הרשמה

הפתעה: Call of Duty: Black Ops 6 הוא הרבה יותר מ-CoD במלחמת המפרץ

המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי הוא הרבה יותר ממסע נוסטלגי

מתאהבים מחדש

לא ציפינו להתלהב כל כך ממשחק Call of Duty חדש אחרי הבלאגן שעברה הסדרה בשנים האחרונות, ואז הוכרז כי Call of Duty: Black Ops 6 יתקיים במלחמת המפרץ. לא ציפינו ממש להתרגש ממנו - ואז הגיע האירוע הזה.

אני אפילו לא מתכוון לנסות להסביר את כל החידושים שהכניסו כאן - אך אבליט שלושה שגרמו לי להתאהב מחדש בסדרה. מערכת התזוזה של Black Ops 6 עברה מתיחת פנים, וכעת אפשר לעשות ספרינט, לקפוץ, לעשות סלייד או קפיצת ראש לכל כיוון שתרצו. זה הופך את כל עניין התזוזה להרבה יותר דינמית, עם אפשרויות חדשות שלא נראו באף משחק בסדרה עד כה. המערכת, שקיבלה את השם Omnimovement, הוצגה בצורה פשוט מעולה בדקות הראשונות של הלייב ולדעתינו בצדק מוחלט - היא נתנה גם לכל שאר הדברים שהראו משב רוח שסדרת היריות לא קיבלה שנים.

מערכת ה-Prestige חוזרת למולטיפלייר של המשחק אחרי שנים וכבר הספיקה לגרוף אינספור תגובות חיוביות ממעריצים שחיכו לה. המצב יושק עם 12 מפות חדשות, ועוד מידע עליו נקבל באירוע ייעודי לו שיתקיים ב-28 באוגוסט. אנחנו לא מתלוננים, כי במקום לדבר עליו דובר רבות על מצב הסיפור - שלשם שינוי נראה חזרה לקמפיין ארוך ויצרתי. קזינו, רוסיה המושלגת וכיאה למלחמת המפרץ - מלחמה במדבריות של עירק. ניכר שהקמפיין הפעם עומד להיות "חזרה למקורות" עם גיוון בנוף וסיפור מפוצץ שאפילו יכיל פוליטקאים שעדיין בחיים! (מעשה אמיץ כשקהילת המודרים תקבל גישה למודלים של ביל קלינטון וג'ורג' ווקר בוש). לבסוף, עוד חידוש מרגש הוא האפשרות להתאים לעצמכם את ה-HUD שלכם כך שכל מסך תיאורטית יכול להראות שונה.

בשיא הרצינות שלא ציפיתי למצוא את עצמי אי פעם מתרגש למשחק קול אוף דיוטי חדש - אבל ההצגה המושקעת של המשחק שינתה את הכל. שאפו ענק לכל הנוגעים בדבר, ומכאן נותר לנו רק לקוות שהמשחק יצא טוב כמו שהוא נראה ב-25 באוקטובר. המשחק יושק לדור הקונסולות הנוכחי, הקודם, למחשב ולראשונה ביומו הראשון במנוי ה-Game Pass בו המנויים אף יקבלו את הגישה לבטא. מה חשבתם על המשחק? האם באמת נוכל לתפוס את סאדם חוסיין? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י