הרשמה

טרילוגיית Resident Evil המקורית יוצאת מחדש דרך GOG

סוף סוף אפשר לשחק במשחקים המקוריים בצורה חוקית

אחרי שבשנים האחרונות קיבלנו רימייקים, המשחקים המקוריים זמינים עכשיו למחשב

אם יש משהו שאפשר להגיד על Capcom וליחס שלה לקטלוג המשחקים שלה היא שאכפת להם מאוד משימור ההיסטוריה של החברה, בין אם מדובר בשחרור של Arcade Classics או שחרור מחודש של משחקי Mega Man שונים ועוד. אבל בין המשחקים שהיה קשה מאוד להשיג בשנים האחרונות באופן חוקי ודיגיטלי אפשר למצוא את משחקי Resident Evil 1-3, המפיצה היתה מאוד מושקעת ברימייקים שלה למשחקים הראשונים בסדרה, אבל לא היה ניתן באמת לשחק בטרילוגייה המקורית עד עכשיו.

סוזי האנטר (Suzi Hunter) יוטיוברית שידועה באהבתה לסדרת משחקי Resident Evil ו-Capcom בפרט, העלתה לפני מספר שעות סרטון שנועד להכריז כי טרילוגיית משחקי Resident Evil הקלאסיים סוף סוף חוזרת למחשב באופן חוקי ואיך לא, דרך הפלטפורמה של GOG. הפלטפורמה שמאכלסת לא מעט קלאסיקות בתצורתם המקורית ובלי DRM משחררת היום את שני המשחקים הראשונים בסדרה כאשר המשחק השלישי עדיין בפיתוח ויצא בקרוב גם כן על הפלטפורמה בתצורתו המקורית. הסרטון של סוזי מכיל גם ראיונות קצרים עם שניים מעובדי GOG שאחראים ליציאה של הטרילוגייה על המחשב.

המשחקים עכשיו זמינים לרכישה דרך GOG, כל משחק בנפרד יעלה לכם 10 דולרים והבאנדל של הטרילוגייה יעלה לכם 25 דולרים. ובמסר אחרון גם ל-Konami באופן אישי, יחד עם ההוצאה הזאת וההוצאה של Silent Hill 4 על GOG, אפשר לקבל את הטרילוגייה המקורית של Silent Hill על הפלטפורמה באותה תצורה? הלוואי ונוכל לגרום לזה לקרות. מה דעתכם על הידיעה הזאת? מתרגשים כמוני לשחק בטרילוגייה המקורית (ולחכות ל-3 המקורי בפרט, אני זקוק לזה)? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י