הרשמה

פרטים ראשוניים על כותר Cyberpunk הבא נחשפים

הפודקאסט של החברה נותנת לנו טעימה ראשונה ממה שמצפה לנו

סטודיו חדש לוקח את המושכות

זה אמנם לקח לו לא מעט זמן אבל אחרי אחת ההשקות הנוראיות שראינו אי פעם, Cyberpunk 2077 הצליח להשתקם ולמצוא את מקומו בנוף המשחקים. אחרי לא מעט עידכונים שתיקנו את כל הבאגים ותוכן נוסף שיצא למשחק אחרי ההשקה, היום Cyberpunk 2077 נחשב למשחק טוב מאוד ומלא בתוכן מהנה במיוחד כשאם לא שיחקתם בו, הוא בהחלט שווה את הזמן שלכם. אז אחרי שהעבודה עליו נגמרה באופן רשמי ורוב צוות הפיתוח של CD Projekt עבר לעבוד על The Witcher 4 חשבנו שיקח זמן עד שנשמע על הכותר הבא במשחקי Cyberpunk, אבל להפתעתנו פרטים ראשוניים עליו כן נחשפים עכשיו.

במסגרת הפרק האחרון של הפודקאסט שלהם, יוצרי Cyberpunk 2077 מספרים על הסטודיו החדש שלהם שנמצא בבוסטון וכיצד הוא מוביל את הפיתוח על ההמשך של Cyberpunk 2077. פבל סאסקו (Pawel Sasko), שותף בניהול משחק ב-CD Projekt RED אמר: "למשל משבר מחוסרי הדיור וההומלסים, כשאני מסתכל על זה, לא עשינו מספיק ב-77', חשבנו שאנחנו דיסטופיים אבל לא בקושי נגענו בקצה הקרחון." שם הקוד של המשחק נקרא Orion וכאמור הוא יפתוח על ידי הסטודיו האמריקאי, דן הרנברג (Dan Hernberg) שהוא אחד המפיקים של הסטודיו התייחס לנושא ואמר: "אני חושב ש-Cyberpunk הוא ללא ספק סיפור אמריקאי, יש לו הרבה אנרגיה והוא נכתב על ידי אמריקאי אז זה פשוט נראה נכון לעשות את זה באמריקה." 

כאמור, אלו הם פרטים ראשוניים מאוד אבל הם כבר מציירים לנו תמונה כללית מאוד על הכיוון שהמשחק הבא בסדרת Cyberpunk עם דגש גדול יותר על בעיות סוציאליות כמו משבר מחוסרי הדיור שהוזכר כשהמשחק עצמו יהיה בעל אווירה אמריקאית יותר בזכות הסטודיו המוביל.
מה דעתכם על הכיוון הזה? שמחים על פרויקט Orion שמתחיל את דרכו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י