הרשמה

משחק המכות של League of Legends יכלול דיאלוגים בין הדמויות

תוספת קטנה אך מבורכת לכל משחק מכות שמכבד את עצמו

תזכרו את מילותיי: המשחק הזה הולך לשבור את שוק משחקי המכות

מבין כל הפרויקטים השונים שחברת Riot Games עומלת עליהם בימינו יש גם את 2XKO, מי שהיה ידוע עד לא מזמן תחת שם הקוד Project L. מדובר למעשה במשחק המכות הייעודי של חברת Riot Games והתשובה שלה לענקיות משחקי המכות בשוק של ימינו המשתמש כולו בדמויות מהייקום הענקי והמרשים של המשחק League of Legends.

אציין כבר עכשיו שלמשחק עוד אין תאריך יציאה מדויק (כן פורסם שהוא יושק מתישהו ב-2025), אך כבר פורסם רשמית שהוא יהיה זמין על גבי המחשב האישי וכן על גבי ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series X|S, זאת לצד ההודעה שבדומה למשחקים הגדולים האחרים של החברה, הוא יהיה חינמי למשחק לחלוטין (תצפו לקבל כאן תשלומים תמורת סקינים ושאר תוספות קוסמטיות, ואני בטוח שיהיה כאן מתישהו איזה Battle Pass).

עד היום נחשפו לא מעט פרטים אודות המשחק שהם לא תאריך השקה או זמינות, בהם כמה מהדמויות השונות מהן נוכל לבחור (יש לנו כאן כבר את Yasuo, Darius, Illaoi, Ekko ועוד) ועד העובדה שיהיה למעשה מדובר במשחק מכות שיאפשר לנו לשחק בצוותים של שני שחקנים הנלחמים מול שני שחקנים אחרים. מי מכם שמכיר אותי מספיק יודע ש-Riot Games בכלל ו-League of Legends בפרט הם דברים מאוד אבל מאוד יקרים לליבי, כבר יידע לנחש שבעיניי 2XKO נראה כמו משחק מכות שהולך בלי שום בעיה לשבור את ז׳אנר משחקי המכות ולהביא אותו לכדי ביטוי של ממש בקרב המיינסטרים (שלא לדבר על ההשפעה שלו בזירה התחרותית), בייחוד לאור העובדה שהמשחק הוא חינמי לחלוטין.

כעת נחשף לנו עוד פרט מרגש אודות המשחק והוא העובדה שהוא הולך לכלול באופן מתבקש למדי אינטראקציות ודיבור בין הדמויות השונות איתן נוכל להילחם. המידע הראשוני אודות התוספת הזו למשחק נחשף על-ידי יוצר תוכן בשם Sh4rin, שסיקר את אחת מגרסאותיו המוקדמות של המשחק שכללה בין היתר ראיון עם מייק הנרי (Mike Henry), אחד מהמפיקים הראשיים של המשחק.

באותו ראיון הנרי ציין שאחת התוספות הברורות שלהם למשחק בהמשך הפיתוח תהיה הוספה של קטעי שיחה ודיאלוג בין הדמויות השונות במשחק, כשאמר כי ״היה לנו ברור שזו תהיה תוספת שאנחנו חייבים להכניס למשחק״. הנרי ציין בנוסף שאת הביצוע של התוספת הזו בפועל הם יחשפו בהמשך הדרך. בסיום דבריו הנרי חידד את הפרטים וציין שבסופו של דבר התוצאה של הפיצ׳ר הזה תסתכם למעשה ובאופן המתבקש והקלאסי של הז׳אנר לכדי משפטי פתיחה וסיום שכל דמות תגיד לפני ואחרי הקרב, יחד עם משפטים מיוחדים שהדמויות השונות יוכלו להגיד במהלך הקרב עצמו.

מה דעתכם על 2XKO? האם תשחקו במשחק כשהוא יגיע אלינו מתישהו ב-2025? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י