הרשמה

מתקרבים להכרזה רשמית: אדי מרפי טוען כי שרק 5 יצא בשנה הבאה

אדי מרפי טוען כי החל להקליט את השורות שלו לשרק 5 והוא לחלוטין מצפה שיצא בשנה הבאה

יגשימו לנו את המשאלה?

אני לא חושב שנותרו להוליווד עוד הרבה הכרזות על המשכים שיעשו רעש כמו שהכרזה על "שרק 5" תעשה. סדרת סרטי הפנטזיה עליה גדלו רבים מילדי העולם עושה רעשים של חזרה כבר מספר שנים - ולמרות שהדבר היה נראה כבלתי נמנע אחרי ההצלחה הכבירה של "החתול של שרק: משאלה אחת ודי" (שהוא עדיין לדעתי הסרט הטוב ביותר שיצא בעשור האחרון - ומי שראה אותו גם יודע שלא מדובר בהגזמה), עוד לא קיבלנו הכרזה רשמית על הסרט הבא בסדרה. עד היום, בערך.

במסגרת ראיון עם אתר חדשות הבידור האמריקאי Collider, אדי מרפי (Eddie Murphy) שמדבב את הדמות של חמור בסרט, טען כי הוא התחיל כבר להקליט את השורות שלו לשרק 5 ושהוא צפוי לסיים את כולן השנה. מרפי המשיך וטען כי הוא בטוח שהסרט עומד לצאת בשנה הבאה, ושאחריו יצא סרט ספין-אוף המבוסס על הדמות שלו.

למרות שלא מדובר בהכרזה רשמית, קשה לראות דרך חזרה מאימרה כזאת. מרפי לא ידוע כטיפוס בעייתי - ואם הוא אמר את הדברים שאמר כנראה שבאמת שרק 5 נמצא עמוק מאוד בפיתוח וכנראה שהוא באמת יגיע בשנה הבאה. כשבוחנים את הפרוייקטים המוכרזים אצל סטודיו האנימציה DreamWorks ניתן לסמן שתי משבצות חמות שפנויות כרגע במרץ/אפריל ונובמבר/דצמבר ובקצב הזה אין לי ספק שנראה את שרק 5 באחת מהן. מחכים כבר להכרזה הרשמית? לא ראיתם עדיין החתול של שרק: משאלה אחת ודי? יש לכם מה לראות בזמן שאתם מחכים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י