הרשמה

הסיבה שהמפתחים של Stellar Blade פחדו מהדמו התגשמה

אמ;לק: ההתקדמות בדמו נשמרת למשחק המלא

המפתחת Shift Up פחדה לשחרר את הדמו ל-Stellar Blade ועושה רושם שהיתה להם סיבה לא רעה לדאגה

זוכרים את הפרק ב-South Park על World of Warcraft? החבורה המוכרת היתה עסוקה בפארמינג באזורים מאוד חלשים של המשחק על מנת לעלות רמות בכדי לנצח את השחקן שאין לו חיים והורג את כל השחקנים האחרים בשרת (עד היום הפרק הכי טוב בסדרה אם שואלים אותי בלבד). הדמו של Stellar Blade שוחרר מוקדם יותר החודש לקהל הרחב ומעבר לכך שהדמו זכה להצלחה די מסחררת מבחינת הורדות, עושה רושם שאחד מהפחדים של המפתחת Shift Up התממשו.

מסתבר שלא מעט שחקנים השקיעו שעות על גבי שעות בדמו של Stellar Blade, כשאחת מהריצות היותר פופולריות כבר עכשיו הן No damage skin suit run שבו השחקנים ינסו לסיים את הדמו בלי שריון ומבלי לחטוף נזק (למה הלבוש משנה אם אנחנו מנסים שלא לחטוף שום נזק? גם אני לא באמת מבין...). אבל אחד מהפחדים היותר רציונלים של Shift Up התגשם כאשר שחקנים פרסמו ב-Reddit שהם ישבו על הדמו על מנת לפתוח את כל ה-skill tree שזמין כבר בדמו שעות על גבי שעות ובכך להפוך את איב לגרסה הכי חזקה שלה. אני רק אזכיר שכל ההתקדמות בדמו עוברת למשחק המלא שיושק מחר, מה שבעצם אומר ששחקנים שעשו זאת יוכלו להתחיל את המשחק עם כל היכולות המיוחדות של איב, מעין +NG אם תרצו - משהו שחסר במשחק עצמו.

 

Almost maxed out!
byu/hardwarecheese instellarblade

 

אני רק אזכיר שהביקורת שלי ל-Stellar Blade עלתה אתמול, שם ציינתי את החוסר של מצב +NG במשחק שעשוי מאוד, מאוד טוב. אני לא חושב שהייתי מבלה את ה-60 שעות שהמפרסם של הפוסט טוען שהוא בילה בדמו על מנת לפתוח את כל היכולות של איב, אבל אני בטח לא אשפוט אף אחד על ההחלטות שלו. מה דעתכם על הידיעה הזאת? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י