הרשמה

רשמים מוקדמים מ-The Rogue Prince of Persia, המשחק החדש של יוביסופט!

קיבלנו גישה מוקדמת למשחק הבא בסדרת הנסיך הפרסי והשני שאנחנו מקבלים עוד השנה! בואו לקרוא ולראות עוד ממנו!

תודה רבה ליוביסופט ועדלי יונייטד על הגישה המוקדמת למשחק ה-Rogue-lite החדש של יוביסופט ו-Evil Empire שיגיע ב-14 במאי ב-Early Access

אז כן, זה שכתבתי כתבת פרידה ארוכה ומרגשת (לפחות אותי), זה לא אומר שהעבודה נגמרה - ממש לא. החברים ביוביסופט אפשרו לנו לקבל הצצה מוקדמת ונדירה למשחק הבא שלהם בעולם של משחקי הנסיך הפרסי, עם רשמים מוקדמים מ-The Rogue Prince of Persia, המשחק החדש שלה ושל Evil Empire. פול דייוויס (שאני אתגעגע גם אליו, כן?) שיחק במשחק באירוע מוקדם והוא שלח לנו את הרשמים שלו יחד עם סרטון ותמונות. בואו נראה קצת מהמשחק החדש ונשמע מה הוא חשב עליו!

עוד משחק Metroidvania של הנסיך הפרסי מגיע אלינו מקרוב, כשהפעם הוא לוקח רשמים מהסגנון של Dead Cells, משחק ה-Rogue-lite של Motion Twin. הפעם את המושכות מקבל הסטודיו Evil Empire, שמביא את כל מה שהוא למד מהעבודה על ה-DLC-ים המהממים של המשחק לפרויקט החדש שלהם. ב-The Rogue Prince of Persia, התשוקה לגיבור האקרובטי של יוביסופט מוצגת במלוא הדרה, דרך המראה, הקרבות וחקר העולם של המשחק.

חשוב לי שנייה לציין: Evil Empire לא סתם יוצרת איזושהי אדפטציה משלה לקלאסיקה של Motion Twin משנת 2018. אתם ממש לא תמצאו כאן איזה DLC מפונפן בסגנון של Return to Castlevania, אלא מסע מקורי שנבנה מסביב לכל הטוב שהסדרה זוכת הפרסים של יוביסופט יכולה לספק. אגב, אתם לא תצטרכו לחכות לו המון: המשחק יהיה זמין ב-Early Access בסטים כבר ב-14 במאי, אז תהייה לכם הזדמנות לנסות אותו בעצמכם. בינתיים בואו נראה מה אנחנו ב-Vgames הצלחנו ללמוד מההתנסות הקצרה שלנו מהמשחק והכי חשוב: איך הוא שונה מ-The Lost Crown שיצא בינואר.

אבל לפני שניכנס למשחקיות, אני חייב לציין את המראה של המשחק שהוא דיי מהמם. בניגוד ל-Dead Cells ומראה ה-Pixel Art שלו, כאן המפתחים בחרו ללכת על עיצוב של Cell-Shade נקי יותר, כשהעיצוב קרוב יותר ל-Guacamelee מבחינת המראה ואפילו אלאדין מבחינת האנימציות. האזורים מרגישים רחבים, עם כניסה לפרטים כמו פסלי ענק ועצים ענקיים, כשהבחירה בתאורה כאן הייתה ממש במקום והתאימה לסגנון ה-2.5D שהמשחק מנסה לתת. חשוב מכך, התאורה עוזרת לנו להדגיש קירות במשחק - שהן חלק אינטגרלי מהמשחקיות של הנסיך הפרסי.

אני חושב שכמעט בכל משחק בסדרה, ריצה על קירות שמחברות פלטפורמות עם תהום באמצע תמיד הייתה חלק אינטגרלי מסט הסקילים של הנסיך. הבחירה של Evil Empire להוסיף מכניקה כזאת גם במשחק שלה, מבדיל אותה מפרויקטים אחרים שלה בכך שיש לשחקן עוד דרך לנסות ולהתחמק ממלכודות כמו בורות מוות שכאלה. אגב, יש כאן הרבה אלמנטים מ-Dead Cells שעוזרים לבנות את המשחקיות של The Rogue Prince of Persia: היכולת להתחמק מאויבים, להשתמש ב-ground stomp מגובה רב כדי להמם אויבים חלשים או לשבור הגנות, לבעוט אויבים אחד על השני ועוד. איפה שהמשחק מצליח לבדל את עצמו הוא ביכולות התנועה, כשבנוסף לריצה על קירות, המשחק גם שם דגש על תנועה בעזרת חבלים, עמודים והחלקות ממקום למקום.

