הרשמה

הערכה: Concord מכר רק כ-25 אלף עותקים

פייר? ציפיתי לפחות...

אחרי סופ"ש השקה קשה, אנאליסטים מעריכים כי המשחק מכר רק כ-25 אלף עותקים

להגיד ש-Concord יצא לשוק קשה עבורו יהיה אנדרסטייטמנט רציני, מרגע ההשקה שלו היה מאוד ברור שלמשחק אין קהל (כאשר ברגע כתיבת שורות אלה, ב-Steam ישנם רק 55 שחקנים פעילים) וגם בביקורת שלי למשחק, הבעתי את חוסר שביעות הרצון שלי ממנו כאשר הענקתי לו רק 4, וגם זה על סמך קונספט די ממוחזר שהגיע באיחור של 8 שנים עם שלל בעיות משלו. בזמן שהרבה אנשים שונים ברשת מנסים להגן על המשחק בצורות שונות ומשונות, היום אנחנו מקבלים דיווח מאנאליסט של IGN שמעריך כי Concord הצליח למכור רק כ-25 אלף עותקים.

האנאליסט סיימון קארלס (Simon Carless) טוען שהמשחק מכר פחות או יותר 25 אלף עותקים, לדעתו כ-10 אלף עותקים ב-Steam וכ-15 אלף עותקים נוספים על ה-Playstation. המשחק הצליח להגיע למקום ה-147 בארצות הברית ב-Playstation עם כמות שחקנים ששווה לכ-0.2 אחוזים מכלל המשתמשים הפעילים ביום שני ששיחקו במשחק. בין הביקורות השונות שאנאליסטים נוספים ציינו כגורמים משפיעים על רמת מכירות נמוכה היו מחיר גבוה, פרסום רע וגרוע מכל הוא החוסר גיוון בסוגת משחק שכבר רוויה במשחקים אחרים.

האנאליסטים גם טרחו להוסיף בנוסף כי שחקנים חדשים ככל הנראה היו מוכנים לקפוץ לנסות משחק חדש אם הוא היה חינמי, אבל לבקש 40 דולר על משחק בסגנון הזה הוא בקשה גדולה מדי במצב הכללי הנוכחי בעולם. המשחק היה צריך או להיות מושק באופן חינמי, או להיות חלק מהמשחקים שניתן לקבל כחלק ממנוי ה-Playstation Plus על מנת להיות מסוגל להוות תחרות בשוק במצבו הנוכחי. על פי האנאליסטים, המצב של המשחק עוד יכול להתהפך אבל יש מצב שהנזק כבר נגרם מאחר ורושם ראשוני הוא תמיד רלוונטי.

אני אחזור ואגיד את דעתי שאני נותן למשחק מקסימום שנה לפני שסוני יבינו שהם ביצעו השקעה כלכלית שגויה במשחק הזה ובמשחקי Live Service בפרט ותתחיל פעם נוספת להשקיע במשחקים עלילתיים עבור שחקן יחיד. גם Helldivers 2 אחרי העדכון האחרון שלו לא מצליח למשוך את אותה כמות השחקנים, במיוחד אחרי דרמת החובה בחשבון PSN על מנת לשחק במשחק, והיא רלוונטית גם ל-Concord על המחשב, אבל זאת היא לא הסיבה היחידה שבגללה Concord נכשל נחרצות למכור ולהביא שחקנים חדשים.

מה דעתכם על הידיעה הזאת? האם אתם שיחקתם בעצמכם ב-Concord? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י