הרשמה

הסיפור של Gears of War: E-Day יקח אותנו אחורה בזמן

אבל זה לא אומר שהסיפור שהתחיל עם Gears 4 ו-5 נגמר

אי אפשר להגיד לא להזמדנויות כל כך טובות

עברו כבר כמעט 5 שנים מאז המשחק האחרון בסדרת Gear of War, אחת מסדרות הדגל האהובות ביותר של Xbox. מעריצים של הסדרה ציפו לקבל הכרזה על משחק נוסף בכל אירוע של Xbox בשנים האחרונות אבל ללא הצלחה, עד עכשיו. אתמול במהלך ה-Xbox Games Showcase מיקרוסופט סגרה את האירוע עם עוד טיילר אחד קטן שחשף בפנינו את קיומו של משחק חדש לסדרה בשם Gears of War: E-Day.

הטריילר שהוצג היה סינמטי באופן מוחלט כשהמשחק נמצא רחוק בעתיד כשאפילו לא קיבלנו את שנת ההשקה שלו. למרות זאת, זה מספיק לנו, הידיעה שיש משחק חדש בפיתוח אקטיבי היא מאוד מרגשת. הטריילר הציג לנו את דום סנטיאגו (Dom Santiago) ומרקוס פניקס (Marcus Fenix) כך שעל פי הטריילר אפשר להבין שהמשחק ככל הנראה ישמש כ-Prequel וקו העלילה שלו יקדים את זה של המשחקים הקודמים שיצאו.

לאחר האירוע קיבלנו פרטים נוספים על העלילה של המשחק החדש. כפי שאפשר להבין משמו, Gears of War: E-Day יקח אותנו ל-Emergency Day, היום בו החלה המתקפה מתוך הקרקע כ-14 שנים לפני העלילה של המשחק הראשון שיצא ב-2006. הקונספט של הסיפור נשמע מעניין מאוד אבל הוא מעט מאכזב את מעריצי הסדרה שמחכים להמשך הסיפור (ובמיוחד לסגירה של המתח) מהמשחקים הרביעי והחמישי בסדרה. בראיון שסיפק Nicole Fawcette, מנהל מותג של סדרת המשחקים נאמר: ״אנחנו גאים מאוד ב-Gears 4 ו-5 ובסיפורים שסיפרנו בהם. אנחנו [סטודיו The Coalition] לא נסוגים מקו העלילה הזה בשום צורה, אבל ההזמדנות למלא כמה חורים בסיפור הייתה טובה מידי כדי לפספס אותה.״

קשה לדעת למה ניקול באמת התכוון והאם המשכיות העלילה תקרה במשחק הזה או במשחק אחר שיצא בעתיד, כך שכל שנשאר לנו לעשות זה להמשיך ולעקוב אחרי המשחק כדי להתחיל ולחבר את הפאזל שנקרא Gears of War: E-Day.
מה דעתכם על החדשות? מתרגשים ל-Gears of War: E-Day כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י