האויבים שיאלצו להתמודד עם הטכניקות הללו הם החיילים של הצ'יף ההוני, המלך נוגאי. הסוגים שלהם היו רבים בהתנסות שלי עם המשחק: היו אויבים אנושיים שיכלו לשגר חיצים או לתקוף את הנסיך בעזרת סכינים, גרזנים וחרבות והיו גם שאמאנים אפלים שהשתמשו בקסמים כדי לזמן חיות לתקוף את השחקן. היו רגעים בהם היו אויבים מסוימים שעמדו על מוטות כדי לנסות ולגרום לי לעצור את התנועה שלי, אבל שחקנים חכמים יכולו לנצל את המוטות הללו כדי ליצור כמה קומבואים טובים. זה נראה שהייתה כאן לא מעט מחשבה לגבי הקומבט של המשחק, אבל חשוב לזכור שההבדל הגדול בין The Rogue ל-The Lost Crown נעוץ בעובדה שמוות ב-The Rogue שולח אתכם ישר לתחילת המשחק.

כפי שאתם רואים, עם The Rogue, המפתחים ב-Evil Empire, מנסים לבסס את המשחקיות של הנסיך הפרסי בתוך פורמט של Dead Cells: בכל פעם שהנסיך חוזר לחיים, הוא יוכל לנסות להציל את הממלכה שלו מנוגאי פעם נוסף, כשכל ריצה במשחק תספק לשחקן אופציה לשדרג את הנשקים השונים שהוא השיג לאורך הדרך, כמו הפגיונות שלו, הגרזנים, החרבות, הקשתות והמגינים. אגב, המפתחים סיפרו לנו שבנוסף יש גם מדליונים שניתן לאסוף שיוכלו לשדרג פיצ'רים שונים במשחק כמו היכולת להשיג חזרה נקודות HP אחרי הריגה של אויבים.

אגב, כל השלבים השונים מכילים דרכים שונות שניתן להגיע דרכן לקרב הסופי, כשבזמן ההתנסות שלי עם המשחק, יצא לי לבדוק את הכפר זאגרוד, ה-Aqueduct והמחנה של ההונים. כל אחד מהשלבים האלה יוצגו בצורה שונה בכל ריצה של השחקן, כי המבנה של השלבים האלה נוצר באופן רנדומלי, כדי לספק חוויה חדשה בכל ריצה. The Rogue Prince of Persia יהיה זמין למשחק בעוד כמה שבועות כאמור, כשהמפתחים דאגו להודיע לנו מראש שיהיו שלבים חדשים, אויבים חדשים, בוסים חדשים ונשקים חדשים בחודשים הקרובים שלפני ההשקה של המשחק.

ומה דעתי הסופית על המשחק כרגע? אני ממש נהניתי ממנו. שום דבר במשחק הזה לא בא בקלות - שזה דבר חיובי - אבל ברגע שדברים נכנסים לעניינים וכמות האויבים שאני מצליח להרוג ברצף מבלי לספוג פגיעה אחת עולה, אני הרגשתי בלתי ניתן לעצירה. שזה אגב, מה שהופך משחק Rogue-lite לבאמת טוב: השילוב הזה בין התחושה הזאת שאף אחד לא יכול עלייך, לבין הזהירות שבהבנה שכל בחירה לא נכונה תוביל להתחלה מחודשת של הריצה שלכם. ואת זה, Evil Empire נראה שמצליחה לספק.

זהו, תודה רבה לפול. אני חיב לומר שהמשחק נשמע מאוד מעניין ואני שמח שאחת מהכתבות האחרונות שלי כאן באתר היא כתבת שיתוף פעולה עם יוביסופט. אנחנו יכולים להודות לעדלי יונייטד על הקשר הזה, אבל מערכת היחסים שלי עם אנשי ה-PR והיח"צ של יוביסופט בלונדון הייתה סוריאליסטית לפעמים, בעיקר ברגעים בהם התקשרו אליי ישירות כדי לספר לי מידע מעניין על משחק או הכרזה שעומדים לצאת בקרוב. אני יודע שאני אומר את זה הרבה, אבל באמת תודה על הכל.

מה חשבתם על המשחק החדש? אשמח לקרוא את התגובות שלכם ואל תשכחו להגיע מחר לאתר כדי לקרוא את הכתבה האחרונה שלי!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:29 10.04.2024 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    תשמע זה נראה אש בקטע קיצוני, עבודה טובה

  2. 2

       | פורסם ע"י