הרשמה

כל ההכרזות והחדשות מאירוע ה-State of Play של מאי 2024!

רק לא עוד טיימרים לפני המופע המרכזי...

אחרי הדלפה קלה לתוכנית האירוע ושני טיימרים שונים, הנה מה שקיבלנו באירוע State of Play הלילה

יום אחרי שהוכרז בהתרעה קצרה יחסית ה-Silent Hill Transmission, קיבלנו הכרזה מפתיעה לא פחות על אירוע נוסף, ה-State of Play של Sony שקורה ממש שעה לפני האירוע של קונאמי. לחלקנו כבר היו הימורים בנוגע למה שאנחנו אמורים לראות היום, למרות ש-Sony אמרו שלא צריכים לצפות לדברים חדשים אלא עדכונים לדברים שאנחנו כבר יודעים עליהם. אז בזמן שעושה רושם שהיתה הדלפה קלה למה שמגיע היום באירוע, הנה מה שקיבלנו הלילה.

Concord

המפתחת Firework שהוקמה תחת סוני והכריזה כבר על משחק ראשון בשנה שעברה הציגה היום טריילר סינמטי ראשון למשחק מרובה המשתתפים שלה שמציג את קאסט הדמויות שלה ונותנת מעט רקע לעלילה שלו. מיד לאחר הטריילר הסינמטי אנחנו מקבלים הצגה קצרה של הגיימפליי, המשחק יהיה משחק של 5 על 5 ועושה רושם שהוא מושפע ממשחקי הגיבורים השונים שיצאו בשנים האחרונות, מזכיר מעט LawBreakers רק פחות מהיר. המשחק יקבל בטא פתוחה במהלך חודש יולי ויצא למחשב ול-PS5 ב-28 באוגוסט

God of War Ragnarok למחשב האישי

שמועה אחת שמאשרת את עצמה כבר היום היא שהמשחק האחרון בסדרת God of War מגיע למחשב האישי. הטריילר מציג את הפיצ'רים שבהם המשחק יתמוך על המחשב ואנחנו עתידים לקבל את המשחק יחד עם הרחבת Valhalla שיצאה בסוף שנה שעברה. הפורט למחשב עתיד לצאת ב-19 בספטמבר, ניתן לבצע רכישה מראש כבר עכשיו.

Dynasty Warriors Origins

משחק חדש בסדרת ה-Mosu הפופולרית Dynasty Warriors מוכרז הלילה ומקבל טריילר משחקיות קצר, אנחנו לא מקבלים הרבה פרטים בנוגע למשחק עצמו ולעלילה שלו, אבל אנחנו מקבלים חלון יציאה של השנה הקרובה.

Infinity Nikki

אני לא אשקר, ראיתי את המשחק הזה חצי מוצג ברשתות החברתיות כבר בעבר ומעולם לא הוצגו פרטים נוספים לגביו, עד עכשיו. המשחק (הדי מהמם יש לציין) Infinity Nikki מגיע לקונסולת ה-PS5 ולמחשב בגרסת ניסיון ברבע השלישי של 2024.

Ballad of Antara

משחק חדש שנראה ומרגיש souls like, מקבל טריילר משחקיות ראשון ועתיד לצאת במהלך 2025 ל-Playstation 5.

Skydance's Behemoth

משחק חדש מ-Skydance שמביאים לנו משחק חדש ואקסלוסיבי ל-PVR 2, נראה די גדול ושאפתני מהמשחקיות שמוצגת לנו בטריילר, המשחק עתיד לצאת בחורף של השנה הקרובה.

Alien Rogue Incursion

משחק VR חדש בסדרת האימה Alien מגיע אקסקלוסיבית ל-PSVR 2, ניתן לעשות לו Wishlist כרגע ב-PS Store, המשחק עתיד לצאת בתקופת החגים הקרובה.

Marvel Rivals מגיע ל-Playstation

משחק המולטיפלייר החדש של Marvel מגיע לקונסולת ה-Playstation 5 ועתיד לנחות על גבי הקונסולה ביולי הקרוב.

Where Winds Meet

טריילר סינמטי חדש ודי מהמם למשחק חדש שנמצא כעת בפיתוח עבור ה-Playstation 5 עם אווירה מעניינת מאוד, אין עדיין פרטים נוספים בנוגע למשחק, נאלץ להמתין ולראות מה עוד Sony תספר לנו.

Until Dawn Remaster

משחק האימה הפופולרי של Supermassive מציג היום טריילר חדש עבור הרימאסטר שמגיע ל-Playstation 5 ולמחשב האישי בחורף הקרוב.

Path of Exile 2

משחק ה-top down rpg הפופולרי Path of Exile שמקבל משחק המשך יגיע גם ל-Playstation 5 לקראת סוף השנה ויצא ב-Early Access.

Silent Hill 2

דקה לפני שאנחנו מקבלים את ה-Transmission, אנחנו מקבלים טריילר משחקיות למשחק הרימייק המצופה של Silent Hill 2 שעתיד לצאת ב-8 באוקטובר (סוף כל סוף תאריך השקה למשחק).

Monster Hunter Wilds

המשחק הבא בסדרת המשחקים הפופולרית Monster Hunter שעתיד לצאת במהלך השנה הבאה מקבל טריילר משחקיות חדש, הגרפיקה שלו נראית מהממת ואני מאמין שיש למה לצפות ממנו. חלון היציאה הוא עדיין 2025 וניתן לעשות Wishlist כבר עכשיו.

Astrobot

הרובוט החביב והחמוד של Playstation שהציג לנו את היכולות של ה-Playstation 5 וה-Dualsense מקבל משחק חדש וחמוד במיוחד (שעושה רושם שגם הוא יציג רפרנסים שונים להיסטוריה של משחקי Playstation). המשחק עתיד לצאת ב-6 לספטמבר.

ובזאת הגענו לסוף ההצגה של Sony להערב, מה אתם חושבים על המשחקים והטריילרים שהוצגו היום? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י