשמה

כל ההכרזות והחדשות מאירוע ה-Capcom Next!

דד רייזינג קיבל קאמבק בצורת רימאסטר מפתיע - באירוע מפתיע לא פחות

אוקאמי!

באירוע האפילוג של אירועי הקיץ לא חשבנו שנקבל הפתעות בכלל, אבל Capcom החליטה להמשיך את הקו שלה מהשנים האחרונות ואיכשהו להפוך גם את האירוע הזה למעניין.

דמו של Kunitsu-Gami ו..אוקאמי!

משחק ה-RTS היצירתי הציג עוד טריילר שמוכיח כי Capcom שמו לב למה שאנחנו ועוד רבים שמו לב אליו והוא שלמשחק יש פוטנציאל גדול להיות להיט שקט. כדי לפתוח את חודש ההשקה שלו שוחרר למשחק דמו שזמין להורדה כעת - והוכרז קולאב עם אחד המשחקים הכי אנדרייטד שידעה תעשיית הגיימינג לדעתנו - Okami. אמנם את Amaterasu בעצמה לא נראה במשחק, אך בגדים ונשקים בהשראתה כן - והכי חשוב גם המוזיקה האדירה של המשחק תכנס ל-Kunitsu-Gami: Path of the Goddess בצורה כלשהי. בנימה אישית - ריגש אותי לשמוע את The Sun Rises באירוע רשמי, דבר שחלמתי עליו שנים. עכשיו רק משחק המשך כן?

ברבנהיימר של רימסטארים למשחקי זומבים

נתחיל מהחדשות הכי חמות. Dead Rising Deluxe Remaster  שהוכרז רק בשבוע שעבר יגיע ב-19 בספטמבר לחנויות הדיגיטליות של המחשב ודור הקונסולות הנוכחי - שבוע אחד בלבד לפני שהגרסה הנשית של אותו הז'אנר בידיוק (Lollipop Chainsaw Repop) תצא. בניגוד לג'ולייט, פארנק ווסט קיבל מתיחת פנים הרבה יותר מרשימה הן ויזואלית והן מבחינת מכניקות. את השדרוג הויזואלי המרשים ניתן לראות בכל פריים בטריילר, וגם ניתן לשים לב לצורה בה פרנק, ובעיקר הזומבים, זזים ומתנהגים. המשחק יקבל גם גרסה פיזית שתצא בנובמבר, אבל בעוד נימה אישית (מה אני אגיד, יש לי רגשות למשחקים של Capcom) אני לא אוכל לחכות לה כי נראה שבאמת כמו בשם המשחק לא מדובר ב-Remaster רגיל.

ובכל זאת, קצת Resident Evil

את ההכרזה הבאה קאפקום לא הוציאה אפילו כטריילר נפרד, אך סדרת Resident Evil הופיע באירוע לכמה עדכונים. ראשית, המשחקים המקוריים מגיעים לטלפונים עם שדרוגי משחקיות שנראים די טוב והפכו את ההכרזה ללא לגמרי בלתי מעניינת. דווקא ההכרזה היותר גדולה נהפכה להיות הדבר הכי משעמם באופן ההצגה שלו באירוע - כש-Koshi Nakanishi שהוביל את הפיתוח של המשחק השביעי בסדרה הכריז כי הוא והקבוצה שלו עובדים על משחק Resident Evil, ככל הנראה 9. בפועל, זאת נאנו הכרזה כי היא בעצם לא מחדשת לנו כלום.

גם כשהאבק סביב הניגון של הסאונדטראק The Sun Rises התפזר - אני חייב להגיד שמדובר באירוע חביב. ההצגה של Dead Rising Deluxe Remaster הייתה מרשימה במיוחד, ואני מאוד ממליץ לכם לראות את האירוע המלא כדי להבין עד כמה הם היו מדויקים בבחירת השם. מה חשבתם על האירוע? מי ינצח בברבנהיימר הזה? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:14 02.07.2024 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    דד רייזינג נראה נפלא. כשאמרו שעושים רימאסטר לא ציפיתי לפול-און שינוי של המנוע, זה ממש דומה למה שעשו עם Metroid Prime Remastered או Paper Mario TTYD. עבודה מהממת.

  2. 2

       | פורסם ע"י