הרשמה

קונסולת הענן של Xbox שבוטלה נחשפת בפטנט חדש

השמועות היו נכונות והחברה אכן עבדה על קונסולת ענן

בשנים האחרונות שמענו כמה וכמה פעמים על כך ש-Xbox עובדת על קונסולה נוספת למשפחת הקונסולות שלה, אלא שהקונסולה המדוברת הייתה צפויה להיות מבוססת ענן לגמרי. זאת אומרת, שלקונסולה עצמה (בעלת שם הקוד Keystone) לא יהיה המון כוח עיבוד כמו ה-Series X|S והיא תיהיה כמעט חסרת שטח איחסון כאשר כל המשחקים יותקנו ויעבדו על בסיס השרתים של Xbox ובזכות שירות Xbox Cloud Gaming הם ישודרו אל הקונסולה מרחוק. תחשבו על הרעיון של Stadia רק שיבוצע בצורה טובה עם קטלוג משחקים עצום שזמין למשתמש.  

כאמור, אלו היו שמועות שהתחילו לגלגל את כדור השלג כשמיקרוסופט כן הודתה שהיא עובדת על קונסולת ענן אבל הפרויקט בוטל לאחר מכן כאשר היא לא הצליחה להוריד את מחיר הקונסולה לאיזור ה-100 דולרים. מעבר לזה, לא קיבלנו פרטים נוספים על הקונסולה אבל עכשיו אנחנו מקבלים אותם, סוג של. האתר Windows Central הצליח למצוא את הפטנט של Keystone שנרשם ב-2022 ומספק לנו את המבט הטוב ביותר עליה. הקונסולה הייתה צפויה להיראות כמו גירסא קטנה יותר של ה-Series S כשהיא פשוט קופסא לבנה קטנה עם חיבור USB וכפתור הדלקה בחזית כאשר שבאחוריה ישנם חיבור חשמל, חיבור HDMI וחיבור רשת.

כאמור, הפרויקט בוטל ו-Xbox החליטו להתמקד במקום זאת בפיתוח תוכנת הסטרימינג שלהם לטלוויזיות חכמות אך נחמד לחשוב מה היה קורה אם כן היינו מקבלים את Keystone.
מה דעתכם על העניין? מאוכזבים מהבחירה לנטוש את הפרויקט? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י