הרשמה

הפיתוח של המשחק Life by You בוטל

יחד עם הודעה מהצוות שלא נותנת כל מידע

ניראה שפרדוקס נמצאים בפרדוקס

לפני כמה שבועות כתבתי כאן על בעיות הפיתוח האחרונות שעוברות על המשחקים של Paradox Interactive. באופן אישי, Paradox היא אחת המפתחות האהובות עליי ואני מקווה שהתקופה הרעה הזאת של החברה תעבור והיא תחזור לתלם. אבל עד שזה יקרה, נראה שיש קורבן חדש לבעיות שהחברה חווה כשהפעם זה המשחק Life by You.

למקרה ולא שמעתם עליו, Life by You הוכרז לפני יותר משנה עם טריילר מעניין כשהוא ניראה כמו מתחרה ישיר לסדרת The Sims שפחות או יותר נהנתה מחוסר תחרות רצינית במשך שנים ארוכות. הסטודיו שמפתח את המשחק מובל על ידי המפיק של משחקי The Sims 2 ו-3 כשהמשחק הבטיח עולם פתוח, מערכת דיאלוגים ושיחות מפורטת יחד עם מכאניקות משחק עמוקות וממוקדות יותר עם המון יכולות לשחקן ליצור דברים כמו אירועים, בתים ולעצב את עיר המשחק לראות עייניו. עד עכשיו הכל נראה טוב, אז מה השתבש?

לאחר שתי דחיות שהמשחק חווה פורסמה הודעה בבלוג המשחק שבה נכתב: ״למרות שדחיות נוספות היו אופציה, ברגע שלקחנו הפסקה כדי לקבל פרספקיטבה רחבה יותר על המשחק, הבנו שהדרך להשקה שהיינו מרגישים בטוחים לגביה הייתה ארוכה מדי ולא בטוחה. זה לא אומר שהמשחק לא הראה פוטנציאל מבטיח ; ל-Life by You היו מספר חוזקות ועבודה קשה של צוות מסור שעזר להן לבוא לידי ביטוי. עם זאת, כאשר אנו מגיעים להבנה שיותר זמן לא יקרב אותנו מספיק לגרסה שנהיה מרוצים ממנה, אנו מאמינים שעדיף לעצור.״

ההודעה של צוות הפיתוח היא לא ברורה בלשון המעטה ומרגישה קצת כמו מילים יפות וחסרות תוכן. לא ברור האם המשחק נתקל בקשיי פיתוח והוחלט על ידי ההנלה לעצור את הפיתוח שלו מטעמי עלויות או מסיבות אחרות. כך או כך, עצירת הפיתוח של Life by You היא מאכזבת מאוד.
מה דעתכם על Life by You? חיכתם לו והתאכזבתם כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י