הרשמה

אהוי! Sea of Thieves הוא המשחק הפופולרי ביותר בפלייסטיישן בחודש מאי

מלחמת הקונסולות הולכת שלב אחד קדימה

המשחק החם של פלייסטיישן הוא בכלל של אקסבוקס

סנסציה עולמית, Sea of Thieves הוא המשחק עם כמות ההורדות הגבוהה ביותר בפלייסטיישן בחודש מאי. ואם אתם תוהים לעצמכם למה זה כל כך סנסציוני, חגרו את החגורות כי אנחנו נכנסים לסיפורים של כסף, כוח ומלחמות בין קונסולות.

למי שלא יודע, המשחק Sea of Thieves הוא בכלל משחק אקסקלוסיבי של Xbox ששוחרר לאחרונה לפלייסטיישן. בעקבותיו הגיעו עוד משחקים כמו Grounded ו-Hi-Fi Rush, וזה עוד לפני כל ההכרזות על המשחק החדש של Doom ו-Call of Duty שכולם שייכים ל-Xbox אך עושים את דרכם גם לפלייסטיישן. אז למה מיקרוסופט משחררת משחקים שלה לפלייסטיישן ופוגעת במכירות הקונסולה שהיא עצמה פיתחה? איזה אינטרס יש לחברה לפתח משחקים בקונסולה המתחרה? הרי לא ראינו את Horizon או God of War מגיעים לאקסבוקס, אז למה זה קורה הפוך?

בזמן שכולם חוששים מהמלחמה בין PlayStation ל-Xbox, אנחנו צריכים לזכור על מה המשחק האמיתי פה. למיקרוסופט לא אכפת בכלל מייצור חומרה. מיקרוסופט דיי גרועה בלייצר חומרה. ראינו את זה עם הטלפון שלהם, המחשבים שלהם, ואפילו הקינקט המפורסם שלהם. למען האמת, אקסבוקס זו ההצלחה הכי גדולה של מיקרוסופט בתחום החומרה (ואני מוציא לרגע את המקלדות שלהם מהתמונה).

לדעתי, לאקסבוקס לא חשוב איפה ישחקו את המשחקים שלה כל עוד משחקים אותם. בדיוק כמו שלנטפליקס לא אכפת אם תראו את הסרטים שלה על סמסונג, LG או אייפון. המטרה של מיקרוסופט היא להשתלט על העיניים שלכם ולא על מכירות החומרה. כמובן שכיום אי אפשר להכתיב את התוכן כל עוד אין שליטה על החומרה, אבל התוכניות של מיקרוסופט מתפרשות למובייל ולענן ולכל פלטפורמה אפשרית. הם לא מתכוונים להגביל את עצמם לחומרה כזו או אחרת.

אז למה סוני לא עושה את אותו הדבר? מסיבה פשוטה, לסוני אין את הכיסים העמוקים של מיקרוסופט. חברת מיקרוסופט גדולה פי 30 מסוני, והיא יכולה לקנות את סוני עם ההכנסות שלה מהשנתיים האחרונות, אז זו לא ממש תחרות. אקסבוקס לא מרוויחה משירות ה-Game Pass שלה, עלויות המשחקים גבוהות בהרבה מההכנסות מהמנוי. מיקרוסופט מוכנה להפסיד כסף בשביל לנצח בתחרות, וזה כי היא יכולה. ופה האירוניה משעשעת במיוחד כי השואוקייס האחרון של אקסבוקס הקפיץ להם את המכירות של הקונסולה ויצר מחסור במלאים של Xbox Series X.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: מחשב, המסטר רייס  (וגם מובייל, אבל אל תגלו)

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: מטוסי קרב וחלליות

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jones in the fast lane

כשאני לא משחק אני: מפתח משחקים

מסר לעולם: נולדנו מאוחר מידי כדי לחקור את העולם ומוקדם מידי כדי לחקור את החלל. בשביל זה יש משחקים

 

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י