הרשמה

המפתחים של Concord מדברים על בטא, תמחור וחשבונות PSN

הרבה חדשות טובות וגם אכזבה קטנה

עוד משחק שירצה את תשומת הלב שלכם ביולי

כנראה שהדבר הכי מעניין שקרה באירוע State of Play של סוני לפני חודשיים הוא החשיפה של Concord. משחק הירו-שוטר חדש שבאופן אישי קיבלתי הרגשה מהגיימפליי שלו כאילו ה-MCU פגש את Lawbreakers ו-Overwtach. המשחק נראה מהנה מאוד אבל צריך להגיד שלא נראה כאילו הוא מחדש משהו בנוף משחקי ההירו שוטר שגם ככה ניהיה רווי ועמוס יותר בכל רגע. 

עכשיו אנחנו מקבלים עוד מעט מידע על המשחק בזכות ראיון שביצע צוות המפתחים של הסטודיו יחד עם אתר Eurogamer. באשר לתמחור המשחק, הוא זמין לרכישה מוקדמת כבר עכשיו עם תג מחיר של 40 דולר או כ-160 שקלים דרך עמוד המשחק ב-Steam, התמחור הזה נועד לשקף לשחקן את כמות התוכן שהוא צפוי לקבל מהמשחק כשבהשקה יהיה מדובר על 16 דמויות, 12 מפות ושישה מצבי משחק כאשר כל כמה חודשים נקבל עונה חדשה שתיהיה חינמית וכל התוכן שבה יהיה חינמי גם כן. לצד התוכן הזה, יהיה תוכן קוסמטי שהובהר על ידי הבמאי של המותג שהוא קוסמטי בלבד ולא ישפיע על הגיימפליי בשום צורה, תוכן זה יצא גם כן באופן עונתי ואותו יהיה אפשר לרכוש תמורת תשלום מצד השחקן.

אם כל זה נשמע לכם טוב מידי אז יש גם קאץ׳. Concord יתמוך ב-Cross Progression ו-Cross Play כך ששחקני מחשב ו-PS ישחקו יחד, אלה החדשות הטובות, אך הפיצ׳ר הזה יחייב שחקנים במחשב להתחבר למשחק עם חשבון ה-PSN שלהם. בחודשים האחרונים סוני דוחפת את הדרישה לשימוש ב-PSN ביותר משחקים שלה על המחשב, דבר שמכעיס הרבה מאוד גיימרים והצית את זעם שחקני Helldivers 2 עד שהוחלט לבטל את החובה הזאת. על פי צוות הפיתוח, השימוש ב-PSN הוא הכרח טכני כדי שה-Cross Progression ו-Cross Play יעבדו.

לצד פרטים אלה, הוכרזו שתי בטאות שיאפשרו לכם לנסות את כל 16 הדמויות שיהיו במשחק המלא. הבטא הראשונה תתקיים בין ה-12 ל-14 ביולי עבור מי שהזמין את המשחק מראש כאשר הבטא השניה תיהיה פתוחה לכולם ותתקיים בין ה-18 ל-21 ביולי. ניראה כי ב-18 ביולי שחקנים יצטרכו לבחור אם הם מנסים את הבטא של Concord או את האלפא של Delta Force: Hawk Ops. שחקנים שביצעו הזמנה מוקדמת למשחק יוכלו לחלק 5 קודים לבטא הסגורה. 

Concord יושק באופן מלא ב-28 לאוגוסט עבור המחשב והפלייסטיישן.
מה דעתכם על המשחק? רכשתם אותו או שמחכים לנסות אותו בבטא? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י